volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.717 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.370 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

16 jul 2023
Ter verbetering zouden jullie een andere bezorger moeten nemen.
12 okt 2023
Kreeg het helemaal verkreukeld binnen opgevouwen in een doos
20 okt 2023
Beste Wanda van der Voorden, Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Indien gewenst heeft de klantenservice hier wat tips voor! We vernemen graag of u deze wenst te ontvangen. Team Volero
Levering duurde te lang en niet goed geïnformeerd.
13 jul 2023
Beste Ruben van Goor, Bedankt voor uw review! Wat spijtig om te vernemen dat u de aankoop zo heeft ervaren. Echter heeft u een bestelling van 80 buitenkleden welke met een speciale koerier vervoerd moesten worden en op meerdere pallets. We hebben er alles aan gedaan zo spoedig mogelijk bij u te leveren. Hopelijk zijn de items wel naar wens! We wensen u veel woonplezier. Team Volero
JH
J. H.
Maarssen
5 jun 2023
de kleuren kloppen niet van een vloerkleed , jammer
2 nov 2023
Valt tegen slechte bezorging Verpakking was nat
10 nov 2023
Beste conny wagenaar, Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te vernemen. We zien nog geen melding bij onze klantenservice hierover. We kijken altijd graag met u mee, indien gewenst kunt u contact opnemen via klantenservice@volero.nl Team Volero
11 aug 2023
Beste P.J. Mulder, Bedankt voor uw 2-sterren review. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero