cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.304 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

13 okt 2023
YR
Yvie R.
Roerdalen
12 okt 2023
goed product goede communicatie beetje sneller leveren zou fijn zijn
13 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. Het spijt ons oprecht dat je langer dan verwacht op je bestelling hebt moeten wachten. We hebben de afgelopen dagen wat vertraging opgelopen door het grotere aantal bestellingen. We zijn erg blij om te zien dat zoveel mensen onze producten waarderen, maar het stelt ons ook voor uitdagingen om alle zendingen op tijd te leveren. Jouw feedback is zeer waardevol voor ons omdat het ons helpt onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen soepeler verlopen. Vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
MV
Marianne v.
Nieuwegein
12 okt 2023
Het feit dat de zending veilig is
MM
DH
Debby H.
amsterdam
12 okt 2023
Artikel was niet voorradig. Mailtje gestuurd zodra dit er weer zou zijn. Binnen twee dagen was het artikel er weer. Meteen besteld en in een paar dagen had ik het artikel in huis
12 okt 2023
Keurige kleding, past perfect. Misschien zouden jullie wat meer aan de kleurechtheid kunnen doen. ' t Wordt jammer genoeg snel vaal na het wassen.
MN
marianne n.
Winterswijk
10 okt 2023
Tshirts krimpen ondanks fijne was
11 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, het spijt ons dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van de goederen die je hebt ontvangen. Onze retourprocedure is eenvoudig en ongecompliceerd en de verzending is gratis. Je kunt de artikelen die niet aan je wensen voldoen gemakkelijk retourneren. Misschien vind je een ander artikel in onze online winkel dat beter voldoet aan je kwaliteitsverwachtingen en behoeften. We werken voortdurend aan het verbeteren van onze producten en diensten en jouw feedback is daarbij zeer nuttig. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
10 okt 2023
Goede service en mooie kleding..
10 okt 2023
Communicatie en levering perfect.

Verzending duurt veel te lang!

Prima kleding, maar verzending duurt tegenwoordig erg lang!! Ruim een week wachten op je bestelling is meer regel dan uitzondering. Voor mij een keuze om hier minder vaak te bestelling
10 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons oprecht dat u langer op uw bestelling heeft moeten wachten dan verwacht. We hebben de afgelopen dagen wat vertraging opgelopen door een toename van het aantal bestellingen. We zijn erg blij om te zien dat zoveel mensen onze producten waarderen, maar het stelt ons ook voor uitdagingen om alle zendingen op tijd te leveren. Uw feedback is zeer waardevol voor ons, omdat het ons helpt onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen soepeler verlopen. Vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
De maten kloppen niet, er stond vermeld dat het kledingstuk groter uitvalt maar 1 maat kleiner was nog veel te groot. Je moet dan opnieuw bestellen, korting vervalt, beetje een gedoe. Is overigens na 1 telefoontje heel prima opgelost
16 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons zeer dat het artikel niet paste. We zijn des te blijer dat uw probleem telefonisch naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
Bestelling nog steeds niet binnen Levertijd te lang
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons oprecht dat u langer dan verwacht op uw bestelling heeft moeten wachten. Er zijn de afgelopen dagen wat vertragingen opgetreden door het grote aantal bestellingen. We sturen je binnenkort meer informatie in een aparte e-mail en wensen je een fijne avond. Vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
Hele mooi shirt... van een mooie kwaliteit