volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.732 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.340 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

JV
14 okt 2023
Wij hebben een klacht ingediend met duidelijke foto van het probleem. Zijkant is niet geheel recht afgewerkt. Moesten extr foto’s opsturen. Daarvoor moesten wij rijden naar ons camping adres omdat daar het kleed was. Onnodige handeling. Hopen dat volero nu onze klacht serieus gaat nemen.

Jammer van de afwerking

Nadat ik niet tevreden was met de afwerking van het bestelde vloerkleed, was de eerste reactie dat dát de manier was van de afwerking en dat ze niets voor mij konden doen. Na nog een mail van mijn kant, werd ik wél serieus genomen en is de verdere afhandeling naar tevredenheid.
Ik heb geen track and trace mail gekregen. Daardoor wist ik niet wanneer het geleverd zou worden. Ik was dus niet thuis en kreeg een kaartje ophalen op ophaalpunt. Nu had ik een klein tapijt dat ging dus wel. Maar een groot tapijt hoe moet ik dat op de fiets ophalen?
10 nov 2023

Kleed niet opvouwen.

Op zich ziet het kleed er wel goed uit, alleen, dat het kleed opgevouwen in een doos afgeleverd werd verbaasde mij. Hierdoor zitten er heel veel vouwen in het kleed welke er moeilijk uit gaan, wat je ook probeert. Kleed zou dus opgerold afgeleverd moeten worden.
Antwoord van volero.nl
Beste Jolanda Brummel-Cordromp, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Mocht u tips wensen willen we u vragen contact op te nemen met de klantenservice. We helpen u graag! Team Volero
11 jul 2023
De levertijd was slecht. Mijn vriendin uit Australië kwam over en ik wilde mijn huis in orde. Ondanks de belofte duurde het weken. Ook nog onduidelijk afgeleverd. De kwaliteit van de produkten is redelijk, maar te duur naar verhouding prijs/kwaliteit.
JM
J. M.
Zeist
Wacht nog op mijn laatste levering besteld op 28-6. Dus kan hier niets over zeggen. Levering zou een week zijn volgens de website. Kennelijk niet. Misschien vertraagd, maar hoor er maar niets over. Mijn eerdere leveringen zijn uitstekend verlopen.
19 mei 2023

Mooi product maar klantenservice onbereikbaar

Het product is erg mooi en snel geleverd, echter brak tijdens het monteren het handvat van het kastje af. Direct een mail gestuurd naar de klantenservice, nog steeds geen reactie we zijn ruim een week verder. Klantenservice lijkt wel onbereikbaar.
24 mei 2023
Beste Carmen Cortvriendt, U heeft het Vintage vloerkleed - Spring Medaillon Terra Creme bij ons besteld. Dit kastje (op de bijlage) is niet bekend bij Volero. Wellicht behoort deze review tot een andere webshop. Ik zie dat uw order succesvol bij u is geleverd. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
27 mei 2023
Jullie advertentie heet: voor 23.00 besteld, morgen in huis! Mijn tapijt werd eerst heel ergens anders gestuurd en ik moest er zelf achter aan gaan wanneer ik eindelijk mijn tapijt zou krijgen, na 5 dagen! De kwaliteit is wel zoals beloofd.
12 jul 2023
Mooi kleed. Verzending duurde iets langer. Kleur is totaal niet zoals in de omschrijving. De kleur is lichtgrijs. Verder wel een mooi kleed,jammer van de kleur. Verder tevreden. Het kleed is niet heel dik en lijkt daardoor wat goedkoop.
12 jul 2023
Beste Marjan van Van Veen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Volero te beoordelen en feedback te geven. We wensen u desondanks veel woonplezier toe! Team Volero
OB
Olav B.
Schinveld
30 mrt 2024
Nog maar net ontvangen, bestelling ging vlug en soepel. Levering ook. Het blijkt een super laag polig tapijt te zijn, eigenlijk 0 polen. Moderne stof met opdruk. Ziet er toch goed uit voelt ook goed, erg ligt in gewicht.
Kleed was in echt niet zo mooi als op foto antwoord van volero ja maar is geen duur kleed en daar hebben ze gelijk in maar dan kan je toch foto zetten van niet zo mooi kleed als de foto die ik heb gemaild aan volero
9 jun 2023

