volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.735 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.334 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

Goede, vriendelijke en snelle behandeling in het filiaal.
mooi kleed maar opgepropt met veel vouwen in de doos
Vrijdag besteld dinsdag in huis Sneller dan gedacht
Snelle levering, mooi kleed, goede maat !
Keurig op tijd bezorgd zoals beloofd!
20 mrt 2024
Contact gehad met de helpdesk. Om de kleden te verpakken opgevouwen in een doos kan ik begrijpen, maar gezien het formaat 150 x 80 is dit een beetje overdreven. Moet moeite doen het kleedje vlak te krijgen. Verder alles ok Groet Nico Schoots
levering en afhandeling was super. tapijt was met vlekken als het toekwam en op spierwit is dat niet zo best. moest dan toch zelf betalen voor retour
17 feb 2024
Opgevouwen aangekomen en duurde een aantal dagen vooraleer plat kwam te liggen.
Antwoord van volero.nl
Beste Nadine Dierick, Bedankt voor uw review. Een vloerkleed heeft even de tijd nodig om uit te vloeien. We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero
Prima prijs kwaliteit verhouding, snelle levering
Goede communicatie, snelle levering
Antwoord van volero.nl
Beste Hetty Lousma, Wat ontzettend leuk dat u de tijd neemt voor deze review, dank hiervoor. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
24 feb 2024
14 jan 2024

uitgebreid assortiment

Wij hebben bij meerdere woonwinkels gezocht naar een passend vloerkleed bij ons bankstel en groene muur, maar niet gevonden. Op google vonden wij direct Volero met een heel uitgebreid assortiment. Binnen een paar dagen was het al geleverd en zorgvuldig ingepakt. wij zijn ontzettend blij met het vloerkleed en zullen zeker bij vrienden en bekenden de website van Volero onder de aandacht brengen
Qua service, bestellen, verzenden en communicatie allemaal tiptop. Bezorging helemaal misgelopen maar dat ligt aan DPD (misschien toch voor een ander post bedrijf kiezen?). Witte zachte vloerkleden besteld met een prachtige kleur, echter vind ik het wel wat aan de prijzige kant wanneer je een bepaalde kant op strijkt het dan wat gelig oogt: helaas geen foto van. Ook niet erg verder!
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Duurde wel paar dagen voor het binnen was maar zijn zeer blij en tevreden met het vloerkleed.
Hat tapijt ziet er mooi uit. Jammer dat het opgevouwen in de doos zat. Het duurde daardoor wel even voordat het weer vlak was.
Alles oké.. mooi (berber)kleed, voldeed aan verwachting, kwam overeen met de afbeeldingen, goed verpakt, op tijd geleverd.
Duidelijke website. Klantenservice, goed bereikbaar, snel antwoord. Ondanks storing in track & trace goed ontvangen
Prima service en een heel tof kleed. Ik ben er heel te vreden over en zou anderen zeker willen aanraden.