volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.717 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.370 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

Kleed nog niet binnen, na DHL laat DPD het ook afweten voorlopig!
16 okt 2023
Ik heb het kleed nog steeds niet,ik zou willen dat het snel komt
26 okt 2023
Beste Fj Pluimers, Bedankt voor uw review. Ik zie dat uw order inmiddels is afgeleverd! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
9 jun 2023
Still not bloody received and sometimes rude customer service!!!
13 jun 2023
Dear D. Placidi, Thank you for your review, How unfortunate to hear that you experienced it this way. We see that your order has now been delivered. We will send you an email about this. We hope you enjoy it! Team Volero
30 sep 2023
De retourkosten niet zo hoog maken ik bestel niet meer daarom
5 okt 2023
Beste Ida de Bruin, De retourkosten zijn voor de klant zelf, dit komt omdat wij onze prijzen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekeningen zouden nemen, moeten wij dit berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen we natuurlijk niet! Ook bieden we de service om gratis te retourneren in een van onze showrooms. Team Volero
5 jun 2023
Zeer klantonvriendelijke en ééndimensionale klantenservice
8 jun 2023
Beste Ineke Werkman, Dank voor uw review en feedback. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met onze klantenservice. Echter zien we geen enkel contact moment. We helpen u uiteraard graag. We willen u vragen contact op te nemen met klantenservice@volero.nl o.v.v. uw ordernummer. Onze klantenservice afdeling neemt na ontvangst van uw e-mail, spoedig contact met u op! Team Volero
16 nov 2023
de mat van het vloerkleed klopt niet, was 5 cm kleiner
21 nov 2023
Beste Riet Vuik van den poel, Bedankt voor uw review. We zien dat uw item is afgeleverd. We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
27 jul 2023

Mijn pakketje is nog steeds niet…aangekomen🥴

Mijn pakketje is nog steeds niet aangekomen
15 mei 2023
Wij wachten nu al 4 weken op ons vloerkleed
24 mei 2023
Beste Nikky Bach, Bedankt voor uw review. Helaas is uw pakket zoek geraakt bij de pakketdienst. Een spijtige situatie waar ook wij van balen. Echter hebben we u voorgelegd een nieuwe zending toe te sturen of u uw geld terug te storten. We hebben dit inmiddels ook voor u in werking gezet. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. We wensen u alvast veel woonplezier toe! Team Volero
Vermijd levertijd langer dan 5 weken!
13 jul 2023
Beste Ab Ensink, Bedankt voor uw review. We zien dat uw order is afgeleverd! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
8 okt 2023
Jammer er waren weef fouten in.
11 okt 2023
Beste W Blesgraaf, Bedankt voor uw review. Ik wou direct contact met u opnemen, echter zie ik al dat u het item retour gestuurd heeft. We doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk te verwerken. Hopen u snel terug te zien bij Volero. Team Volero!
3 sep 2023
Voorlopig nog niets ontvangen
7 sep 2023
Beste Bert Beeckmans, Bedankt voor uw review. We zien dat u uw zending heeft ontvangen. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
4 mei 2023
Heb helaas nog niets ontvangen
24 mei 2023
Beste Annelies Geerlings, Bedankt voor uw review. Echter zien we dat uw order op 5 april is afgeleverd. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
22 okt 2023
Tapijt is beschadigd.
4 mei 2023
niets ontvangen...
24 mei 2023
Beste R van Dooren, Bedankt voor uw review. De zending is op dinsdag 18 april succesvol bezorgd. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
17 aug 2023
Klantenservice