volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.677 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.452 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

De werkelijkheid van het vloerkleed komt bijna niet overeen met het getoonde beeld op de website.
Direct meenemen
Ik heb nog HELEMAAL niks binnen gekregen dus kan ik het niet beoordelen
JM
J. M.
Zeist
Wacht nog op mijn laatste levering besteld op 28-6. Dus kan hier niets over zeggen. Levering zou een week zijn volgens de website. Kennelijk niet. Misschien vertraagd, maar hoor er maar niets over. Mijn eerdere leveringen zijn uitstekend verlopen.
Ik heb geen track and trace mail gekregen. Daardoor wist ik niet wanneer het geleverd zou worden. Ik was dus niet thuis en kreeg een kaartje ophalen op ophaalpunt. Nu had ik een klein tapijt dat ging dus wel. Maar een groot tapijt hoe moet ik dat op de fiets ophalen?
De levertijd is veel te lang. 5 weken nodigt niet echt iit om nogmaals wat te bestellen.
Kleed was in echt niet zo mooi als op foto antwoord van volero ja maar is geen duur kleed en daar hebben ze gelijk in maar dan kan je toch foto zetten van niet zo mooi kleed als de foto die ik heb gemaild aan volero
De snelle bezorging
Kleed word snel vuil

Vol met vouwen ontvangen

Mooi kleed ontvangen. Helaas was het opgerold en dubbel gevouwen. Heeft daardoor erg lang geduurd voordat de vouwen eruit waren. Erg jammer, alleen opgerold versturen zou dit in het vervolg kunnen voorkomen.
TV
Tiny v.
Hendrik Ido Ambacht
7 jul 2023
mijn ervaring is dat ik al 2weken op mijn vloerkleed zit te wachten
Beter en eerlijk communiceren over de bezorging. Geen beloftes doen die niet waar gemaakt kunnen worden.
15 jun 2023
Beste Maya Van Oers, Bedankt voor uw review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze aankoop zo heeft ervaren. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service want wij zullen dit intern oppakken en nakijken. Gelukkig is uw vloerkleed inmiddels afgeleverd. We wensen u erg veel woonplezier toe! Team Volero
9 jun 2023
kleur wat meer grijzig dan naturel
9 jun 2023
Prima webwinkel maar de vervoerder is waardeloos. Zal niet meer bestellen als het bezorgd wordt met izipack.

Vloerkleed

Mijn bestelling een vloer kleed . De kleden worden te strak opgerold. Mijn vloerkleed was te strak opgerold de scherpe vouwen aan het begin gaan er niet uit .Hebben we met een stoom strijkijzer er uit gekregen .
13 jun 2023
Beste Sjaan Peters, Graag wil ik u informeren dat de bobbels eventueel kunnen ontstaan doordat het vloerkleed vanaf de productie tot en met de uitlevering, opgerold in bewaring blijft. Hierdoor heeft het vloerkleed enige tijd nodig om uit te vloeien. Volgende keer wil ik u vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, wij hebben hier tips voor! We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
5 jun 2023

Niet leverbaar?

Levertijd klopte niet, na 2 weken (beloofde levertijd) contact opgenomen en bleek dat het niet mogelijk was om te zeggen wanneer geleverd kon worden omdat product niet op voorraad was. Erg jammer dat dit niet vantevoren al stond aangegeven! Toch 3 sterren want ik ben daarna snel geholpen en heb een andere gekozen die wel binnen een paar dagen in huis was.
2 jun 2023
Informatie over wanneer het product bezorgd word. Op de site geven jullie andere informatie aan.
2 jun 2023
Beste Henriette Bouwhuis, Bedankt voor uw review. We zien dat u uw zending heeft ontvangen. We wensen u heel veel woonplezier toe!
1 jun 2023
Graag de levering in 1 keer Ipv in delen
27 mei 2023
Jullie advertentie heet: voor 23.00 besteld, morgen in huis! Mijn tapijt werd eerst heel ergens anders gestuurd en ik moest er zelf achter aan gaan wanneer ik eindelijk mijn tapijt zou krijgen, na 5 dagen! De kwaliteit is wel zoals beloofd.
23 mei 2023
Een mat besteld in vintage, maar de mat had een andere kleur als de foto, dus nu retour gestuurd en nu wachten op teruggave van ons geld.