Vloerkleed

Mijn bestelling een vloer kleed . De kleden worden te strak opgerold. Mijn vloerkleed was te strak opgerold de scherpe vouwen aan het begin gaan er niet uit .Hebben we met een stoom strijkijzer er uit gekregen .
13 jun 2023
Beste Sjaan Peters, Graag wil ik u informeren dat de bobbels eventueel kunnen ontstaan doordat het vloerkleed vanaf de productie tot en met de uitlevering, opgerold in bewaring blijft. Hierdoor heeft het vloerkleed enige tijd nodig om uit te vloeien. Volgende keer wil ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, wij hebben hier tips voor! We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
Overal hangt 40 procent korting zelfs op tv en bij de kassa kregen we geen korting Ze zou het ons nog uitleggen waarom niet De uitleg heb ik niet gehad! Het kleed is prachtig niks mis mee maar wij vonden het stom
Antwoord van volero.nl
Beste N Timmerman, Bedankt voor uw review. De korting is al verwerkt op onze website, vandaar dat dat bij de kassa er niet nogmaals af gaat. Dit omdat de 40% korting er al af is op de prijs welke u ziet staan, er is een bedrag doorgestreept en die in het rood is de prijs mét de korting. Hopende is het zo duidelijk voor u :) Team Volero

Vol met vouwen ontvangen

Mooi kleed ontvangen. Helaas was het opgerold en dubbel gevouwen. Heeft daardoor erg lang geduurd voordat de vouwen eruit waren. Erg jammer, alleen opgerold versturen zou dit in het vervolg kunnen voorkomen.
11 jul 2023

De kwaliteit van de producten is…minimaal

De kwaliteit van de producten is minimaal. Kleed erg dun. De tafels slap materiaal en binnengekomen met.veel beschadigingen (Geen transportschade) Doet mij een beetje denken aan "action kwaliteit".
20 mei 2023
Vloedkleed oogt goedkoop + kwam echt precies dezelfde ergens anders veel goedkoper tegen. Kleur verschilt ook. Vriend had ‘m al neergelegd anders ging het terug. Erg jammer. Service + levering goed
24 mei 2023
Beste Sacha Schilder, Bedankt voor uw review en feedback. Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden was met het vloerkleed! Echter hebben wij een retourtermijn van 30 dagen na ontvangst. Het vloerkleed mag u uiteraard even neerleggen om te kijken of deze passend is in uw interieur. Desondanks wensen we u toch heel erg veel woonplezier toe! Team Volero

Rond Vintage vloerkleed lago geel

Onlangs een Rond Vintage vloerkleed - Lago Geel gekocht; kwaliteit valt erg tegen. Binnen één week zat er al een gaatje in terwijl de vouwen van het vervoeren ook nog steeds zichtbaar zijn.
18 nov 2023
Allereerst, snelle levering dat was wel heel fijn! Helaas was het kleed slordig ingepakt, heel gek opgevouwen niet netjes gevouwen en hij viel bij aankomst zowat al uit de doos!
29 jul 2023

Grijze kleed

Ik heb een kleed gekocht van €120 en drie dagen later is die voor €99. Iedere jaar koop ik bij jullie een nieuwe kleed en dit vind ik toch wel jammer. Het scheeld toch €20 euro.
RH
Reina H.
Amersfoort
15 okt 2023
Het kleed zat opgepropt in een doos waardoor en na 2 weken liggen nog steeds lelijke vouwen in zitten. Het kleed op zich is wel heel mooi wij hopen dat het nog bij gaat trekken
26 okt 2023
Beste Reina Hartenberg, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is! We hebben enkele tips om het uitvloeien te versnellen indien dit bij u inmiddels nog niet gebeurt is willen we u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Team Volero