Lucardi Juwelier Uden

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden581 beoordelingen in totaal

Mijn horloge was "dood" batterij leeg en dat op een drukke zaterdagmiddag. Maar bij Lucardi werd ik geholpen ondanks een drukke winkel, alsof ik daar een duur sieraad kwam kopen. Heel vriendelijk en rustig en ook nog tijd om mij een klantenkaart aan te bieden. Meteen ook nog 10% korting op mijn aankoop van € 10.00. En thuis op mijn pc. een korting voor bij mijn volgende aankoop. Nou dat gaat volgende week gebeuren. Mij beviel de rustige manier van helpen door mevrouw ??? in het bijzonder en de buitengewone vriendelijkheid bij mijn kleine aankoop bij 1 batterij !!
JS
johanna s.
Zeeland(N.Brabant)

30 aug 2023
Nou wij waren Lucardi in Oss gewend, maar een dagje shoppen in Uden leek ons wel leuk...... Maar in Uden was de vriendelijkheid ver te zoeken,wij vroegen om hulp maar ze moest eerst snel iets afmaken waar ze mee bezig was, en met een snel een ogenblik ik kom zo, en daarna snel oorbellen uit de vitrine gehaald en met haar woorden dat was het?? We moesten zelfs vragen of wij ze eerst even mochten zien. Nou snel afrekenen dan maar, maar verder een fijne dag gewenst was er al helemaal niet bij, ik had al gezegd tot ziens, waarna eerst mijn zoon ook nog gedag zei, kwam er met moeite een dag uit. Dus wij blijven dan voortaan liever in Oss. Dus mijn advies heel snel ANDER personeel zoeken, die het WEL leuk vind om klanten van dienst te zijn, want dit is personeel dat het niet uitmaakt of de klanten de deur uit lopen met of zonder aankoop.
MV
Mieke v.
Oisterwijk

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Uden

31 mrt 2024
Wij werden goed geholpen, maar het is een vrij kleine winkel. Hierdoor werd niet iedereen “eerlijk” geholpen. Er waren twee klanten samen waarvan een van de twee niet heel beleefd was, maar een van de medewerkers oogde aanvallend naar de andere klant toe. Verder helemaal top :)
MV
Mieke v.
Oisterwijk
30 aug 2023
11 jul 2023

wachten

ondanks dat er niemand in de winkel was, kwam er niemand naar ons toe om te vragen of we hulp nodig hadden. ze stonden met 2 achter de kassa dingen in te pakken/op orde te brengen, nadat ik voor de kassa ging staan om hulp te vragen kreeg ik na enkele minuten contact met de reactie dat ze er zo aan kwamen, 10-15 minuten later (nadat ze een ondertussen binnen lopende klant hielpen) kwamen ze bij ons. Toen ze ons aan het helpen was, kregen wij het gevoel alsof ze er snel vanaf wou zijn omdat ze erna pauze zou hebben omdat ze dat benoemde. We zijn hier vaker geweest en we zijn dit niet gewend van deze winkel.. helaas deze keer wel
13 jan 2024
In de winkel zijn ze vriendelijk en behulpzaam, bedelarmbandje gekocht voor mijn kleindochter alleen jammer dat je extra moet betalen voor het inpakken