volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.735 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.334 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

7 jan 2024
RO
Rico O.
Koog aan de Zaan
6 jun 2023
veel keuze, duidelijke uitleg en snel geholpen bij een vraag via de klantenservice. Wat wel jammer was dat wij twee maal een kleed hebben besteld waarbij stond voor 23.00 besteld op werkdagen, volgende dag in huis. de eerste keer op vrijdagmiddag besteld, pas dinsdag in huis. De twee keer op dinsdag besteld, na zelfs contact met de klantenservice gehad te hebben waarbij werd verzekerd dat we het kleed woensdag in huis zouden hebben, toch pas donderdag geleverd. Dat het soms lastig kan zijn om snel te leveren begrijp ik, maar wees dan niet zo stellig op de website.
Antwoord van volero.nl
8 jun 2023
Beste Riccardo Osterwald, Bedankt voor uw review en feedback. Onze excuses voor de enige vertraging. We doen er alles aan om zo spoedig mogelijk te leveren. Gelukkig heeft u het vloerkleed ontvangen. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
AV
a v.
rotterdam
6 jun 2023

keuze is reuze, administratie slecht

De winkel heeft ruime keus en er wordt goed meegedacht. Alleen de administratie en verzending liep niet zoals werd verteld. Geen bevestiging per email gekregen. In de mail zo een trach en trace code staan en het tapijt zou op dinsdag geleverd worden. Maandag gebeld, savonds een bevestig gekregen zonder T&T code. Uiteindelijk werd het tapijt donderdag geleverd en kreeg ik de T&T code donderdag ochtend. Mooie tapijten, maar de administratie kan beter, management van de verwachting van de klant, daar kan nog zeker aan worden verbeterd
We hebben twee kleden besteld. Één voor de kinderkamer en die was boven verwachting. Super mooi en enorm zacht. En een kleed voor ons zelf op de slaapkamer. Daarmee waren we minder blij en deze hebben weer retour ingeleverd in de winkel. Het geld daarvan kregen we binnen 2 weken retour en dat is ook gebeurt. Via de chat informatie voor een alternatief gevraagd en die konden we bekijken in de winkel. Deze vervolgens besteld en nu erg tevreden. Ons kleed is zelfs nog zachter dan die van de kinderkamer ;)
Ik bestelde een buitenkleed op vrijdagavond, maar kreeg geen bevestiging, vond ik vreemd wel. Toen klantenservice op de hoogte gesteld, s'maandags kreeg ik wel bevestiging. Ook van een kleed die onderweg was die niet ik niet besteld had. Beetje vreemd wel. Ik dacht 2 dgn daarna kreeg ik de echte mail dat het kleed dat ik wel besteld had , onderweg was. Dus verder is het goed. Dit schrijf ik terwijl ik op vakantie bent,dus geen foto's.
JG
Jos G.
Venlo
5 jun 2023

Levering

Kreeg een mail dat het vloerkleed binnenkort geleverd zou worden. Na een weekend gewacht maar leveringsmoment. Na telefonisch kontakt met de klantenservice bleek dat het aangeboden was voor verzending. Deze partij die voor bezorging moet zorgen, problemen opleverde. Ik zou op de hoogte worden gebracht. Probleem ligt niet bij jullie. Denk dat het binnenkort opgelost wordt.
7 sep 2023
De voorlichting eerst op de site over welke vorm van vloerkleed en de grootte wordt uitstekend uitgelegd. Dus mijn keus was min of meer al gemaakt Ben voor alle zekerheid even naar Lekkerkerk gereden daar willen de vijf mogelijkheden qua kleur in voorraad. bestelt en na drie dagen keurig verpakt geleverd en iedereen zegt wat een prachtig vloerkleed voor die prijs
Antwoord van volero.nl
12 sep 2023
Beste Jan van Rooijen, Bedankt voor uw review. We vinden dit ontzettend leuk om te vernemen dat u in onze showroom geweest bent. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
4 jun 2023
Omdat op de website het moeilijk is om de kleur te beoordelen ben ik naar de showroom gegaan in Lekkerkerk. Zeer geroutineerde verkoopster was aanwezig. Al met al binnen 10 minuten de koop beklonken. Zijn erg tevreden over onze aankoop, Advies was uitstekend. Een tip! Vermeld op de website dat je bij de showroom geen spullen uit voorraad direct kan meenemen.

