livehelfi.com/nlBeoordelingen

Beoordelingen voor livehelfi.com/nl

4.84/5.00

260 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over livehelfi.com/nl

Ik ontving vorige week een doos van braineffect Focus die geldig is tot 05/2020. Deze maand dus!! Vind ik niet kunnen. Als jullie hier niet op reageren dan stuur ik ook nog een foto door naar de firma. Normaal ben ik zeer zeer tevreden van jullie. Vriendelijke groeten. Katia
 Antwoord van livehelfi.com/nl
Hoi Katia, dit is niet zoals het hoort, en ook zeker niet hoe wij willen dat het gaat, dus hier is helaas iets misgegaan. Ik ga je daar een persoonlijke mail over sturen en dan ga ik het oplossen. Vriendelijke groeten, Anna
Duurde wel lang
 Antwoord van livehelfi.com/nl
Hoi Tal, je bestelling heeft inderdaad vertraging opgelopen zie ik. Door de pandemie is de hoeveelheid online bestellingen enorm toegenomen. Vervoerders zijn daardoor ook drukker dan normaal en zowel wijzelf als de vervoerders waarschuwen dan ook dat vertragingen kunnen ontstaan. Wij vinden dit natuurlijk ook heel vervelend, maar er is helaas op dit moment weinig aan te doen.
Nog iets meer product info en laten weten wanneer levering is
 Antwoord van livehelfi.com/nl
Hi, wij sturen na bestellen altijd een mail met daarin een T&T-code waarmee je je pakket zou moeten kunnen volgen. Heb je die niet ontvangen? Want zo niet, dan is deze wellicht in het spamfilter beland. -Anna-
kwaliteit van de producten geeft geen tevredenheid. - product 'Sleep, brain effect' geeft niet het gewenst effect (na 4 nachten) - product 'drinkabel supermeal' vind ik onsmakelijke en kunstmatige smaak
Ik heb dit een week gebruikt tijdens mijn keto dieet maar ik werd er juist vergeetachtig van. Ik denk dat het voor mij niet werkt.