cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.348 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

10 jun 2023
Snel, goed, prima product. Zoals beschreven. Voorzien van retourbon mocht het niet goed zijn.
MW
7 jun 2023
Mooie producten hoede communicatie enbsnelle levering.Ook bij retourneren zeer klantvriendelijk
20 mei 2023
De pasvorm. Voor mij heeft de kleding een goeie pasvorm. Zowel de broeken als de bovenkleding.
9 jul 2023
Snelle levering. En goed verpakt en ook makkelijk om het weer terug sturen. Zeerbegrijpelijk
15 sep 2023
Correcte levering en afhandeling. Retourzending uitstekend behandeld. Alleen maar lof. Prima
17 jun 2023
Groot assortiment. Maten komen overeen met de beschrijving bij het artikel. Vlotte verzending
5 aug 2023
Mooie kleding. Goede maatgeving, geeft aan of een kledingstuk groter valt. Dit is heel fijn.
25 jul 2023
Mooie artikelen. Blijven mooi. Echt aan te bevelen. Service ook goed wat wil je nog meer..
6 jul 2023
Vriendelijk personeel geeft advies daar waar je er om vraagt. Leuke collecties in de winkel.
MV
Miriam v.
Vlaardingen
14 mei 2023
Prima webshop. Veel keus, mooie kwaliteit, snelle levering, gratis retourneren. Kortom top!
8 aug 2023

Top geregeld

2 Leuke truien gekocht, snel in huis, meerdere items besteld en retours snel afgehandeld.
6 jul 2023
Kleren zijn prachtig en jullie hebben lengte maten. Dat is erg fijn , omdat ik klein ben.
Snelle levering. En goed verpakt. Niet onnodig, in een doos. Zodat het door de bus kon.
20 mei 2023
Net als Street one, altijd goed, even moeten wennen aan de andere maatvoering maar perfect
27 aug 2023
Snelle levering en over het algemeen komt het product overeen met de gegeven informatie..
AB
Anneke B.
Heerlen
20 aug 2023
Ik kan makelijk bestellen en het weer terug sturen als het niet past of naar mijn zin is.
28 sep 2023
Snelle versturing en als je weer moet terugsturen dan snelle afhandeling. Heel plezierig
4 sep 2023

Goede kwaliteit voor redelijke prijs

Paar items voor het nieuwe seizoen aangeschaft. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs
15 jun 2023
fijne kleding, kwaliteit prijs goed, soms krimpen blouse iets, verder fijn draag comform
24 aug 2023
Bestellen makkelijk Vlug bezorgd Netjes ingepakt Makkelijk terugsturen Geld gauw twrug