volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.673 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.461 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

14 jan 2024

Onvriendelijk

Levertijd niet zoals het hoort & klantenservice onvriendelijk
Antwoord van volero.nl
Beste Tanguy Vercammen, Bedankt voor uw bericht. We zien dat uw order netjes is afgeleverd! Veel woonplezier gewenst. Team Volero
Waardeloze vervoerder, meer dan week op bestelling gewacht. Nooit meer volero!!!
Antwoord van volero.nl
Beste T. Warner, Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te vernemen dat uw order wat vertraging gehad heeft, excuus hiervoor. Gelukkig is uw order inmiddels bij u geleverd, hopende maakt het item het goed en bent u er blij mee! Team Volero
Tapijt nog niet geleverd. Hangt ergens in de lucht ofzo.???
Antwoord van volero.nl
Beste Yvonne Van Heteren, Bedankt voor uw review. Uw order ligt bij een Parcelshop, ik zal het adres naar u mailen. Veel woonplezier gewenst. team Volero!

Kleed totaal verfrommeld bezorgd!

Het kleed is prima, de bezorging niet. Het kleed is niet opgerold, maar in elkaar gefrommeld bezorgd. Inmiddels ligt het al een week plat, maar ik vraag mij af of de vouwen en bulten er nog uit zullen gaan. Slecht om zo slordig om te gaan met het kleed…
Antwoord van volero.nl
Beste Anja Bakker, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Mocht u hier nog vragen over hebben bel of mail gerust. Team Volero
7 jan 2024
Een kleed besteld, tot twee keer toe geleverd in een verkeerde kleur. Het is nu nog afwachten of we alsnog het juiste kleed mogen ontvangen.
Antwoord van volero.nl
Beste C. Danielse, Bedankt voor uw review. Excuus dat u het verkeerde item ontvangen heeft. We lossen dit natuurlijk zo spoedig mogelijk met u op. Gelukkig is de klantenservice al bezig met uw casus! Team Volero
6 jan 2024
Betere kwaliteit kleden
Antwoord van volero.nl
Beste Maaike Lowijs, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen! Indien het item niet naar wens is bieden we de service om tot 30 dagen na ontvangst te retourneren. We zien dat uw order retour verwerkt is. We hopen u terug te zien bij Volero. Team Volero
6 jan 2024

Voor ons geen volgende bestelling 🤨…

Een aantal keer achter mijn bestelling aan moeten bellen. Er kon geen antwoord worden gegeven op waar de bestelling bleef. Inmiddels een mail dat de bestelling weer retour is gekomen bij Volero zonder dat wij hem ooit ontvangen hebben. Zonder excuus.
Antwoord van volero.nl
Beste Ellos Heekelaar, Bedankt voor uw review. Ik zie inderdaad dat uw order vanuit de pakketdienst retour afzender gekomen is, excuus hiervoor! We hebben u gevraagd of u een nieuwe zending wenst. Deze is gelukkig inmiddels afgeleverd. Veel woonplezier gewenst en nogmaals excuus voor het ongemak. Team Volero

Rand tapijt gerafeld

Melding gemaakt dat tapijt bij een deel gerafeld is. Foto’s gestuurd. Moet alsnog nieuwe foto’s sturen. Jammer, in het geheel geen betrokkenheid. Er is in het geheel geen controle op kwaliteit uitgevoerd. Hoe verder? Ze willen eerst foto’s zien.
Antwoord van volero.nl
Beste Woody Rompas, Bedankt voor uw bericht. De toegestuurde foto's waren helaas wat onduidelijk, vandaar hebben we om aanvullende foto's gevraagd. Deze hebben we nodig om een beter beeld te krijgen van de situatie. We helpen u uiteraard graag verder! Team Volero
Kleur wijkt volledig af van plaatje. Retourkosten mag ik zelf betalen, echt belachelijk!
Antwoord van volero.nl
Beste Minou Byvoet, Bedankt voor uw review. Ik zie dat we met u mee hebben gekeken en u het juiste item heeft ontvangen. Indien u het item niet mooi vind kunt u deze retourneren tot 30 dagen na ontvangst. De retourkosten zijn inderdaad voor de klant zelf. Dit komt omdat wij onze prijzen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekeningen zouden nemen, moeten wij dit berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen we natuurlijk niet! Team Volero
DD
Daniella D.
Wiekevorst
Ik heb nog steeds geen bestelling ontvangen. heb al een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. kunnen jullie iets laten weten want deze service trekt op niks.
Antwoord van volero.nl
Beste Daniella Daems, Bedankt voor uw review. We hebben u een mail toegestuurd, echter geen reactie. Ik zal hem direct nogmaals toesturen. Uw adres staat mogelijk fout doorgegeven. We lossen het graag met u op! Team Volero
3 dec 2023
Een levering van een vloerkleed in een veel te klein doosje met als gevolg veel vouwen die er niet meer uit gingen. Terug gestuurd. Positief: geld vlot teruggekregen.
Antwoord van volero.nl
Beste CPM Boersma, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Fijn om te horen dat het voor u spoedig is afgerond. We hopen u terug te zien bij Volero. Team Volero
3 dec 2023

