herbafit.nl- Logo - Beoordelingen

herbafit.nl

146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden254 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2022
herbafit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 okt 2023
Bestellen en bezorgen gaat altijd goed. Wat ik echter prettig zou vinden is als er een betaalmogelijkheid vooraf zou worden geboden. Het is mij al een paar keer gebeurd dat ik de achterafbetaling vergeten was, omdat ik gewend aan de eerste mogelijkheid. Verder ben ik tevreden over het product en de prijs-kwaliteitverhouding daarvan.
OK

13 jun 2023
Er was geledenheid om per ongeluk 2x te betalen: via DIGID & via PayPal, direct op 1 bestelling. De betaling werd niet direct geblokkeerd, na voldoen van het bedrag na het voldoen van 1 vd 2 betalingsmogelijkheden.

Beoordelingen voor herbafit.nl

27 jan 2024
Adercapsules: geen bijwerkingen en vertrouw erop dat het goed is voor de aders. Veel minder last van etalagebeen.
1 jan 2024
Fijne producten, snelle levering en mooie catalogus😀
Fijne producten ik voel me er goed bij .
20 jan 2024
Snelle levering! Keurige verpakking!
HM
Heleen M.
s´-Gravenpolder
18 jan 2024
Snelle levering en fijne producten
Folder, afhandeling, artikel
Snelle en correcte levering
7 jan 2024
Correct en snel geleverd.
GB
Gerard B.
FIJNAART
28 jan 2024
28 jan 2024
OK
3 okt 2023

Tevreden, maar toch een opmerking

29 apr 2023

Scherp geprijsd en goede kwaliteit!

Ik vind de supplementen scherp geprijsd en dat maakt het extra aantrekkelijk om hier te bestellen. De kwaliteit is ook prima en altijd een cadeautje bij de bestelling wat ik zeer attent vind.
18 jul 2023
U lunt weinig meer doen dan wat u gedaan heeft en dat het supplement leveren waarvan ik denk dat het een aanvulling op en voor mijn biologisch systeem
RF
Renato F.
Den Haag
Fijne webshop. Verkopen goede supplementen voor een nette prijs. Ik bestel hier altijd vitamine K2, en laatst ook vitamine C besteld.
20 aug 2023
Uitgebreidde en goede informatie over producten, correcte verzending en snelle levering. Op vragen krijg je snel antwoord!

De prijzen zijn nog enigzins betaalbaar in vergelijking met anderen

Ze zijn niet al te duur en gebruiken vaak capsules en niet van die harde pillen en geven soms wat extra's er bij.