volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl
Beoordelingen:

2.717 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.370 beoordelingen in totaal  

4,49
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

de meest kritische beoordeling

20 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor volero.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
NS
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Retourneren zou een kosteloze service moeten zijn.

Met het kleedje is niks mis, echter wil ik het liever een maatje groter maar doordat ik moet betalen voor het retourneren en vervolgens wéér verzendkosten moet betalen voor een nieuwe bestelling besluit ik het kleedje te houden. Maar tevreden ben ik niet, dan heb ik 3x verzendkosten betaald en dat vind ik niet acceptabel. Retourneren zou een kosteloze service moeten zijn. Als ik dit namelijk van te voren had gezien, had ik hier niet besteld.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Wij hebben nog geen kleedje ontvangen. Wel een mail van DPD dat het bezorgd is. Maar wij hebben het niet.
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een jaar geleden dit kleed gekocht. In eerste instantie heel blij mee maar ziet er nu al heel erg lelijk uit.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
18 apr 2024
Beste Monique Boer, Bedankt voor uw review. We zien dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice. Zij hebben dit verder met u opgelost. Team Volero
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ben erg ontevreden het kleed ligt er 3 wekenen de eerste draad is al kapot dat vind ik heel jammer want verder het mooi de kleuren zijn mooi het past mooi bij mijn interieur ik hoor wel Met vr groet Eefje Bakker
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
18 apr 2024
Beste Eefje Bakker, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen, ik zie dat u contact heeft gehad met de klantenservice. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. Team Volero
KL
katy l.
Overijse
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
verpakking mat zit vol kreukels
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
18 apr 2024
Beste Katy Lagois, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u al contact heeft opgenomen met de klantenservice, super! Een vloerkleed dient vaak wel wat uit te vloeien. Zij hebben u voorzien van tips. Mocht u verder nog vragen hebben vernemen we dit graag! Team Volero
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
kleed was vol met kreukels en kleur zwart was vaal
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
29 mrt 2024
Beste J.W.T. Vosmeer, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zelf bellen waar ons bestelling blijft,na 7 dagen, daarna goed aan gekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
17 jan 2024
Beste H.J. Ligthart, Bedankt voor uw bericht. Zodra uw order het magazijn verlaat ontvangt u de tracking om deze te volgen! Wellicht was deze in uw spam gekomen. We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte service kleed was erg lang onderweg en had ook niet de gewenste dikte
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
17 jan 2024
Beste Mario Van renswoude, Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te vernemen! We bieden de service om tot 30 dagen na ontvangst uw order te kunnen retourneren indien deze niet naar wens is. Dit kan ook gratis in een van onze showrooms. Team Volero
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Je snelle levering waarmaken. Op 24/11 besteld en nu maandagavond 4/12 niet bekend wanneer ik het kan verwachten. Omgekeerd, hoe zou u dit ervaren? Eerst zou de levering zijn 1-3 dagen, dus uiterlijk woensdag 29/11, ik gebeld, sorry erg druk, wordt nu vrijdag 1/12. Vrijdag weer gebeld, excuus wij werken in het weekend door, dus volgende week, nu maandagavond en nig steeds geen mail wanneer het wel bezorgd wordt. Over service gesproken.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
12 dec 2023
Beste C. Veldhuis, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u uw order 21/11 geplaatst heeft, deze is 24/11 netjes bij u geleverd. We wensen u veel woonplezier toe. Team Volero
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Realistische foto's plaatsen op website. Product kwam niet overeen met foto's en kwaliteit was matig van product. Ook is DPD niet de beste partij met mee te werken.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
12 dec 2023
Beste Shenny van den Berg, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen dat het item niet naar wens is. We zien dat uw order retour verwerkt is. We hopen u terug te zien bij Volero! Team Volero
3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Damaged rug

Good day, I really loved my rugs however the one is damaged. I sent photos to volero and they told me just take a needle and thread and fix it’. I requested an exchange and have not heard anything since. Unfortunately, not what I expected from a brand new rug and customer service even worse!!! Update: still waiting for replacement - it’s been more than 2 weeks. Not prompt in my opinion.
Beoordeling melden
27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het vloerkleed was verpakt in een vierkante doos, nu veel vouwen in hè kleed.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
28 nov 2023
Beste Louwina Mensink, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Dit zal uitvloeien! Team Volero Team Volero
26 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen katoen maar polyester. Slechte bezorgservice.

