CMT Online- Logo - Beoordelingen

CMT Online

18 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden112 beoordelingen in totaal

ongeldig

CMT Online is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij CMT Online vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

13 mrt. 2023
Mijn bestelling bestond uit drie freesjes de 10 mm was niet op voorraad. Dat had op de bon kunnen staan. Dat was niet het geval, ik dacht incompleette levering . Dit geeft wrijving die niet nodig is . Het is allemaal goed gekomen. Groetjes Kees

4 jul. 2023
Toolnation heeft een waardeloze aftersale service. Na 1.5 week en 3 x de melding van DHL dat het pakket verkeerd gesorteerd was contact opgenomen met toolnation en verzocht een nieuw pakket op te sturen werd gezegd dat ze contact op zouden nemen en we moesten wachten op antwoord na de 4e melding van DHL heb ik gemeld dat dit gaat niet gaat werken en dat ze een nieuw pakket op moeten sturen maar ik moest wachten Na de melding van DHL dat het pakket onbestelbaar was wilde je nog geen nieuw pakket opsturen en werd mij doodleuk gemeld dat dan maar niet online moest bestellen want dit kon gebeuren. Daarop direct de opdracht geannuleerd maar ook toen werd nonchalant gemeld dat ik op mijn geld moest wachten tot het pakket retour bij hun was. Dus als je pakket niet besteld kan worden omdat hun vervoerder het niet kan sorteren laten ze je gewoon barsten. Nog nooit zo'n onprofessionele organisatie meegemaakt. Inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld. Toolnation NOOIT WEER

Beoordelingen voor CMT Online

14 nov. 2023
Lange lever tijd terwijl het op voorraad was
31 mei 2023
Moeilijk vast te stellen wat de exacte verschillen zijn tussen circkelzaag bladen die qua specs en prijs dicht bij elkaar liggen Levertijd is wat aan de lange kant Verder product goed verpakt geleverd