volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.716 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.380 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

24 nov 2023

Slechte levering en klantenservice

Ze adverteren met “op werkdagen voor 23:00 besteld is morgen in huis” echter was dit zeer zeker niet het geval en heb ik er 5 dagen op moeten wachten. Ik gaf dit aan bij de klanten service en werd afgescheept met: het is druk we hopen op je begrip. Ook werd het vloerkleed opgevouwen in een doos geleverd. Na 2 weken ligt die nog niet mooi recht en zie je nog steeds de vouwen er in zitten
Antwoord van volero.nl
Beste Robin van Lochem - Sanders, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Het is deze periode inderdaad wat drukker wegens black friday. Team Volero
20 jul 2023

Geen grijs, maar grijs/bruin kleed

Een grijs kleed besteld (genoemd in omschrijving als ook zichtbaar op foto), maar grijs met bruin kleed geleverd. Echt teleurgesteld bij uitpakken. Ook jammer dat bij melding geantwoord werd dat foto's in studio afwijken van licht in huis. Als was maar vermeld in omschrijving dat er ook bruin in kleed verwerkt was, dat had beter gepast. Retour en terugstorting is wel vlot gegaan.
7 jun 2023

Slechte communicatie

De communicatie mbt de bezorging was uitermate teleurstellend. Heb uiteindelijk meer dan een week moeten wachten, voordat mijn bestelling werd bezorgd. Ging om een klein formaat kleed wat in een pakket van ca. 40x40 in opgevouwen vorm werd bezorgd. Heb het kleed zelf opgerold en een week zo moeten laten liggen, voordat ik het op de vloer kon leggen. Het ligt nu enigszins glad.
13 jun 2023
Beste Aly Klaver, Bedankt voor uw review en feedback. Wat jammer dat u geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Een vloerkleed heeft enige tijd nodig om uit te vloeien. We hadden graag met u meegekeken naar de vouwen/rolgolven, we hebben hier wat tips voor! We wensen u veel woonplezier toe. Team Volero
25 mei 2023

Vloerkleed na 10 dagen nog niet binnen

Binnen no-time kreeg ik dat mijn vloerkleed was verzonden, vervolgens zelfde dag nog aangekomen in het sorteercentrum volgens de track & trace. Vervolgens een week lang geen enkele update meer, zowel volero als de bezorger weten niet waar het kleed is, zou updates er over krijgen via mail maar ook dat gebeurt niet. Hopelijk komt het product nog.
13 aug 2023
Aankoop gedaan op zaterdag levering zou dinsdag plaatsvinden werd uiteindelijk na 3x service desk telefonisch benaderd te hebben bijna een week later op maandag. Kleed heeft ook diverse oneffenheden wij hebben geen zin in nog meer gedoe dus laten wij het hierbij maar tevreden zijn wij zeker niet
8 okt 2023
Order No dww886135. Mijn pakket nog niet ontvangen nu 8 okt eerste aflevering zou zijn 30 september na verscheidene datums nog steeds niets ,krijg izipack niet te pakken daar over! Volgens mij ligt daa het probleem Valero was top ,misschien kunnen jullie er wat aandoen bvb dank !
11 okt 2023
Beste J van der Spruijt, Bedankt voor uw review. Ik zie dat uw zending inmiddels is afgeleverd, wat super fijn! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
Kleed viel erg tegen qua kwaliteit, dun en erg slap wat erg onhandig is voor een vloerkleed. De levering was snel en goed trouwens, maar het kleed de volgende dag gelijk teruggestuurd op 14 oktober. Het is nu reeds november maar nog niets gehoord over terugbetaling.
10 nov 2023
Beste Carel Santman, Bedankt voor uw review. Het bedrag is inmiddels gecrediteerd. We hopen u terug te zien bij Volero.nl Team Volero
Wij hebben een kleed besteld die aan de zijkanten lubberde, waardoor je erover kunt struikelen en dus gevaarlijk is. Raar vind ik dat je dan toch de retourkosten moet betalen. Het kleed was niet goed! Wel is de retourzending en terugbetaling goed afgehandeld.
13 jul 2023
Beste Herna de Roode, Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te zien dat u geen contact opgenomen heeft met de klantenservice per mail. Graag wil ik u informeren dat de rolgolven kunnen ontstaan doordat het vloerkleed vanaf de productie tot en met de uitlevering, opgerold in bewaring blijft. Hierdoor heeft het vloerkleed enige tijd nodig om uit te vloeien. We hebben hier enkele tips voor! We hopen u terug te zien bij Volero.nl! Team Volero
15 nov 2023
ik heb een gang loper besteld en hij ligt heel hobbelig,ik krijg hem niet plat, ik denk aan de manier van verzenden, als hij op een rol was gedraaid,dan zou het minder zijn en nu is hij gewoon gedraaid en zit hij hobbelig, ik heb er veel spijt van!
21 nov 2023
Beste van de Pol, Bedankt voor uw review. Ik zie dat we u per mail hebben voorzien van tips om uw item sneller te laten uitvloeien! Veel woonplezier gewenst. Team Volero
6 aug 2023
Verzending was waardeloos. Tapijt opgevouwen in een doos. Doos was kapot. Welliswaar snel contact mogelijk maar geen enkele vorm van compensatie. Persoonlijk had ik met coulance verwacht. Ik ga dan ook geen gebruik meer maken van jullie diensten.
11 aug 2023
Beste Jeffrey Deux, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u de aankoop zo heeft ervaren! Indien de bestelling niet naar wens is kunt u de order tot 30 dagen na ontvangst retourneren, dit kan ook gratis in een van onze showrooms. Team Volero
26 nov 2023

