volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.732 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.340 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

Vloerkleed kwam opgevouwen in een doos. Duurde even voordat ie “plat” op de grond lag. Het is wel een mooi vloerkleed zeer tevreden. (Stap over naar andere koeriersdienst, nu DPD werd ik niet vrolijk van)
Antwoord van volero.nl
Beste Didi Oonk, Bedankt voor uw review en uw feedback. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met uw order! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
7 jan 2024
Vind het moeilijk om te beoordelen, want heb m’n bestelling nog niet binnen gehad. Mijn pakket ligt bij dhl, dus Volero kan er niet zo heel veel aan doen, maar heb wel vaker pech met pakjes via dhl. Miss toch een andere bezorgdienst contracten?
Tevreden met het tapijt. Wel vroeg ik 2 keer om een factuur met mijn ingevulde gegevens en btw- nummer maar geen reactie daarop. Dit is wel vervelend, want in België is dit een noodzaak als je een zaakje hebt.
Antwoord van volero.nl
Beste Steve Desseyn, Bedankt voor uw review. Ik heb u de factuur direct opgestuurd per mail! Mocht u verder nog vragen hebben bel of mail gerust. Team Volero
HD
Henk D.
Nijmegen
14 jan 2024
Kan moeilijk een beoordeling doen als de spullen nog in bestelling staan. Wil wel een mening geven als de bestelde goederen geleverd zijn.
Heel jammer dat de kleden worden gevouwen. Krijg de vouwen er bijna niet uit.
Antwoord van volero.nl
Beste Hilda Deen, Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero
10 nov 2023
Ik kan over mijn vloerkleed geen beoordeling geven omdat het verkeerde vloerkleed is geleverd. We zijn nu een week verder en alleen maar vernomen dat het verkeerde vloerkleed retour is vermeld en dat ik bedankt wordt voor mijn geduld maar wanneer het verwerkt is dat ik dan mijn bestelde vloerkleed krijg. Is natuurlijk wel raar, de fout ligt niet bij mij ik het voor mijn bestelde kleed netjes betaald en nu moet ik maar wachten tot wanneer jullie het verkeerd geleverde vloerkleed netjes terug in het magazijn hebben en de papieren op orde zijn. Het is toch duidelijk dat als ik een antraciet kleed besteld en en een wit kleed krijg dat de fout niet bij mij lig ?
Het kleed is op zich wel mooi maar de kleur is veel donkerder dan op de site en het lijkt meer op grijs dan op beige, dus als ik dit vantevoren had geweten had ik het niet besteld! Mijn meubels zijn namelijk allemaal bruin dus past grijs er niet echt bij en was ik er vanuit gegaan dat het veel lichter was dat had veel mooier gestaan bij mijn meubels! Zie foto 1 zoals het is en foto 2 op de site!! En is het normaal dat er veel losse haren van de zijkanten afkomen??
15 mei 2023
Goed advies in de showroom Amsterdam. Mooi kleed gekocht maar ……… Tip voor de verkoop, adviseer direct een anti slip kleed bij de bestelling want zonder is niet comfortabel. Wij hadden twee kleden besteld om thuis te kunnen kiezen ivm de kleur. Tweede kleed direct na levering teruggebracht in Amsterdam op 26 april. Wacht nu nog steeds op de creditfactuur!!!!! (15 mei) Niet meer van deze tijd. Betalen gaat heel snel maar de credit duurt wel even.
24 mei 2023
Beste J Spall, Bedankt voor uw feedback en review. Wat vervelend om te vernemen dat u dit zo ervaart. Een retourverwerking kan tot 14 dagen duren. We zien dat uw refund in gang gezet is. Dit zal met spoedig op uw rekening staan. We wensen u een fijne dag toe en veel woonplezier!
27 sep 2023
Deskundige, behulpzaam en vriendelijke hulp in filiaal Lekkerkerk. Kleed kwam helaas een week te laat binnen en opgevouwen in een doos aan ipv opgerold. Dit zorgde ervoor dat kleed niet meer bruikbaar en beschadigd was. Klantenservice vriendelijk en retourlabel snel geregeld. Ontvangst retourzending is wenselijk om misverstanden te voorkomen en termijn van afhandeling te kunnen bepalen. Nu is het nog wachten op retour van de aankoopsom.
27 sep 2023
Beste D. van Aalst, We zullen uw opmerkingen delen met ons team, omdat dit ons inspireert om ons blijvend te verbeteren en onze diensten te optimaliseren. Uw retour wordt momenteel verwerkt. Team Volero!
11 sep 2023
Nog steeds het kleed niet binnen vanwege jullie waardeloze samenwerking met Izipack. Deze bezorgdienst is echt geen reclame voor jullie. Op track en trace verschijnt geen datum of tijdstip. Ik was 2x thuis, er heeft niemand aangebeld maar wel melding dat het 2 onsuccesvolle bezorging waren? Pakket retour naar Volero. En Volero kan geen andere bezorgdienst regelen… op goed geluk is het wederom verstuurd met Izipack
12 sep 2023
Beste Yvonne Hoorn, Bedankt voor uw review en feedback, dit helpt enorm met het verbeteren van onze service. We zien dat uw nieuwe zending verstuurd is. We wensen u alvast veel woonplezier toe. Team Volero
19 okt 2023
Na een eerste bestelling die niet naar wens was naar de winkel gegaan om deze retour te brengen. De medewerkers kwamen erg ongeïnteresseerd over, we moesten lang wachten (terwijl het niet druk was in de winkel) en besloten uiteindelijk maar weg te gaan en zelf online te bestellen omdat dit vele malen sneller ging. Het uiteindelijke kleed werd wel snel geleverd, was netjes verpakt en daar zijn we heel blij mee.
26 okt 2023
Beste Cynthia van Aalst, Bedankt voor uw review en uw feedback, wij zullen dit intern oppakken. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met uw order! We wensen u veel woonplezier toe. Team Volero