Hetvgeleverde vloerkleed is niet van katoen, zoals de website zegt maar van polyester. Beroerde bezorging door dpd na 2 dagen meldt pas op de dag zelf dat ze komen en levert op aangekondigd tijdstip bij de buren af terwijl ik thuis ben.
Beoordeling melden
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
We wachten al meer dan 2 weken op ons kleed .Terwijl het volgens de verkoper op voorraad was .Al diverse keren gebeld maar niemand weet waar het is of wanneer het komt .
Beoordeling melden
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Binnen 2 werkdagen zou de bestelling geleverd moeten zijn. Nu wachten we inmiddels 11 dagen en hebben we nog steeds niets ontvangen. Hopelijk krijgen we snel reactie over waar de bestelling nu is en wanneer we deze kunnen ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
28 nov 2023
Beste Imke Boonen, Bedankt voor uw review. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord af en toe wat langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. Gelukkig wordt uw casus door de klantservice opgelost. Team Volero
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levering en klantenservice

Ze adverteren met “op werkdagen voor 23:00 besteld is morgen in huis” echter was dit zeer zeker niet het geval en heb ik er 5 dagen op moeten wachten. Ik gaf dit aan bij de klanten service en werd afgescheept met: het is druk we hopen op je begrip. Ook werd het vloerkleed opgevouwen in een doos geleverd. Na 2 weken ligt die nog niet mooi recht en zie je nog steeds de vouwen er in zitten
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
28 nov 2023
Beste Robin van Lochem - Sanders, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Het is deze periode inderdaad wat drukker wegens black friday. Team Volero
18 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op de site staat: voor half 2 besteld volgende dag in huis op werkdagen wordt niet nagekomen. Wat u niet na kunt komen hoort niet op de site te staan. Misleidende tekst.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
28 nov 2023
Beste Carolien Ter Avest, Bedankt voor uw review. We zien dat uw order netjes is afgeleverd! We wensen u heel veel woonplezier toe. Team Volero
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb een gang loper besteld en hij ligt heel hobbelig,ik krijg hem niet plat, ik denk aan de manier van verzenden, als hij op een rol was gedraaid,dan zou het minder zijn en nu is hij gewoon gedraaid en zit hij hobbelig, ik heb er veel spijt van!
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
21 nov 2023
Beste van de Pol, Bedankt voor uw review. Ik zie dat we u per mail hebben voorzien van tips om uw item sneller te laten uitvloeien! Veel woonplezier gewenst. Team Volero
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb vrijdagavond 3 november 2023 bericht ontvangen dat mijn bestelling op ZATERDAG 4 november tussen 10 en 15.00u bezorgd zou worden dat gebeurde niet . Ik belde met de klantenservice deze is alleen op werkdagen aanwezig. Enigszins vreemd als er ook op zaterdag bezorgd wordt. Vervolgens belde ik maandag 6 november met klantenservice waarop gezegd werd dat het kleed niet op 4 maar op 6 november bezorgd wordt. tussen 10 en 15.00 u Vond het bijzonder vreemd dat het bericht wat ik zwart op wit had in twijfel werd getrokken. Het kleed is uiteindelijk op 6 november bezorgd om 16.30 uur door een bijzonder onvriendelijke bezorger. Pakket werd over de drempel van de voordeur gekieperd. Dit is voor mij een reden om niet snel nog een keer op deze manier iets te kopen
Beoordeling melden
6 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Showroom Amsterdam bezocht. Daar werd goed geluisterd naar mijn wensen en alle tijd voor mij genomen. Alle lof voor deze medewerkers. Echter klantenservice maakt hele ervaring te niet. Nadat ik bestelling had aangepast omdat het toch niet werd geleverd volgende dag wat al kleine teleurstelling was, ging t keer op keer fout. Klantenservice zeer onvriendelijk. Je wordt afgesnauwd en uitgelachen als je je beklag wil doen. “De directie zou t toch niet lezen, hebben wel iets beters te doen” aldus de medewerkster. Zeer onprofessioneel! na 7 dagen eindelijk m’n kleden mogen ontvangen.
Beoordeling melden