Geen katoen maar polyester. Slechte bezorgservice.

Hetvgeleverde vloerkleed is niet van katoen, zoals de website zegt maar van polyester. Beroerde bezorging door dpd na 2 dagen meldt pas op de dag zelf dat ze komen en levert op aangekondigd tijdstip bij de buren af terwijl ik thuis ben.
24 nov 2023
Binnen 2 werkdagen zou de bestelling geleverd moeten zijn. Nu wachten we inmiddels 11 dagen en hebben we nog steeds niets ontvangen. Hopelijk krijgen we snel reactie over waar de bestelling nu is en wanneer we deze kunnen ontvangen.
Antwoord van volero.nl
Beste Imke Boonen, Bedankt voor uw review. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord af en toe wat langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. Gelukkig wordt uw casus door de klantservice opgelost. Team Volero
15 okt 2023
Ik had het tapijt besteld omdat ik redelijk snel een tapijt nodig had. Er stond voor 23u besteld morgen in huis! Dit was spijtig genoeg niet het geval! Ik heb langer als een week moeten wachten. Het tapijt is leuk maar heel dun.
20 okt 2023
Beste Femke Printems, Bedankt voor uw review. Gelukkig heeft u het item ontvangen! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
18 aug 2023
De tapijten opgerold sturen en niet in een doos dubbel geklapt. Daardoor duurt het heel lang voordat de vouwen eruit gaan. De rand krijgen wij niet meer plat en blijft omhoog staan zodat wij ouderen erover kunnen vallen
22 aug 2023
Beste K Bos-Koops, Bedankt voor uw review. We willen u vragen contact op te nemen met de klantenservice, we hebben enkele goede tips! Team Volero
9 mei 2023

lus in nieuw kleed

had een klacht waarbij ik gelijk met de mail een foto heb verstuurd. Maar er gingen zeker 6 mailtjes overheen waarbij ze naar de foto vroegen die ik de eerste keer al had meegezonden. Jammer het was een foto van jullie
24 mei 2023
Beste C. Broeken, Bedankt voor uw review. Ik zie inderdaad dat er twee maal naar foto's gevraagd is. Echter ging dit om aanvullende foto's bij de enkele bijlage welke u verstuurd heeft. Excuus hiervoor indien u dit als onprettig heeft ervaren. Gelukkig is uw casus inmiddels opgelost door onze klantenservice! Team Volero.
10 okt 2023
Een tapijt lever je opgerold aan en niet opgevouwen in een doos zodat de rug van het tapijt kan beschadigen. Dit zag er erg armoedig uit en toont het weinige respect wat leverancier voor eigen producten heeft.
11 okt 2023
Beste Michel Hakker, Bedankt voor uw review en uw feedback. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Team Volero Team Volero
27 jul 2023

Valt erg tegen.

Kleed is heel dun en licht in gewicht, de randen lubberen. Stofzuigen is onmogelijk, stofzuiger op laagste vermogen en kleed wordt opgetild, ook al ligt er een kleverig ondertapijt onder. Heel jammer.
23 jul 2023

Levertijd 2x zo lang en service beneden maats

Stond bij 2 weken levertijd en het heeft bijna 4 weken geduurd. Als je contact met de klantenservice opneemt krijg je daar ook geen reactie op. Product zelf is wel oke maar de service beneden maats
14 jun 2023
De tuinmat was niet goed opgerold , hij lag diversen keren dubbel gevouwen in de vierkante doos . Vind dit niet kunnen het is moeilijk alle vouwen er uit te krijgen. Hopelijk gaat dit goed komen
15 jun 2023
Beste Astrid Lemmens, Bedankt voor uw review. Een vloer/buitenkleed kan enige tijd nodig hebben om uit te vloeien. U kunt indien gewenst contact op te nemen met onze klantenservice, wij hebben hier tips voor! We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
26 okt 2023
Het product moet nog geleverd worden. Ik wacht al bijna 14 dagen op het kleed. De beloofde korting is ook niet betaald. Ik moet nog kijken welke stappen ik zal ondernemen richting volero.
10 nov 2023
Beste Edwin de Kuiper, We zien dat u uw item heeft ontvangen! Wat fijn. We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero