volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.677 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.454 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

16 nov 2023
de mat van het vloerkleed klopt niet, was 5 cm kleiner
21 nov 2023
Beste Riet Vuik van den poel, Bedankt voor uw review. We zien dat uw item is afgeleverd. We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
16 nov 2023
Heb nog niks ontvangen
21 nov 2023
de aflevering van het vloerkleed was slecht. Werd niet op opgerold geleverd maar opgevouwen in een doos. Het kleed zat vol met vouwen. de reactie in de winkel: wij vinden dat ook niet ok maar men wil minder plastic gebruiken? Bijzonder want dit opgevouwen kleed zat ook gewoon in plastic verpakt. Vervolgens duurt het heel lang voor je je geld terugkrijgt. Op 4 november teruggebracht in de winkel, mijn geld nog niet terug....
12 nov 2023
Na meer dan een week nog niets ontvangen,twee keer gebeld maar geen duidelijk antwoord volgens de dame aan de lijn kan het nog wel tien dagen duren dat het word opgelost.
21 nov 2023
Beste Engelbrecht Boerdam, Bedankt voor uw review. Ik zie dat uw casus inmiddels netjes is opgelost door de klantenservice! We wensen u een fijne dag toe. Team Volero
11 nov 2023
Mijn bestelling wordt door een externe firma verkeerd geleverd op fout adres en ik moet nu aantonen dat ik wel correct ben terwijl externe firma 1u na de levering opbelt om te zegge da hun chauffeur verkeerd heeft geleverd
21 nov 2023
Beste Leslie Vandenbergen, Bedankt voor uw review, wat jammer om te vernemen! We zien dat uw zending is afgeleverd. We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero

Lelijk kleed

Het fluffy zwarte vloerkleed kwam opgepropt in een doos, je verwacht een kleed maat 2 X 3 meter opgerold in plastic. Het leek wel een afgesneden stuk lap zaten ook dikke stukken aan elkaar in het fluffy kleed. Gelijk geretourneerd, niet mijn ding.
21 nov 2023
Beste Ria Jong, Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent met het item. We zien dat uw retour momenteel verwerkt wordt! Team Volero
Wat een dun kleed voor het geld, de verpakking al weggedaan dus kan niet retour. Vind het slechte kwaliteit
10 nov 2023
Beste Annemiek Tuntelder, Bedankt voor uw review. Echter heeft u tot 30 dagen na ontvangst om uw order te retourneren. Dit kan ook zonder de originele verpakking. Bij eventuele vragen kunt u contact opnemen met ons via klantenservice@volero.nl Team Volero
22 okt 2023
Nog steeds niets ontvangen
20 okt 2023
Klantenservice geef niet de juiste informatie. Klachten worden niet sirieus genomen. Aangegeven kwaliteit is niet hetzelfd als wat je ontvangt! Ik zou iedereen die hier een vloerkleed wilt kopen zeer zeker afraden!
26 okt 2023
Beste Emel Babayigit, Bedankt voor uw review en uw feedback. We zien dat uw retour inmiddels is verwerkt. Team Volero
20 okt 2023
Vanochtend voor de derde keer gebeld omdat levering al 2 weken onderweg is. Geen tekenen van track & trace. Verwacht nu nieuwe levering. Vriendelijke dames, maar nog geen resultaat…
26 okt 2023
Beste Edzo Bosma, Bedankt voor uw review. Ik zie dat uw order vandaag geleverd wordt! We wensen u veel woonplezier toe. Team Volero
19 okt 2023
Er werd aangegeven dat als het voor 13.30 uur besteld werd de volgende dag werd geleverd, we bestelden na 13.30 uur op 08 oktober en intussen is het 19 oktober en is het nog steeds niet geleverd……….
26 okt 2023
Beste Danny de Graaf, Bedankt voor uw review. U heeft uw pakket inmiddels ontvangen! We wensen u veel woonplezier toe. Team Volero
16 okt 2023
Ik heb 10 dagen geleden mijn bestelling geplaatst en nog niet ontvangen. Reeds contact opgenomen met beide koeriersdiensten en niemand die me een concrete datum kan geven. De bestelling staat telkens op ‘niet verwerkt’. Dan is het ook jammer dat jullie deze tevredenheidsmail uitsturen terwijl ik nog niet kan oordelen over het product zelf.
26 okt 2023
Beste Sofie Desombere, Bedankt voor uw review. We zien dat uw order is afgeleverd! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
16 okt 2023
Ik heb het kleed nog steeds niet,ik zou willen dat het snel komt
26 okt 2023
Beste Fj Pluimers, Bedankt voor uw review. Ik zie dat uw order inmiddels is afgeleverd! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
Op dit moment zitten wij te wachten op DPD welke hopenlijk het goede kleed bezorgd. Het eerste bezorgde kleed maandag 2 okt. Was een verkeerd kleed , na contact met de service afdeling ,dit kleed naar post nl moeten brengen en hiervan melding doen. Nu maar wachten tot 14.55 de sluit tijd van de bezorger. Groet J.en i wempe
11 okt 2023
Beste J. Wempe, Bedankt voor uw review. We zien inmiddels dat uw juiste zending succesvol is afgeleverd! :) We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
8 okt 2023
Jammer er waren weef fouten in.
11 okt 2023
Beste W Blesgraaf, Bedankt voor uw review. Ik wou direct contact met u opnemen, echter zie ik al dat u het item retour gestuurd heeft. We doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk te verwerken. Hopen u snel terug te zien bij Volero. Team Volero!
7 okt 2023

