cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

tevreden

Dat de maten altijd kloppen de site en de verzending
24 jul 2023
Hallo lieve CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent en zouden blij zijn als u ons de volgende keer 5 sterren geeft. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
22 jul 2023
Goede levering. Goede omschrijving van het bestelde.
JD
Janny d.
Markelo
16 aug 2023
Goede snelle service en tevreden over het geleverde
16 aug 2023
Hallo lieve CECIL-klanten, bedankt voor uw beoordeling. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn en hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
16 aug 2023
Alles, wordt altijd netjes geleverd en afgehandeld.
16 aug 2023
Hallo lieve Cecil-klant, bedankt voor je feedback. We zijn erg blij met uw positieve beoordeling en hopen dat u ons trouw blijft. Met vriendelijke groet, uw Cecil Service Team
JH
Janny H.
Sappemeer
29 jun 2023
De producten zijn wel leuk maar vallen wel erg ruim
29 jun 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. Uw opmerkingen en suggesties voor verbetering zijn belangrijk voor ons en zijn doorgegeven aan de betreffende afdeling. Wij danken u hartelijk voor uw inzet en hopen u binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
MB
5 mei 2023

Goede kwaliteit en op tijd bezorgd.

Op tijd bezorgd en goede kwaliteit van het artikel.
MW
Marij W.
Blaricum
8 okt 2023

Prima

keurige verwerking / behandeling van de bestelling
13 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor je beoordeling. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. Als u de volgende keer ook een positieve ervaring heeft, ontvangen we graag 5 sterren van je. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
17 sep 2023
Fijne kwaliteit, veel ontwerpen die ik mooi vind.
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent en zouden het fijn vinden als u de volgende keer 5 sterren voor ons achterlaat. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
MP
20 mei 2023
kwaliteit van het product en het achteraf betalen
22 mei 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review en dat u de tijd heeft genomen om uw opmerkingen met ons te delen. Suggesties en reacties van onze klanten helpen ons om ons assortiment en onze klantenservice voortdurend te verbeteren om aan uw behoeften te voldoen. Aarzel dus niet om uw opmerkingen en suggesties met ons te blijven delen. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
22 jun 2023
Snelle levering,keurige verpakking!Dus tevreden
22 jun 2023
11 mei 2023
Snelle levering. Producten goede kwaliteit.
12 mei 2023
Guten Tag, vielen Dank für Ihre E-Mail. Wir werden uns schnellstmöglich um Ihr Anliegen kümmern. Herzliche Grüße, Ihr CECIL Kundenservice Original E-Mail ------------------ jacquelinebackhuis@ziggo.nl jacquelinebackhuis@ziggo.nl Bewertung 4 Snelle levering Snelle levering. Producten goede kwaliteit. Aktueller Kommentar von jacquelinebackhuis@ziggo.nl, 11/05/2023 10:39 Bewertungsdetails Erstellt am 11/05/2023 10:39 Bearbeitet am Kanal cecil.nl Referenz 29235889 Transaktionsdatum Event
26 mei 2023

Kleding is goed, de prijs mag wel wat lager
1 jun 2023
Geachte CECIL-klant, bedankt voor uw feedback en voor het nemen van de tijd om uw opmerkingen met ons te delen. Dankzij de suggesties en reacties van onze klanten kunnen we ons assortiment en onze klantenservice voortdurend verbeteren om aan uw wensen te voldoen. Aarzel daarom niet om uw opmerkingen en suggesties met ons te blijven delen. Met vriendelijke groet, uw CECIL-serviceteam
17 mei 2023
mooie collectie. Fijn vriendelijk personeel
19 mei 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor uw review. We zijn altijd blij als onze klanten tevreden zijn. We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in onze online shop. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Service Team.
iets ging raar, maar dat was met post.nl
8 aug 2023
Hallo beste CECIL klant, allereerst willen wij u bedanken voor uw review. Het spijt ons dat u reden heeft om te klagen over de levering door PostNL. Ons doel is ervoor te zorgen dat u volledig tevreden bent. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team.
3 aug 2023
Snelle bezoeging en prettige afhandeling
3 aug 2023
15 jul 2023
prima artikelen, goede maat snel bezorgd
14 jun 2023
Vlotte levering. Voor ij, goede pasvorm.
14 jun 2023
JJ
J J.
Wolvega
16 mei 2023
Goede prijs kwaliteit en snelle levering
19 mei 2023
AV
Anja V.
Zwolle
29 sep 2023
mijn pakketje is helemaal niet geleverd
29 sep 2023
Hallo beste CECIL klant, het spijt ons zeer dat je bestelling niet goed afgeleverd kon worden door PostNL. Na controle hebben wij vastgesteld dat uw zending klaar staat om afgehaald te worden op een postkantoor. Mocht je meer informatie willen, neem dan contact op met onze vriendelijke klantenservice. Zij helpen je graag verder. Nog een fijne dag. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
Snel geleverd, korting, goede kwaliteit