volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.673 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.461 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

17 aug 2023
Pakket is nooit aangekomen! Meteen retour gegaan naar magazijn Volero! Daarna zelf mijn pakket opgehaald bij het magazijn! Kleed gaf gigantische veel af en pollen en haren! Alles zat onder ook na meerdere malen stofzuigen! Nu is het kleed retour maar wacht al een week op verwerking??? Dus mijn afterpay via Riverty blijft open staan???? Waardeloos!! Nooit meer!!
14 aug 2023
Al 10 dagen geleden iets besteld en nog steeds niets ontvangen. Klantendienst is op de hoogte maar we krijgen geen reactie meer…
14 aug 2023

Na drie weken nog geen kleed…

Inmiddels zo’n 3 weken terug een vloerkleed besteld t.w.v 450€. Volgens de website “voor 24 uur besteld, volgende dag in huis”. Helaas nog helemaal niets ontvangen. Zowel de vervoerder als Volero zelf gemaild en krijg alleen een “vervelend, we zijn een onderzoek gestart”. Na meerdere mailtjes m.b.t de voortgang is mijn geduld een beetje op en heb ik aangegeven de koop te willen ontbinden. Helaas nog geen reactie. Vind dit niet netjes en zal zodoende hier niet nogmaals wat bestellen.
Bestelling niet ontvangen
11 aug 2023
Ik had mijn bestelling dubbel ontvangen en inmiddels al een tijd geleden 1 stuk teruggestuurd naar jullie, tot nu toe heb ik hierover nog geen enkel bericht ontvangen van mijn retour, laat staan hiervoor een terugbetaling gekregen !
11 aug 2023
Vriendelijk tot dat ze het verkopen! Daarna zijn ze futsie! Je krijgt je geld niet terug zoals in voorwaarden benoemd is! Ze komen hun afspraken niet na! Niet kopen hier!
11 aug 2023
Het kleed was heel dun en het motief was er opgespoten. Echt goedkoop en lelijk. Het kleed is retour gestuurd.
10 aug 2023
Dan bestel je een tapijt en dan wacht je er al 2 weken op. Als je contact opneemt kunnen ze je niet vertellen waar het mis gaat maar als ze meer info hebben contact op zullen nemen. Als je dan aangeeft maak het geld maar terug over dan krijg je te horen dat dit niet kan want ze weten nog niet waar het tapijt is. Ik denk dat ze vliegende tapijten verkopen en die zoek raken. Kortom voor mij de laatste keer dat ik hier iets bestel. Ik heb geen moeite mee als er iets fout gaat maar probeer het dan ook op te lossen. Allemaal niet het geval. Groeten Roy
11 aug 2023
Beste Roy Kusters, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u de aankoop zo ervaart. Er loopt momenteel een onderzoek voor u, we doen er zeker alles aan om de casus op te lossen! Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. Onze excuses dat u hiervan de dupe bent geweest en dat er een beroep op uw geduld gedaan moest worden. We doen er alles aan u zo spoedig mogelijk te voorzien van een oplossing. Team Volero
8 aug 2023

Vloerkleed nooit binnengekregen en geen geld terug.

Ik had een vloerkleed besteld, maar deze is nooit aangekomen. Toen ik een melding hiervan maakte heb ik rustig afgewacht tot ik wat hoorde. Ruim twee weken later heb ik nog steeds niets gehoord & heb ik mijn geld nog miet retour gekregen. De medewerkers lijken er geen begrip voor te hebben dat het om veel geld gaat en ik een verklaring wil hebben waarom het zo is verlopen en mijn geld terug wil hebben. Diep teleurgesteld door de gang van zaken bij Volero. Ik zou het dan ook niet aanraden om een bestelling te plaatsen bij Volero.
11 aug 2023
Beste Kirsten Massaar, Bedankt voor uw review. Echter zie ik dat er meerdere contact momenten geweest zijn en u de keuze gekregen heeft om een creditering in gang te zetten of een nieuwe zending te ontvangen. U heeft gekozen voor de nieuwe zending. Gelukkig is uw casus netjes opgelost door de klantenservice. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
Ik heb een vloerkleed besteld bij de eerste levering verkeerd bezorgt toen op nieuw besteld maar helaas nog steeds niks ontvangen
SCHANDALIG !!!!!!!!! Tot heden onze bestelde artikel niet ontvangen !!!!!!!! Heb al eerder een mail gestuurd.
11 aug 2023
Beste Sharda Speijer Sietaram, Bedankt voor uw review. Wat een spijtige situatie! Onze excuses hiervoor. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. Er loopt momenteel een onderzoek en we doen er alles aan om u zo spoedig mogelijk te voorzien van een oplossing! Team Volero
6 aug 2023
Het kleed heeft op de foto’s een patroon, hier zie je helemaal niets van als het kleed eenmaal ligt.
11 aug 2023
Beste Laury Zweeris, Bedankt voor uw review. Indien de bestelling niet naar wens is kunt u de order tot 30 dagen na ontvangst retourneren, dit kan ook gratis in een van onze showrooms! Echter vinden wij het vloerkleed erg mooi passen bij uw inrichting. Team Volero
4 aug 2023

Kleed niet geleverd, geen oplossing voorhanden

Kleed niet geleverd. Mailwisseling met als enige terugkerend antwoord "we zijn het aan het uitzoeken". Geen oplossing als: we sturen onmiddellijk een vervangend kleed, of we retourneren uw geld. Wil eigenlijk niet eens een ster geven.
11 aug 2023
Beste Lonneke Bindels, Bedankt voor uw review. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. Echter zie ik dat er in overleg met u een nieuwe zending gestuurd is en u deze in middels heeft ontvangen. Gelukkig is uw casus netjes opgelost met de klantenservice. Team Volero
3 aug 2023

Niets ontvangen!

24 juli zou mijn vloerkleed afgeleverd moeten worden. Tot op heden niets ontvangen, slecht respons van klantenservice en status van bezorger staat op bezorgd. Al met al veel geld uitgegeven en heb niets ontvangen. Ik hoop dat de kwestie nog opgelost gaat worden.
Kleed nog niet binnen, na DHL laat DPD het ook afweten voorlopig!
30 jul 2023

De bestelling is niet compleet…

De besstelling is niet compleet afgeleverd,we hebben wel het ondertapijt gekregen maar geen tapijt! We hebben het wel doorgegeven maar nog steeds niets gehoord.
27 jul 2023
Mijn bestelling helemaal niet gekregen. Twee keren is mijn bezorgmomenten veranderd door PostNL en toch zijn ze niet gekomen en bij de afhaalpunt is mijn bestelling geweigerd.
27 jul 2023

Mijn pakketje is nog steeds niet…aangekomen🥴

Mijn pakketje is nog steeds niet aangekomen
27 jul 2023
Altijd vriendelijk over de telefoon maar verders werkt het voor geen meter bij Volero
24 jul 2023

Op voorraad - volgende dag levering - 11 dagen later nog niks

10 dagen geleden een kleed gekocht en direct betaald. Omdat ik in de showroom voor 13.30 uur aanwezig was zou het de volgende dag geleverd worden. Inmiddels is het 11 dagen geleden en niks ontvangen. De correspondentie met de pakketdienst overgenomen want Volero onderneemt geen actie tot nu toe. Pakketdienst belooft iedere dag dat het volgende dag komt. Maar helaas......