Pakket niet ontvangen

Nog steeds mijn pakket niet mogen ontvangen. Eerste dag gelijk contact gehad, en er niks meer over gehoord.
Antwoord van volero.nl
Beste Mike Klinkenberg, Bedankt voor uw review. We zien dat uw order is afgeleverd, super fijn! We wensen u veel woonplezier toe. Team Volero
Nog geen kleed ontvangen terwijl de verkoopster ons vertelde dat het zo o ongeveer 3 dgn. zou duren
Antwoord van volero.nl
Beste Irma Koppers, Bedankt voor uw review. Echter zie ik dat uw order is afgeleverd. We wensen u veel woonplezier toe!! Team Volero

Uitermate teleurstellend

Prachtig kleed besteld. Helaas verkeerde maat geleverd. Contact gehad met klantenservice. Kleed teruggestuurd. Vandaag kwam het nieuwe kleed binnen. WEER de verkeerde maat geleverd. Kleed gaat dus opnieuw retour. Ik heb geen vertrouwen meer in een derde poging.
Antwoord van volero.nl
Beste Marleen Schovers-Blok, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te vernemen! Onze excuses hiervoor. Ik zie dat het inmiddels netjes wordt opgelost door de klantenservice. Team Volero

Geen orderbevestiging en niet op tijd geleverd

Geen orderbevestiging ontvangen na het plaatsen van de bestelling en bijna 2 weken moeten wachten op mijn kleden terwijl deze beide op voorraad waren.
Antwoord van volero.nl
Beste Maaike Roos, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u geen bevestiging heeft ontvangen, wellicht zat er een typfoutje in uw email. We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
Bestelling niet ontvangen. Email voor klachtenbrief blijft tot nu toe ui.
Antwoord van volero.nl
Beste Gudi Hoogstad, Bedankt voor uw review. We zien dat u inmiddels een nieuwe zending heeft ontvangen. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
26 nov 2023
Nergens een bestelnummer te vinden. Geen factuur!! Helemaal waardeloos.
24 nov 2023
Nou, wil even zeggen dat mijn levering nog steeds onderweg is na ruim 14 dagen! Veel heen en weer bellen en afgescheept worden door de telefoon! Geven de vervoersorganisatie de schuld.
Antwoord van volero.nl
Beste Trudy Barnhoorn, Bedankt voor uw review. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord af en toe wat langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. Gelukkig wordt uw casus door de klantservice opgelost. Team Volero
23 nov 2023
10 november kleed besteld, was niet goed, na 13 dagen wacht ik nog steeds op een ander kleed
Antwoord van volero.nl
Beste Marijje van Loon, Bedankt voor uw review. Ik zie dat uw casus wordt opgelost door de klantenservice. Team Volero
17 nov 2023
Ik bestelde een rond vloerkleed en die voldeed totaal niet aan kwaliteit. Het was niet rond, de cirkel was slecht geweven. Er moet een eindcontrole komen op producten.... Foto's zijn gemaakt en opgestuurd.
Antwoord van volero.nl
Beste Wil Beij, Bedankt voor uw review. We zien dat uw casus inmiddels netjes is opgelost met onze klantenservice. We hopen u terug te zien bij Volero.nl! Team Volero