volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.716 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.380 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

15 mei 2023

Matig

Levering snelheid Prima , band om de 2 karpetten bij elkaar te houden VEEL te strak waardoor ze niet "plat" liggen , tevens blijven ze stinken :( , en dat laatste is nog het ergste .
24 mei 2023
Beste Henk Poort, Bedankt voor uw waardering en feedback. Wat vervelend om te vernemen dat uw vloerkleed een geur heeft. Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice hierover, indien uw vloerkleed momenteel nog een nare geur afgeeft wil ik u vragen contact op te nemen met klantenservice@volero.nl. Excuus voor het ongemak. Team Volero
24 nov 2023
We wachten al meer dan 2 weken op ons kleed .Terwijl het volgens de verkoper op voorraad was .Al diverse keren gebeld maar niemand weet waar het is of wanneer het komt .
18 nov 2023
Op de site staat: voor half 2 besteld volgende dag in huis op werkdagen wordt niet nagekomen. Wat u niet na kunt komen hoort niet op de site te staan. Misleidende tekst.
Antwoord van volero.nl
Beste Carolien Ter Avest, Bedankt voor uw review. We zien dat uw order netjes is afgeleverd! We wensen u heel veel woonplezier toe. Team Volero
Realistische foto's plaatsen op website. Product kwam niet overeen met foto's en kwaliteit was matig van product. Ook is DPD niet de beste partij met mee te werken.
Antwoord van volero.nl
Beste Shenny van den Berg, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen dat het item niet naar wens is. We zien dat uw order retour verwerkt is. We hopen u terug te zien bij Volero! Team Volero
15 aug 2023
Bij levering zat de mat onregelmatig gevouwen in een doos. Na het uitleggen kregen we de indruk dat deze mat al eens gebruikt was gezien een aantal teer (?) plekjes.
JV
Jannick V.
Huizingen
2 jun 2023
ben al twee weken aan het wachten heb men bestelling nog steeds niet . en wordt verzonden met ups , ups zijn altijd problemen en late levering . echt niet tevreden
8 jun 2023
Beste Jannick vanopslagh, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u dit zo ervaart. Er is een nieuwe zending voor u aangemaakt met een andere pakketdienst. Deze zal spoedig worden geleverd. We wensen u alvast veel woonplezier toe! Team Volero
3 jun 2023
Daar ik niet met de mensen van Volero in de klas heb gezeten vind ik het onwenselijk met jou, je en jij aangesproken te worden. De levertijd vond ik ook te lang.
8 jun 2023
Beste THW Verdonkschot, Bedankt voor uw review en feedback. Wat vervelend om te horen dat u het zo heeft ervaren. Echter zie ik dat u de order geplaatst heeft op 24 mei en deze netjes is afgeleverd op 26 mei. We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
28 aug 2023
Pakket niet geleverd op de juiste dag ,dan na meerdere mailen pakket gekregen Zonder de juiste periode door te krijgen en waarvan de dozen al geopend waren .
29 aug 2023
Beste Sandra Pluquet, Bedankt voor uw review en uw feedback. Wat vervelend om te vernemen, we zien dat u betreft de doos geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. We hadden hierin graag met u mee gekeken. We zien dat uw order inmiddels is afgeleverd! We wensen u desondanks veel woonplezier toe. Team Volero
24 jul 2023

Vloerkleed duurt lang..

Wacht nog steeds op een concrete reactie van Volero waar mijn bestelde vliuerkleed blijft.. Paar x gebeld, maar nog geen kleed gezien of reactie terug...

Val-preventie nodig!

Het wollen vloerkleed van 160x230 cm blijft helaas niet mooi plat liggen en regelmatig ontstaan losgeraakte pluisbolletjes. Welkom is een anti-slipmat!
Een jaar geleden dit kleed gekocht. In eerste instantie heel blij mee maar ziet er nu al heel erg lelijk uit.
18 apr 2024
Beste Monique Boer, Bedankt voor uw review. We zien dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Zij hebben dit verder met u opgelost. Team Volero
22 sep 2023
Ik heb na 14 dagen het tapijt nog steeds niet ontvangen. Ik kan dus nog niet zeggen of het tapijt bevalt…
27 sep 2023
Beste Jacqueline Van Ewijk, Bedankt voor uw review. Ik zie dat uw order is afgeleverd! Hopelijk is deze naar wens. We wensen u heel veel woonplezier toe. Team Volero
21 jul 2023

Matig :(

Vandaag besteld, morgen in huis garantie is niets waard. Ook de klantenservice viel me erg tegen...
23 aug 2023
Vloerkleed was niet de kleur welke op de website stond. Contact via mail was wel goed.
29 aug 2023
Beste M. van Berkel, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u het geleverde item niet mooi vinden. U kunt het item na ontvangst tot 30 dagen retouren of gratis retourneren in een van onze showrooms! Team Volero

Niet naar verwachting

Het kleed glimt, is erg dun en oogt daarom heel goedkoop. Inmiddels geretourneerd.
13 jul 2023
Beste Lisa Lee, Bedankt voor uw review. Het door uw bestelde vloerkleed is wel wat dunner, dit staat ook bij de specificaties vermeld. Echter doet het niks af aan de kwaliteit! Ik zie uw retour aangemeld. We doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk te verwerken. We hopen u terug te zien bij Volero.nl! Team Volero!
Het vloerkleed was verpakt in een vierkante doos, nu veel vouwen in hè kleed.
Antwoord van volero.nl
Beste Louwina Mensink, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Dit zal uitvloeien! Team Volero Team Volero
11 jul 2023
G morge wacht al 9 wkn op m’n kleed , 1 heb je binnen een dag nu 12 wkn !!
11 mei 2023
Duidelijke vermelding dat de tapijten niet op maat zijn welke vermeld wordt
24 mei 2023
Beste F. Mazee, Dank voor uw review en feedback. We zien dat uw casus inmiddels is opgelost met onze klantenservice, fijn om te vernemen! We wensen u een fijne dag en veel woonplezier! Team Volero
5 nov 2023
Waarmaken wat jullie op je website schrijven en de afspraken nakomen.
21 nov 2023
Beste Martin Smidt, Bedankt voor uw review. We willen u graag helpen, ook in ontevredenheid. Echter zien we geen melding bij onze klantenservice en is uw item netjes afgeleverd. Indien nodig kunt u contact opnemen met onze klantenservice@volero.nl Team Volero
Goede levering maar tapijt heeft een sterke geur die niet verdwijnt.
21 nov 2023
Beste Els Tyskens, Bedankt voor uw review. Ik heb persoonlijk contact met u opgenomen per mail. Team Volero