volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.677 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.454 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

29 sep 2023

Verkeerde kleed toe gestuurd gekregen (…en 2 keer belofte niet na gekomen en brutaal

Verkeerde kleed toe gestuurd gekregen ( Kan gebeuren ) ik bellen ze waren niet echt netjes aan de Telefoon en ik moest 4 foto,s maken voor of het echt wel verkeerde kleed was wij hadden groen besteld en we kregen een donker grijs kleed lijkt mij dat 1 foto genoeg is , maar prima gedaan hij zou op maandag op gehaald worden en meteen om geruild we dachten nou prima super Toch nog goed geregeld nou U raad het al ze kwamen alleen het kleed op halen dus weer niet zoals afgesproken ik bellen nou de dame was erg onbeleefd en toen hebben we het kleed geanuleerd om dat we de loze belofte zat de dame werd boos waarom we ons geld terug wilde ze zegt en je moet ook nog 3 weken wachten op je geld succes zij ze en ze hing op.
25 sep 2023

De bezorging van de kleden is waardeloos

Op 14 september had ik twee kleden besteld. ik kreeg netjes een bevestiging hiervan van Volero. daarna werd het stil. Omdat ik na enkele dagen nog geen track en trace had gekregen, heb ik gebeld met de klantenservice. Zij zagen dat er vergeten was een mail naar mij te sturen met de track en trace. Deze kreeg ik kort na het gesprek met de medewerker. Toen werd het weer stil. Ik keek op vrijdag op de site van izipack en zag tot mijn verbazing dat mijn kleden om 17.19 uur waren afgeleverd. Omdat wij nog niet op dit adres wonen, zijn we 80 km heen en weer gereden om te kijken of de kleden misschien voor de garage of in de tuin waren neergelegd. Maar niets te zien. Ook geen briefje in de deur. Omdat het inmiddels vrijdagavond was, kon ik niemand meer bereiken. Toen wij zaterdag weer in ons nieuwe huis waren, zijn wij langs buren gegaan of zij iets wisten van onze kleden en ja, een buurman had ze aangenomen. Iets wat ik heel vervelend vond, wat dat willen wij helemaal niet. Ik heb dus én geen mail met de datum en het tijdvak van aflevering ontvangen én er is geen bericht in de bus gedaan dat de kleden op een ander huisnummer zijn bezorgd. De kleden zijn overigens erg mooi!
27 sep 2023
Beste Mieke Albrecht, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We waarderen uw eerlijkheid en betrokkenheid bij het verbeteren van onze producten/diensten. Wij zullen dit intern oppakken. We wensen u veel woonplezier! Team Volero
24 sep 2023
Er stond dat het kleed de volgende dag bezorgd zou worden maar dat was helaas niet zo. Verder wilde ik het kleed ruilen voor andere maat maar en contact voor opgenomen maar moet je wel opnieuw bezorgkosten (en retourkosten) betalen
8 september kleed besteld. Is zoek. Tot 2 keer toe contact opgenomen. Kan nog 10 dagen duren
22 sep 2023
Beste Odette van Mullem, Bedankt voor uw review. We doen er alles aan om u zo spoedig mogelijk te voorzien van een oplossing, we zitten er boven op! Team Volero
Ik heb het vloerkleed niet ontvangen!!!! Het is door vervoerder Izipack niet bij ons afgeleverd!!! Maar er is wel een track en trace gestuurd dat het dinsdag 12 september is afgeleverd. Ik ben daar erg aangeslagen over. En ik wil een oplossing. Ik ben gewoon 300,- euro kwijt maar heb geen kleed!!
22 sep 2023
Beste Meina Lourman, Bedankt voor uw review. Ik begrijp inderdaad dat uw vloerkleed nog niet geleverd is. Vanuit onze kant doen we er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen, er loopt momenteel een postonderzoek en ik zal het persoonlijk in de gaten houden. Gelukkig zie ik dat u inmiddels een oplossing geboden is vanuit Volero. De mogelijkheid tot volledige restitutie of wel een nieuw vloerkleed. We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
16 sep 2023

Belachelijke verzendwijze

Wat verschrikkelijk jammer dat het vloerkleed opgevouwen in een doos verzonden is. De vouwen en omkrullingen zijn er nauwelijks uit te krijgen. Een vloerkleed rol je netjes op zodat deze kreukvrij blijft. Zonde van het kleed want ik heb geen pers van 2x3 meter om hen kreukvrij te krijgen
22 sep 2023
Beste Karel Rozemeijer, Bedankt voor uw review. Aan de hand van uw ordernummer zal ik persoonlijk contact met u opnemen en stuur ik u graag de tips toe om het uitvloeien van het vloerkleed te versnellen. Team Volero
11 sep 2023
Ik heb 1 sept een kleed besteld voor mijn moeder van 85 jaar en tot op heden niks mogen ontvangen! Ook vind ik de standaard mails met sorry voor het ongemak niet erg fijn. Er is nu een onderzoek gestart waar mijn kleed is , dat kan echter nog 5 tot 10 werkdagen duren 🙈 en dan evt een nieuw kleed opsturen. Dan is het eind sept. Iemand van 85 begrijpt dat niet. Helaas is jullie antwoord wederom sorry voor het ongemak. Zal de €100 zeker niet verdienen met deze recensie maar baal er enorm van. Heb al eerder een kleed bij jullie besteld en dat ging prima. Groet Karin van Essen
12 sep 2023
Beste Karin van Essen, Bedankt voor uw review. Bij een zoekgeraakt/vertraagd pakket, laat een uitkomst af en toe langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. We zitten er boven op en zijn er mee bezig! We zullen u spoedig van een positieve afronding voorzien. Team Volero
JA
Jopy A.
Halsteren
10 sep 2023

slechte service

verkeerde tapijtje geleverd , en als je daar over klaagt moet je eerst een retourlabel uitprinten , je retourpakket volgens voorschrift goed verpakken , daarna je retourpakket naar het afleverpunt sjouwen en als je dat alles gedaan hebt wordt het juiste tapijtje pas opgestuurd . beetje de omgekeerde wereld denk ik . in ieder geval geen goede service.
12 sep 2023
Beste Johan Adriaansen, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u dit zo ervaart! We hebben u ook aangeboden een ophaalservice in te schakelen echter wou u hier zelf geen gebruik van maken. Gelukkig is uw casus opgelost en heeft u het juiste item mogen ontvangen. We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
5 sep 2023
Eigenlijk geen enkele ster Hele slechte service DHL is mijn pakket kwijt geraakt en Volero wil mijn geld niet terug betalen of het pakket moet retour komen naar hun 🤔 De
7 sep 2023
Beste Mimi Schild, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat uw pakket is kwijt geraakt. We doen er uiteraard alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Helaas zijn wij ook afhankelijk van terugkoppeling van een derde partij. Excuus voor het ongemak. Team Volero
3 sep 2023
Voorlopig nog niets ontvangen
7 sep 2023
Beste Bert Beeckmans, Bedankt voor uw review. We zien dat u uw zending heeft ontvangen. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
1 sep 2023

Slechte klantenservice

2 weken geleden een vloerkleed besteld, hij kwam niet binnen 2 werkdagen binnen. Contact opgenomen en bleek er een vertraging te zijn moest ik weer 2 werkdagen afwachten. Weer kwam er niks binnen en heb ik weer zelf contact moeten opnemen. Blijkt dat het vloerkleed zoek is. Dus ik wilde mijn bestelling annuleren maar dat kon niet omdat zij er nu naar opzoek zijn. We hebben voor aankomende maandag afgesproken dat zij mij zouden bellen als hij deze week niet binnen was gekomen. Ben benieuwd of dat dat dan ook werkelijk waar gebeurd of ik er zelf weer achteraan moet. Jammer dat je zelf overal achterna moet.
7 sep 2023
Beste Aimée Verkooijen, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te vernemen! Onze excuses hiervoor. Echter zie ik dat u contact gehad heeft met de klantenservice en dat er netjes een nieuwe zending voor u is aangemaakt. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
31 aug 2023

Niet tevreden

Bezorger was te snel weg om de bestelling in ontvangst te nemen, probeerde het ook niet bij de buren af te leveren maar vertrok meteen om het naar een ophaalpunt te brengen dat verder weg is dan het dichtstbijzijnde punt na slechts 1 bezorgpoging terwijl de pakketten te groot zijn om te dragen. Zonder de bestelling te ontvangen waar ik reeds voor betaald heb ben ik niet tevreden!
7 sep 2023
Beste Machteld van de Vegt, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat uw levering zo gegaan is. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service omdat we dit intern zullen gaan oppakken met de pakketdienst. Gelukkig is uw casus inmiddels opgelost door onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak! Team Volero
28 aug 2023
We hebben tapijt nog steeds niet ontvangen. Slechte bezorgservice!!!!
29 aug 2023
Beste S Stijfs, Bedankt voor uw review. We zien dat uw zending inmiddels is afgeleverd. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
28 aug 2023
We kregen een vloerkleed die kapot was, dus dat was een niet zo leuke ervaring voor de eerste keer bij Volero.
29 aug 2023
Beste Alma Hoogendoorn, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen! Echter zie ik dat uw casus netjes is afgerond door de klantenservice en u direct een nieuwe zending heeft mogen ontvangen. We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
27 aug 2023
Rond vloerkleed. Het vloerkleed werd geleverd in een klein doosje; helemaal opgevouwen. De vouwen zijn er nog steeds niet uit. Misschien toch eens nadenken over een betere manier van verzenden...
29 aug 2023
Beste Jos Ebus, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. We willen u vragen contact op te nemen met de klantenservice, wij hebben tips voor u zodat deze er nog sneller uit zullen gaan! Team Volero
27 aug 2023

Waardeloos

Ik had een bericht gestuurd om te vragen of het kleed glanzend was. Antw. Niet persee. Dus ik nogmaals gevraagd is het nu glanzend of niet want zo ja dan hoef ik het niet. Antw. Nee het is niet glanzend. Eenmaal binnen in huis was het kleed dus wel glanzend. Heb het meteen geretourneerd maar dat kost 16,95! Op mijn verzoek om de verzendkosten terug te krijgen omdat ik van te voren had gevraagd of het kleed glansde werd negatief besloten. Echt schandalig hoor. Ook tijdens de afwikkeling van de terugstorting van de aankoopprijs was de ene keer het kleed wel aangekomen en dan weer niet o, ja toch wel. Kortom. Niet kopen bij Volero zou ik zeggen.
29 aug 2023
Beste TM van der Spek, Bedankt voor uw review. Het door u uitgekozen item bevat geen glans. U vind het vloerkleed niet naar smaak, dan kunt u deze retourneren of bieden we de service om gratis te retourneren in een van onze showrooms. Om deze reden kunnen wij binnen deze situatie de retourkosten niet vergoeden. Excuus voor het ongemak. Team Volero
21 aug 2023
Ik heb niets ontvangen. De bestelling ligt al 9 dagen op het depot. Ik krijg dat telefonisch te horen dat uitzoeken 5-10 werkdagen duurt. Dit is erg jammer.
18 aug 2023
Misleidende productomschrijving. Staat 90 cm maar kreeg 70cm, staat idd wel ergens in de omschrijving maar de titel zou dan moeten zijn Schapenvacht 70-90 cm.
22 aug 2023
Beste Angelique Oomen, Bedankt voor uw review en feedback. We zullen dit intern oppakken. Excuus voor het ongemak. Team Volero
18 aug 2023

Slechte service

Hele lange levertijden terwijl op de site iets anders beloofd word. En na retourzending komt je aankoop bedrag NIET terug op je rekening.
22 aug 2023
Beste Kristel Dijkema, Bedankt voor uw review. Een retourverwerking kan tot twee weken duren. We zien dat het bedrag inmiddels netjes is teruggestort op de rekening waarmee er is betaald. Team Volero
17 aug 2023
Klantenservice