cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl
Beoordelingen:

1.279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal  

4,73
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

de meest kritische beoordeling

31 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor cecil.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(10)
(10)
Resetten
31 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
1 sep 2023
Hallo beste CECIL-klant, bedankt voor je beoordeling. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer en uw verzoek via ons contactformulier in de online shop. Onze vriendelijke collega's zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en u een prettige dag toewensen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
26 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb iets besteld, dat zou woensdag bezorgd worden, nu is het zaterdag en weet nog niet wanneer het nu komt. Mijn vriendin had het gekocht in een winkel en ik vond het erg mooi, heb het toen digitaal besteld
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
26 aug 2023
Hallo beste CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u gekozen voor de betaalmethode “vooraf betalen”. Bij deze betaalmethode wordt uw bestelling pas verzonden als het factuurbedrag volledig op onze rekening is bijgeschreven. U heeft 7 dagen de tijd om uw betaling uit te voeren, terwijl wij de gewenste artikelen reserveren. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verzending duurt veel te lang!

Prima kleding, maar verzending duurt tegenwoordig erg lang!! Ruim een week wachten op je bestelling is meer regel dan uitzondering. Voor mij een keuze om hier minder vaak te bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
10 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt ons oprecht dat u langer op uw bestelling heeft moeten wachten dan verwacht. We hebben de afgelopen dagen wat vertraging opgelopen door een toename van het aantal bestellingen. We zijn erg blij om te zien dat zoveel mensen onze producten waarderen, maar het stelt ons ook voor uitdagingen om alle zendingen op tijd te leveren. Uw feedback is zeer waardevol voor ons, omdat het ons helpt onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen soepeler verlopen. Vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
MN
marianne n.
Winterswijk
3 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestellingen eerst controleren bij verzenden, deze week weer een shirt gekregen was al gedragen. uitgewassen ontvangen geen model meer in retour gestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
3 jun 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Deze directe feedback geeft ons de mogelijkheid om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. Aangezien uw opmerkingen erg belangrijk voor ons zijn, hebben wij ze doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en wensen wij u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
WV
will v.
meijel niederlande
22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
een week geleden een bestelling geplaatst, betaald en niks meer vernomen, zelfs niet of de bestelling wel of niet geleverd kan worden
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
22 jun 2023
Hallo Cecil klant, bedankt voor uw beoordeling. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer en uw verzoek via ons contactformulier in de online shop. Onze vriendelijke collega's zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten van uw Cecil Service Team
1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er zat een verkeerde maat in de verpakking. Dat paste niet en moet terug gestuurd. Een beetje jammer voor alle moeite en kosten .
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
2 aug 2023
Hallo lieve CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. het spijt ons dat u dergelijke ongemakken heeft gehad. Onze vriendelijke collega's nemen dan direct contact met je op. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling verliep prima, maar shirt in maat 46 is heel erg groot. Ik heb normaliter maat 48, maar "verzuip" hierin....
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
12 jun 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw beoordeling. Een beschrijving van de pasvorm vindt u onder onze artikelafbeeldingen. U kunt ook (ons maatadvies) vinden op onze website www.cecil.nl /www.street-one.nl. Deze bevat een maattabel waarmee u aan de hand van uw afmetingen uw maat kunt bepalen. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
26 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De artikelen aanprijzen zoals ze zijn Bv het is 100% katoen / de mt is vaak 2 maten te groot dan het is de m=xl
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
28 aug 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Deze directe feedback geeft ons de mogelijkheid om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. Aangezien uw opmerkingen erg belangrijk voor ons zijn, hebben wij ze doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en wensen wij u een prettige dag toe. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
19 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling van 12/7 zou op 14/7 komen niet gekomen en ook niet bekend wanneer wel. Onbetrouwbaar!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
21 jul 2023
Hallo beste CECIL klant, allereerst willen wij u bedanken voor uw review. Het spijt ons dat u reden heeft om te klagen over de levering door PostNL. Ons doel is ervoor te zorgen dat u volledig tevreden bent. Het spijt ons dat u reden heeft om te klagen over de levering door PostNL. Ons doel is ervoor te zorgen dat u volledig tevreden bent. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team.
22 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld!

Ik heb een berichtje gestuurd, maar helaas geen antwoord gekregen. Vind ik niet correct!
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
22 sep 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw feedback. Als online winkel is het ons doel om het winkelen voor onze klanten zo aangenaam mogelijk te maken. Daarom spijt het ons dat u reden heeft tot klagen over onze klantenservice. We sturen meestal een antwoordmail op alle vragen aan de klantenservice. Wij verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak. We krijgen graag nog een kans om u te overtuigen van onze service. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
5 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zou binnen 1a2 dagen binnen zijn, heb nog steeds niets ontvangen. Zijn een week verder.
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
5 jul 2023
Hallo CECIL klant, bedankt voor uw beoordeling. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer en uw verzoek via ons contactformulier in de online shop. Onze vriendelijke collega's zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
10 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niks ontvangen en wacht op de bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
11 mei 2023
Hello dear CECIL customer, thank you for your review. As you can see from the shipment information sent to you, we have handed over the shipment on 02.05.2023 to Post NL. We sincerely apologize for the delay in delivery at Post NL, but unfortunately we can not influence Post NL. Kind regards from your CECIL Service Team
16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog niets ontvangen, zou 13-10 bezorgd worden.
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
16 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, Hartelijk dank voor uw feedback. We nemen zo snel mogelijk contact met u op om u verder te helpen. Bedankt voor uw geduld en begrip. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde vest bezorgd, product geretourneerd.
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
18 sep 2023
Beste CECIL klanten, onze oprechte excuses voor de verkeerde levering. Wij maken dit graag in orde. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer, via ons contactformulier in onze online shop en wij zullen uw verzoek uiteraard in behandeling nemen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
korting doorberekenen als iets te klein is
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
30 mei 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Uw opmerkingen en suggesties voor verbetering zijn belangrijk voor ons en zijn doorgegeven aan de betreffende afdeling. Wij danken u hartelijk voor uw inzet en hopen u binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
15 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds niets ontvangen.❗️❗️❗️❗️
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
15 sep 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Deze directe feedback stelt ons in staat om onze service en prestaties voortdurend te verbeteren. Neem een kijkje in uw e-mail inbox, onze vriendelijke medewerkers hebben uw verzoek in behandeling genomen. Tot slot willen wij ons verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en u een prettige dag toewensen. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
13 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niets binnen van cecil
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
13 jun 2023
Hallo CECIL klant, bedankt voor uw beoordeling. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer en uw verzoek via ons contactformulier in de online shop. Onze vriendelijke collega's zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket helemaal niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
16 aug 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Het spijt ons zeer dat PostNL uw bestelling niet kon leveren en nu naar ons heeft teruggestuurd. Gelieve de gewenste artikelen opnieuw te bestellen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team.
14 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
14 mei 2023
Hello dear CECIL customer, thank you for your review. As you can see from the shipment information sent to you, we have handed over the shipment on 08.05.2023 to Post NL. We sincerely apologize for the delay in delivery at Post NL, but unfortunately we can not influence Post NL. Please send us an email with your order number and your request via our contact form in the online store. Our friendly colleagues will get in touch with you as soon as possible. Kind regards from your CECIL Service Team
24 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van cecil.nl
25 mei 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review en dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen met ons te delen. Het spijt ons dat er technische problemen waren met uw bestelling, maar onze klantenservice heeft al contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team