volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.732 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.340 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

7 okt 2023
Op de site staat levering binnen 2 a 3 werkdagen dit klopt niet . Zet het er dan niet in.
11 okt 2023
Beste TCM Van Haaster, Bedankt voor uw review. We zien dat uw order is afgeleverd! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
De levertijd is veel te lang. 5 weken nodigt niet echt iit om nogmaals wat te bestellen.
Levertijd versnellen if de items die uitverkocht zijn ook zo op jullie site vermelden.

Tapis arc en ciel

Le tapis ne correspond en rien à l’image sur le site je suis un peu dessus mais bon
8 aug 2023
Mooi kleed, maar jammer dat hij opgevouwen geleverd wordt. De vouwen blijf je zien.
8 aug 2023
Beste C.P Kagenaar, Bedankt voor uw review. We willen u vragen contact op te nemen met onze klantenservice, wij hebben hier diverse tips voor! | klantenservice@volero.nl | tel: 085 060 30 50 Team Volero
11 jul 2023
Mischien kunnen jullie wat aan de levertijd doen. Dat duurde bij mij wel erg lang!
24 sep 2023
Kleed zat gepropt in een doos daardoor rare vouwen erin, kwaliteit viel tegen
27 sep 2023
Beste Hetty Cornelissen, Uw retour wordt momenteel verwerkt. We hopen u terug te zien bij Volero.nl! Team Volero
12 mei 2023
Vertel bij de verkoop van kleden (buitenkleden) dat er maatafwijkingen zijn
Ik heb nog HELEMAAL niks binnen gekregen dus kan ik het niet beoordelen
Levering ging snel, retour ophalen ook echter retiur uitbetalen niet.
TV
Tiny v.
Hendrik Ido Ambacht
7 jul 2023
mijn ervaring is dat ik al 2weken op mijn vloerkleed zit te wachten
Na retourneren product, betaald geld snel terug op mijn rekening
8 aug 2023
Beste Metin, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen dat het item niet naar wens was! Ik zie dat uw order inmiddels retour verwerkt is en het bedrag is inderdaad gecrediteerd. We hopen u terug te zien bij Volero.nl! Team Volero
2 mei 2023
Hallo op matten stond zwart maar vallen stuk lichter uit
Bestelling later geleverd dan op de site wordt beloofd.
15 aug 2023

Product viel tegen

De webshop functioneert goed, product snel in huis.
JM
John M.
Vlissingen
11 mei 2023
Betere vergelijking in specificaties producten
1 jun 2023
Graag de levering in 1 keer Ipv in delen
De kleur was anders dan op de site
Antwoord van volero.nl
Beste J.D.F. Dorrestijn, Bedankt voor uw review. Dit hebben we nog niet eerder gehoord! U kunt op onze website uit gaan van de detail foto's. We bieden de service om tot 30 dagen na ontvangst uw order te kunnen retourneren indien deze niet naar wens is. Dit kan ook gratis in een van onze showrooms. Team Volero
9 jun 2023
kleur wat meer grijzig dan naturel
Kleed word snel vuil