Lucardi Juwelier Uden

330 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden581 beoordelingen in totaal

Mijn horloge was "dood" batterij leeg en dat op een drukke zaterdagmiddag. Maar bij Lucardi werd ik geholpen ondanks een drukke winkel, alsof ik daar een duur sieraad kwam kopen. Heel vriendelijk en rustig en ook nog tijd om mij een klantenkaart aan te bieden. Meteen ook nog 10% korting op mijn aankoop van € 10.00. En thuis op mijn pc. een korting voor bij mijn volgende aankoop. Nou dat gaat volgende week gebeuren. Mij beviel de rustige manier van helpen door mevrouw ??? in het bijzonder en de buitengewone vriendelijkheid bij mijn kleine aankoop bij 1 batterij !!
JS
johanna s.
Zeeland(N.Brabant)

30 aug 2023
Nou wij waren Lucardi in Oss gewend, maar een dagje shoppen in Uden leek ons wel leuk...... Maar in Uden was de vriendelijkheid ver te zoeken,wij vroegen om hulp maar ze moest eerst snel iets afmaken waar ze mee bezig was, en met een snel een ogenblik ik kom zo, en daarna snel oorbellen uit de vitrine gehaald en met haar woorden dat was het?? We moesten zelfs vragen of wij ze eerst even mochten zien. Nou snel afrekenen dan maar, maar verder een fijne dag gewenst was er al helemaal niet bij, ik had al gezegd tot ziens, waarna eerst mijn zoon ook nog gedag zei, kwam er met moeite een dag uit. Dus wij blijven dan voortaan liever in Oss. Dus mijn advies heel snel ANDER personeel zoeken, die het WEL leuk vind om klanten van dienst te zijn, want dit is personeel dat het niet uitmaakt of de klanten de deur uit lopen met of zonder aankoop.
MV

JK
Jan K.
Oeffelt
24 mrt 2024
Het was best druk maar werd toch snel en goed geholpen !!
een vriendelijke bediening leuk personeel
17 apr 2024
Goede persoonlijke service
WM
Nou ik had een armbandje gekocht en die was helaas kapot gegaan naar een paar dagen dus toen ben ik terug gegaan naar de winkel en hebben ze mij super goed geholpen om het armbandje meteen te maken!
16 mrt 2024
Ik kwam langs om een batterij in mijn horloge te laten zetten en ben ondanks de drukte toch netjes en geduldig geholpen prima service!!
JK
Jan K.
Oeffelt
16 mrt 2024
Fijn geholpen ondanks dat het druk was in de winkel
Zo great
3 mrt 2024
Advies was niet gebaseerd op de prijs. Dat werd door mij zeer gewaardeerd!
Goede uitleg over de verschillende producten
27 jan 2024
Je wordt goed geholpen top
Goed geholpen