tevreden

De hulp in de winkel was goed. Er werd alle tijd voor je genomen. Het vloerkleed is super fijn. Antislip was niet eens nodig geweest. Prijs was ook heel netjes. Enige minpunt is de bezorging. Op een werkdag voor 23.00 besteld, volgende dag in huis is niet waargemaakt. Op een vrijdag in de middag besteld, de woensdag in huis. (dinsdag al bij dpd)
20 aug 2023

Valt niet tegen.

Tapijt - 160 rond -3 dagen later bezorgd is wel dun en weegt slechts 2 kilo, maar lijkt precies op de foto van de website. Kleuren kloppen. Hebben het tapijt goed strak gekregen door met een theedoek en stoomstrijkijzer glad te strijken. Advies is ook een speciaal rubber ondertapijt te gebruiken om verschuiven tegen te gaan.

service was heel prettig in de winkel in de Bijlmer...maarrr

Ik was naar aanleiding van mijn keuze via internet gaan kijken in de Bijlmer. Voor iemand zonder auto geen pretje.... maar de service was top!! Het kleedje dat ik kocht was zo stijf opgerold bij aankomst (het was opgestuurd ) dat er nu nog steeds knikken inzitten!! ( het ligt nu al 10 dagen plat op de grond in de woonkamer)

Ruime collectie in Amsterdam te zien

Ruime collectie De winkel in Amsterdam heeft een ruime collectie. Het is fijn om de kleden ook in het echt te zien. Ons uitgekozen kleed bleek toch niet de juiste kleur te zijn. Het was heel makkelijk om deze te retourneren in de winkel. Dat kan ook via pakket post. We hebben meteen een ander kleed uitgezocht.
GM
18 nov 2023
Wij zijn in Lekkerkerk in de showroom wezen kijken. Was keurig ingericht en er was vriendelijk personeel aanwezig. We hebben daar onze keuze gemaakt en bij thuiskomst gelijk online besteld. Andere ochtend werd het vloerkleed geleverd. We zijn er dik tevreden mee. De kleuren zijn zoals we het hebben uitgezocht.
Ik ben zeer tevreden over het vloerkleed, kleuren komen overeen met de foto's op de webshop. Het kleed voelt warm en zacht en oogt mooi en sfeervol. Prijs en kwaliteit zijn goed. Enig verbeterpunt is de verpakking in een doos, opgerold vervoeren voorkomt kreukels bij ontvangst. Hartelijke groeten, Erica
6 aug 2023
Had het kleed snel binnen Helaas kleurde het niet goed bij ons interieur Dus heb zelfde middag retour bon aangevraagd en betaald en op laten halen. Er staat op uw site dat u binnen 14 dagen het bedrag van het tapijt terug betaald dat zou ik zeer op prijs stellen. Met vriendelijke groeten Leny Hageman
Medewerkster A’dam was vriendelijk, kundig en efficiënt. Bestelling was snel in huis maar helaas vanwege te klein formaat en rare bult, toch geretourneerd in A’dam. Zelfde medewerkster en ook dat verliep soepel. Terugbetaling duurt 10 werkdagen; dat vind ik best lang. Terugpinnen zou prettiger zijn.
2 nov 2023

Fijne vloerkleden

Het is spannend om van een paar foto's vloerkleden te bestellen, maar het heeft erg goed uitgepakt. De kleuren zijn erg mooi, het voelt heerlijk zacht. De kleden zijn licht van gewicht, maar blijven mooi liggen. Geen randen om over te struikelen en zelfs de robot-stofzuiger gaat er goed over heen.
Wat lang moeten wachten op vloerkleed Kreeg naast bericht wanneer het ongeveer geleverd zou worden helaas ook spamberichten van postbedrijven die verdacht veel leken op wanneer kleed zou aankomen Graag meteen melden dat ze bij dat postbedrijf het leveren en attenderen op helaas dit soort onzin