Trekt op niks

Ja we hebben nog steeds nlets ontvangen, maar al wel betaald! We nemen dan contact op. . . En krijgen dan te horen dat ze ff niets aan kunne doen en een dossier opstarten bij de transporteur. . . En ja dat kan enkele dagen duren. Sorry dat begrijp ik niet. Neem je telefoon, bel die firma op en vraag dat er dezelfde dag nog uitsluitsel komt van waar het pakket nu is. . . Dat is klantvriendelijk, en niet een dossier opmaken en zeggen tegen je klant ja wacht nu maar een aantal dagen af
11 okt 2023
Beste Hans Rondeaux, Bedankt voor uw review. Ik zie dat we u een oplossing hebben voorgelegd; nieuwe zending toe sturen of u uw geld terug storten. Momenteel is er een nieuwe zending voor u onderweg! We wensen u alvast veel woonplezier toe. Team Volero
5 okt 2023

Wel besteld niet geleverd

Ik the zijn persoonlijk naar uw winkel geweest te amsterdam en daar een tapijt besteld. We hebben ter plekke gezegd dat het tapijt naar onze vervoerder te Dordrecht genaamd Always te bezorgen zodat zij het kunnen vervoeren naar Curaçao alwaar wij wonen. Dit is tot op de dag van vandaag niet gelukt.
11 okt 2023
Beste F.J. de Langen-Pieters, Bedankt voor uw review. Ik heb direct persoonlijk contact met u opgenomen per mail! Team Volero
2 okt 2023
Verkeerde kleden gekregen en zeer slechte dunne kwaliteit ik had het kleed met lichte rand besteld en kreeg n heel ander kleed heb jullie gemaild en gedeld en kreeg te horen dat ik de fout had gemaakt en dat gewoon kon toegeven …. Vond dat n heel onprofessioneel antwoord
11 okt 2023
Beste Sylvia Frings, Bedankt voor uw review. U heeft het Vintage vloerkleed – Spring Ethnic Groen Creme besteld en de afbeelding welke u erbij stuurt is Vintage vloerkleed - Spring Medaillon Groen Creme. U heeft dus inderdaad wel het juiste product ontvangen. Ik zie dat uw retour inmiddels is verwerkt en uw bedrag is teruggestort. We hopen u spoedig terug te zien bij Volero! Team Volero
2 okt 2023
Ik dacht een mooie vloerkleed te hebben gekocht maar blijkt een stuk van vloerbedekking te zijn met de afmeting die ik nodig had voor 149.95 euro. Niet afgewerkt...rafelt en omdat het een rompslomp is om het terug te sturen heb ik het maar gehouden. Heel erg teleurgesteld.
11 okt 2023
Beste Melie Setrodikoro, Bedankt voor uw review. U heeft het Wasbaar viscose vloerkleed - Vive Goud besteld, deze kunt u indien gewenst op maat knippen. De eventuele rafels kunt u er ook vanaf knippen zonder dat dit af doet aan de kwaliteit van het vloerkleed. Retourneren had eventueel gratis gekund in een van onze showrooms, Lekkerkerk of Amsterdam.. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd wens ik u een fijne dag! Team Volero
30 sep 2023
De retourkosten niet zo hoog maken ik bestel niet meer daarom
5 okt 2023
Beste Ida de Bruin, De retourkosten zijn voor de klant zelf, dit komt omdat wij onze prijzen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekeningen zouden nemen, moeten wij dit berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen we natuurlijk niet! Ook bieden we de service om gratis te retourneren in een van onze showrooms. Team Volero