volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.677 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.454 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

21 jul 2023
Ik zit al 8 werkdagen te wachten op de bestelling nog steeds niets thuis , om er van te genieten , dit vind ik een zeer slechte zaak ook al 4 keer gebeld geen verbetering ze maken verontschuldigingen wat heb ik hier aan , bestel er nooit meer
20 jul 2023

Het feit hoe jullie omgaan met oudere mensen.

19 jul 2023
Tapijt is beschadigd.
ik heb een kleed besteld. Na vele telefoontjes en mailtjes is mijn kleed er nog steeds niet. Het is bezorgd zeggen ze. Maar tot nu toe heb ik niets in huis.
Nog steeds wacht ik op mijn tapijt wel gelijk alles betaald met i - deal bij de bestelling maar nog steeds niets ontvangen, nu al 10 dagen geleden pff.
12 jul 2023

Niet tevreden

Hoi, de bestelling heeft lang op zich laten wachten. Een van de kleden was gerafeld dus niet heel. Al met al heb ik hierdoor besloten niet vaker bij u te bestellen.
13 jul 2023
Beste Marit Kouwenhoven, Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te vernemen! Mag ik u vragen waarom u geen contact heeft opgenomen met de klantenservice? We kijken graag met u mee indien u een klacht heeft over een product. U kunt hiervoor foto's van uw vloerkleed insturen naar klantenservice@volero.nl o.v.v. uw ordernummer. Onze klantenservice afdeling neemt na ontvangst van uw e-mail, spoedig contact met u op! Team Volero
11 jul 2023
Wnneer er gebeld word dat vloerkleed niet goed is meteen terugnemen en niet eert fotos laten sturen
13 jul 2023
Beste M.Cornelisse, Bedankt voor uw review en uw feedback. Echter hebben we foto's nodig om uw casus te behandelen. Dit zodat de klantenservice ook een beeld krijgt van de situatie. Team Volero
11 jul 2023
Product niet gekregen, wel bij postorder geleverd. Na veel telefoontjes en een tijd erover ging i.v.m onderzoek die jullie opgestart hadden, heb ik mijn geld terug gevraagd. Geen excuses en dan nog steeds mails ontvangen of ik plezier heb van het product,die ik niet ontvangen heb. Teleurstellend.

Levertijd veel langer dan aangegeven (en die was al lang) en kwaliteit product ver beneden verwachting.

De levertijd was veel langer dan aangegeven. Daarover was geen enkele communicatie, behalve dan wanneer ik navraag deed. Bovendien is de kwaliteit van het kleed ver beneden verwachting.
13 jul 2023
Beste Heidi Wijngaarden, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen dat het buitenkleed niet naar wens is. We bieden de service dat u tot 30 dagen na ontvangst kunt retourneren. Team Volero
De levering stond op 3 weken uiteindelijk heeft t meer als 6 weken geduurd en de Mw aan de telefoon was niet erg aardig luisterde niet naar mij vond haar erg onvriendelijk
13 jul 2023
Beste M In t Zandt, Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te vernemen! Dat is uiteraard niet iets waar wij naar streven. We hebben klantvriendelijkheid hoog in ons vaandel. Uw order is inmiddels afgeleverd! We wensen u veel woonplezier en een fijne dag toe! Team Volero

Om te huilen

De levering was erg slecht, ook de klantenservice was erbarmelijk. En zijn de spullen geleverd is de kwaliteit om te huilen. Van het buitenkleed is de kleur in 3 weken weg en het kleed binnen slijt in 3 maanden onder mijn voeten weg. Volgens de klantenservice is dat normaal en zoek het verder maar uit. Ik bestel nooit meer iets en raad het iedereen af
13 jul 2023
Beste Eva Cavalini, Bedankt voor uw review. Dank voor uw review en feedback. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van uw vloerkleed. We kijken graag met u mee betreft het buitenkleed. U kunt hiervoor foto's van uw vloerkleed insturen naar klantenservice@volero.nl o.v.v. uw ordernummer. Onze klantenservice afdeling neemt na ontvangst van uw e-mail, spoedig contact met u op! Team Volero
Een keer het product leveren, helaas nif steeds niet geleverd, maar wel deze beoordeling sturen. Schandalig
13 jul 2023
Beste F.J. Smit, Bedankt voor uw review. We zien dat uw order is afgeleverd. Hopelijk is uw bestelling naar wens! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
Ik heb tot nu toe helemaal niks ontvangen Waarom krijg ik geen update.
Dramatische levertijden/ communicatie hierover. Op de website stond twee weken levertijd, maar het zijn er zes geworden. Het is niet erg als een product (wat) later komt, maar communiceer dit dan. Helaas valt er slecht met Volero in contact te komen en als je dan een reactie krijgt is deze nietszeggend. Kortom; slechte partij om zaken mee te doen, maar het product bevalt wel.
13 jul 2023
Beste Bas van Tilborg, Bedankt voor uw review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze aankoop zo heeft ervaren. Wat vervelend om te horen dat u ons slecht te bereiken vind.. We zijn telefonisch te bereiken van 9:00 t/m 17:00 en ook via een live chat. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero

2 weken levertijd = 2 MAANDEN!

In mei heb ik een buitenkleed besteld en online stond een levertijd van 2 weken aangegeven. Ik ben nu inmiddels bijna 2 MAANDEN verder en nog steeds geen kleed. Het is de bedoeling er deze zomer nog plezier van te hebben maar dat schiet volledig zijn doel voorbij. Voorlopig ontvang ik e-mails dat het volgende week er wel moet zijn en iedere week is weer voorbij gegaan zonder levering van het kleed. Bestelling mag ik niet meer annuleren om mijn geld retour te ontvangen omdat het kleed te ver in het bestelproces is maar voorlopig is het bestelproces alleen maar UITSTEL!
Vermijd levertijd langer dan 5 weken!
13 jul 2023
Beste Ab Ensink, Bedankt voor uw review. We zien dat uw order is afgeleverd! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
Belofte nakomen. Op de website wordt gesteld ene dag besteld voor 12:00 uur volgende dag in huis. Na vijf dagen nog steeds geen artikel. Geannuleerd, binnen vijf werkdagen geld retour. Ook niet nagekomen is 10 werkdagen geworden.
13 jul 2023
Beste W Heiliegers, Bedankt voor uw review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze aankoop zo heeft ervaren. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service want wij zullen dit intern oppakken. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. Team Volero
Wij hebben nog niets ontvangen, ik weet niet wie dit bedenkt, maar als je niet weet of je een order verstuurd hebt, dan wordt het tijd dat er iets wordt ondernomen. Slechte beurt.
13 jul 2023
Beste Gerrit Nijhuis, Bedankt voor uw review. We zien dat uw order is afgeleverd! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
Ik heb nog niks ontvangen helaas heb er ook al een x achteraan gebeld. Bij de bestelling stond 1a2 weken zijn nu al 2 maanden
Vloerkleed was erg vies, zat onder de vlekken. Klantenservice onvriendelijk, slechte communicatie en niet behulpzaam. Ik raad Volero niemand aan.
13 jul 2023
Beste Nadine Van Oostende, Bedankt voor uw review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze aankoop zo heeft ervaren. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service want wij zullen dit intern oppakken. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. Team Volero