cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.304 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

8 okt 2023
Snelle levering, zoals altijd! Heb iets teruggestuurd en had binnen een paar dagen mijn geld terug, top! Meteen weer iets besteld.
GS
GJ S.
Veenendaal
8 okt 2023
artikelen met zorg verpakt. Zou graag mail krijgen met datum en tijdzone van levering product
13 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor je beoordeling. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. Als u de volgende keer ook een positieve ervaring heeft, ontvangen we graag 5 sterren van je. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
8 okt 2023
Kwalitatief goede kleding. Toch terug moeten sturen, ruilen voor maat kleiner. Duurde kleine week eer het binnen was.
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, wij waarderen je beoordeling en zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop. Je positieve feedback is zowel een stimulans als een bevestiging voor ons. Het zou ons een genoegen zijn je binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van je CECIL Service Team
8 okt 2023
Perfecte en zeer snelle bezorging
8 okt 2023
Goede levering. Goed product.
8 okt 2023
Ik mis een onderdeel vd bestelling
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat een of meer artikelen in je bestelling niet op voorraad waren. Op je factuur vind je in het gedeelte 'Niet op voorraad' informatie over welke artikelen niet op voorraad waren. Zodra een artikel weer op voorraad is, zal het beschikbaar zijn voor alle klanten. Je hebt de optie om een bericht te ontvangen zodra het artikel in jouw maat weer beschikbaar is. Als je nog vragen hebt of ondersteuning nodig hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
8 okt 2023

Besteld artikel, toch niet uitgeleverd.

Helaas werd een besteld artikel achteraf toch niet geleverd, dat vind ik niet kunnen, ook al is het met korting besteld.
10 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, hartelijk dank voor je feedback. Het spijt ons te horen dat een of meer artikelen uit je bestelling niet meer leverbaar waren. Op je factuur vind je in het gedeelte "Ontbrekend aantal" informatie over welke artikelen niet meer leverbaar waren. Zodra een artikel weer op voorraad is, zal het beschikbaar zijn voor alle klanten. We versturen ontbrekende artikelen niet opnieuw, maar je kunt wel een bericht krijgen als het artikel in jouw maat weer beschikbaar is. Ons belangrijkste doel is om ervoor te zorgen dat je helemaal tevreden bent. Om je verzoek zo goed mogelijk te kunnen verwerken, willen we je vragen om ons een e-mail te sturen met je bestelnummer via ons contactformulier in de online shop. Wij zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
8 okt 2023

Je weet altijd waarneer het pakketje gebracht'

Je weet altijd als het pakketje gebracht
DM
Dagmar M.
Kerkrade

Bestel hier al jaren.

Ben al jaren een heel tevreden klant bij Cecil. Leuke items, goede kwaliteit en prima service.
MW
Marij W.
Blaricum

Prima

keurige verwerking / behandeling van de bestelling
13 okt 2023
NC
Nel C.
Veldhoven
8 okt 2023
Heb moeten mailen waar mijn pakketje bleef
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je niet tevreden was met onze klantenservice. Normaal gesproken reageren we op alle vragen en sturen we een e-mail. Controleer ook je spamfolder voor het geval onze berichten daar terecht zijn gekomen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen je ervaring en werken eraan om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. We zouden het fijn vinden als je ons nog een kans geeft om je te overtuigen van onze service. Met vriendelijke groet, jouw CECIL Service Team
8 okt 2023

Goede ervaring met Cecil.

Goede ervaring met Cecil, bestelling, bezorgen, betalen prima
8 okt 2023
Na bestellen altijd vlotte bezorging Producten goede kwaliteit