volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.732 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.340 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

Product voldoet en naar verwachting, levering te laat

Product voldoet en naar verwachting, maar de levering voor 23:00 besteld en de volgende dag in huis klopt niet, duurde enkele werkdagen voordat het binnen was.
28 jul 2023

Wasbaar kleed niet in wasmachine te krijgen

De verzending is prima gegaan, alleen jammer dat het wasbare kleed veel te groot en te dik is om in de wasmachine te wassen. Voor ons hierdoor een miskoop.
Goede kwaliteit en weerbestendig. Wel kleiner in de ruimte dan je denkt met meten. Terug sturen is een gedoe, omdat je het plastic er wel af moet halen.

Fijne site, snelle bezorging. Kleed hobbelig

Bestellen via site ging prima, snel bezorgt ook. Alleen nu het kleed al 10 dagen ligt nog steeds kreukels en bobbels. Dat vinden wij erg jammer.
Antwoord van volero.nl
Beste Margreet de Ruijter, Bedankt voor uw review. We willen u vragen contact met onze klantenservice op te nemen. Wij hebben tips om het item sneller te laten uitvloeien! Team Volero
23 mei 2023
Een mat besteld in vintage, maar de mat had een andere kleur als de foto, dus nu retour gestuurd en nu wachten op teruggave van ons geld.
Kleuren zeer tevreden, maar kwaliteit minder. Zag te kaar dat er weeffout was. Of weefverlies, stukje zonder de garen. Dat is jammer
We zaten 3 gaatjes in het kleed. We waren al blij dat we hem hadden en hebben dit geaccepteerd gezien de poespas om terug te zenden.
Antwoord van volero.nl
Beste Mario Jupijn, Bedankt voor uw review. Indien gewenst kunt u een foto toesturen naar de klantenservice, we denken graag met u mee! Team Volero
19 aug 2023
Als ik een bestelling plaats, als het voor 23.00 uur besteld dat ik het de volgende dag in huis heb,maar niet 3dagen later.
15 aug 2023
het vloerkleed zag er op de foto aanzienlijk beter uit dan in het echt en ook de kleur is anders. Levering etc verder prima
22 mei 2023
Kleed is een beetje dun. De onderkant is zichtbaar door de draden heen. Het was ook niet zo duur, maar toch...
24 mei 2023
Beste Kevin Verpoort, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden was met het vloerkleed! Echter hebben wij een retourtermijn van 30 dagen na ontvangst. Het vloerkleed mag u uiteraard even neerleggen om te kijken of deze passend is in uw interieur. We zien dat u het vloerkleed toch behouden heeft, we wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
28 sep 2023

Nog niet in gebruik genomen

Ik heb het vloerkleed nog niet in gebruik genomen. Zodra het kouder wordt ga ik het in de kamer installeren.
11 okt 2023
Beste Lanada Meyboom, Oh wat een onwijs leuk vooruitzicht, we wensen u alvast veel woonplezier toe! Team Volero
9 jun 2023
Prima webwinkel maar de vervoerder is waardeloos. Zal niet meer bestellen als het bezorgd wordt met izipack.
Beter en eerlijk communiceren over de bezorging. Geen beloftes doen die niet waar gemaakt kunnen worden.
15 jun 2023
Beste Maya Van Oers, Bedankt voor uw review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze aankoop zo heeft ervaren. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service want wij zullen dit intern oppakken en nakijken. Gelukkig is uw vloerkleed inmiddels afgeleverd. We wensen u erg veel woonplezier toe! Team Volero
15 okt 2023
Het kleed is erg gekreukt geleverd. Ik hoop maar da het nog mooi strak trekt. Nu is het niet goed.
26 okt 2023
Beste Sander Hofstede, Bedankt voor uw review. We hebben enkele tips om het uitvloeien te versnellen indien dit bij u inmiddels nog niet gebeurt is willen we u vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Team Volero
Na 8 weken wachten nog geen vloerkleed ontvangen. Wel binnen 1 week het onderkleed, maar ja....
De werkelijkheid van het vloerkleed komt bijna niet overeen met het getoonde beeld op de website.
2 jun 2023
Informatie over wanneer het product bezorgd word. Op de site geven jullie andere informatie aan.
2 jun 2023
Beste Henriette Bouwhuis, Bedankt voor uw review. We zien dat u uw zending heeft ontvangen. We wensen u heel veel woonplezier toe!
30 sep 2023
Het kleed werd niet thuis bezorgd, ik moest het ophalen bij een afhaalpunt vond ik schandalig.
11 okt 2023
Beste J.H. Serier, Bedankt voor uw review. De pakketdienst heeft uw pakket geprobeerd af te leveren, dit is helaas niet gelukt. Gelukkig heeft u uw pakket inmiddels in huis. We wensen u heel veel woonplezier toe! Team Volero
11 aug 2023

Op 'n koker rollen

Ik zou het kleed op 'n koker rollen, want ik zit al 10 dagen tegen 'n golfplaat aan te kijken.
11 jul 2023
Mooi kleed,minpunt:niet opgerold,maar opgevouwendaardoor veel vouwen en hobbels in het kleed.