Leveringsbeloften

Op jullie site staat 'op werkdagen voor 23 uur besteld, morgen in huis' maar pas als je hebt besteld kreeg ik een melding dat de levering 7 weken duurde..... 7 weken! Dan moet je niet op je site zetten dat het snel geleverd wordt. Ik vind dat valse beloftes. Want die levertijd staat er niet bij als je het product bestelt, pas in de e-mail met de bevestiging. Dat is niet oprecht naar de klant toe.
In de showroom ging het prima alles liep op rolletjes ondanks dat het kopen op deze manier niet favoriet is bij ons, maar de firma die het moest afronden voor Volero, de transporteur die de artikelen moest afleveren die liet het volledig afweten plus dat de chauffeur die het tapijt afleverde liep met een saggereinige bui bij ons vandaan. dus de transporteur beïnvloed deze beoordeling jammer.
FV
Feik V.
Nieuwegein

Bestelproces ging prima kleed niet oke

Bestelproces ging prima , maar het vloerkleed was erg gekreukeld en had veel hobbels en vouwen was net een mollen veld . heb vervolgens contact gehad met volero en wat tips gekregen , het moet na ongeveer 14 dagen goed zijn, het kleed ligt er nu 9 dagen en heeft nog steeds vouwen en hobbels . als het over week nog niet beter is ga ik het kleed retourneren .
Antwoord van volero.nl
Beste Feiko Scherpenzeel, Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero
5 jun 2023

Niet leverbaar?

Levertijd klopte niet, na 2 weken (beloofde levertijd) contact opgenomen en bleek dat het niet mogelijk was om te zeggen wanneer geleverd kon worden omdat product niet op voorraad was. Erg jammer dat dit niet vantevoren al stond aangegeven! Toch 3 sterren want ik ben daarna snel geholpen en heb een andere gekozen die wel binnen een paar dagen in huis was.

Niet volgens verwachting helaas

Snelle bezorging, maar helaas niet wat ik had verwacht na het lezen van de positieve beoordelingen. Het kleed is erg dun en opgevouwen in een kleine doos toegestuurd. De vouwen en bobbels bleven erin zitten. Ook de kleuren waren veel valer dan op de foto's lijkt. Omdat de doos klein was, ging het retourneren wel makkelijk, als was dat niet kosteloos.
Antwoord van volero.nl
Beste P Roos, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero
Duurde te lang , jullie hadden het kleed 2 dgn Later verzonden Met DHL die het vervolgens nig eens 3 dgn later verstuurde .en 2 keer de tijd en dag veranderd ,waardoor we 2 dagen thuis zaten te wachten .en hun vervolgens nog een dag later pas het kleed bracht .nee ik zou niets meer bij Valero bestellen ,als het met DHL word verstuurd .
6 sep 2023

Levertijd

Op de site staat "vandaag besteld - morgen geleverd", dit bleek niet zo te zijn. We hebben ruim 1,5 week gewacht tot de bestelling geleverd werd. Toen het vloerkleed uiteindelijk geleverd werd bleek het wel volledig aan onze verwachting te voldoen. ( sterker nog, we hebben direct nog een vloerkleed besteld ).
12 sep 2023
Beste Marjolein van Kroonenburg, Bedankt voor uw review. Onze excuses dat uw bestelling vertraagd was in levering. Wel ontzettend leuk om te vernemen dat u nog een item besteld heeft! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero

Prima kleed, wel in zijn geheel grijs.

Het kleed is mooi, maar grijzer dan op de foto’s (volledig grijs, wel iets gemêleerd door donker grijze vlekjes). Het kleed was niet netjes in de doos gestopt en zonder extra berscherming; daarbij kwam de doos erg beschadigd (half open gescheurd) aan, waardoor het onverpakte kleed er half uit stak.
Antwoord van volero.nl
Beste Paula Timmermans, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Volero te beoordelen en feedback te geven. Wat vervelend om te lezen dat u deze aankoop zo heeft ervaren. Echter zien we helaas geen melding hiervan bij onze klantenservice. We willen u vragen om ons te mailen; klantenservice@volero.nl o.v.v. uw ordernummer. Onze klantenservice afdeling neemt na ontvangst van uw e-mail, spoedig contact met u op! Team Volero
2 okt 2023

Rond rotan vloerkleed is mooi maar blijft niet glad liggen

Rond rotan vloerkleed gekocht en is mooi. Wel wat donkerder dan op de foto's. Mooie warme uitstraling. Maar zodra je er meubels op zet gaat hij enorm trekken en krijg je hem niet meer glad, als je hem links glad legt, gaat hij rechts weer trekken. Enorm storend dit en zonde van zo'n mooi kleed.
11 okt 2023
Beste Anke Baureijs, Bedankt voor uw review. U heeft het Jute vloerkleed - Fair rond naturel besteld, hierbij staat in de specificaties vermeld dat we een antislip onderkleed adviseren. Dit zal hier zeker bij helpen! Mocht u hier meer vraag over hebben willen we u vragen contact op te nemen met de klantenservice. Team Volero