cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

14 mei 2023
Netjes op tijd bezorgd en kleding goede kwaliteit. Matentabel klopt precies met mijn lichaamsafmetingen.
KP
Katja P.
Haarlem
17 mei 2023
Bestelling prima afgehandeld. Helaas het bestelde retour moeten zenden. Terugbetaling snel afgehandeld.
AT
Astrid T.
Utrecht
3 sep 2023

Uitstekende online winkel!

Iedere bestelling is correct en retourneren en terugbetaling gaat altijd goed. Zeer betrouwbare site.
SP
Sanne P.
UTRECHT
27 mei 2023
Mooie kleding, leuke kleuren, en super aanbiedingen wanneer de gewone prijzen buiten je budget liggen.
18 mei 2023

Correcte service

Snelle levering, producten zijn altijd netjes verpakt en nooit geen problemen met eventuele retouren.
4 mei 2023
Mooie collectie draagbare mode en is er iets niet in orde: de service is top! Al jaren tevreden klant!
4 aug 2023
Maat klopt bijna altijd . Daarom is het ook fijn bestellen, anders vervelend als je moet terugsturen.
JT
J.W. T.
Heemskerk
Koop al jaren bij Cecil, en deze internet levering was in 1 woord Perfect. Snel en zorgvuldig. PRIMA.
23 jul 2023
Deze keer vond ik de artikelen minder. Heb ze terug gestuurd. Was niet mijn smaak bij nader inzien.
15 mei 2023
De kleding is netjes verpakt en paste prima. Ik kan het bij Cecil prima vinden en ook leuke kleding.
10 mei 2023

Het artikel kwam toch!

Het artikel was niet voorradig. Ik kreeg een mail toen het weer aanwezig was en nu heb ik het toch.
27 sep 2023

Erg klantvriendelijk

Klantvriendelijk, snelle levering, snelle afhandeling bij retourneren. Fijn en betrouwbaar bedrijf!
2 sep 2023
Geen verbetering noodzakelijk, vlotte en leuke mode en een goede kwaliteit is altijd een goede borg
18 mei 2023
Alles is naar wens verlopen. De artikelen behouden, service was goed en de verzending was in orde.
31 mei 2023
Hoe simpel je kan retourneren, snel je geld retour en tja…ik ben gewoon een hele grote Cecil fan.
6 aug 2023
Snel geleverd, maatje te groot, terug in de envelop, binnen 3 dagen geld plus verzendkosten terug
21 mei 2023
Snelle levering, alles goed duidelijk wat het retour zenden betreft. Het artikel ziet er goed uit
DM
Dagmar M.
Kerkrade
8 okt 2023

Bestel hier al jaren.

Ben al jaren een heel tevreden klant bij Cecil. Leuke items, goede kwaliteit en prima service.
9 sep 2023
Heel fijne site met grote keuzemogelijkheden. Ik kijk er graag. Volgens mijn man iets te vaak.
4 sep 2023

Top.

Kleding netjes verpakt. Krijg bericht wanneer pakket is verzonden en wanneer het wordt bezorgd.