cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.262 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

Jullie hebben een fijne website Duidelijke info over de maten En vrij vlotte levering
26 sep 2023
Mooie artikelen ,goede service .pasvorm 9 van de 10 goed.Het is mijn online winkel top
23 aug 2023
Leuke kleding, en goede kwaliteit prima service en snelle levering. Ben heel tevreden!
SD
Sjennie d.
Terneuzen
24 jun 2023
Duidelijke website. Goede producten en beschrijvingen. Makkelijk te vinden op de site.
29 mei 2023
Super snelle levering, mooie kwaliteit, wel een maatje kleiner gepakt en past perfect
5 sep 2023
Snelle levering.. en product zoals omschreven op de site. Geen klachten. Ga zo door.
YH
8 aug 2023
Altijd snel en correct afgeleverd. Vind het een fijn kledingmerk en past altijd goed.
MV
Margrietha v.
HAULERWIJK
25 mei 2023
Kleding is van goede kwaliteit, de service perfect en ik vind het een heel mooi merk.
MZ
Marianne Z.
Oosterhout
15 mei 2023
Grote keuze uit kleding. Voor mij een prima pasvorm. Mijn voorraad is weer aangevuld😉
16 aug 2023
Vlotte bezorging en snelle afhandeling van geretourneerde artikelen Alles heel fijn!
JM
José M.
HELMOND
9 jul 2023

Goed bedrijf

Bestellingen worden altijd geleverd en je vindt leuke sportieve kleding op cecil.nl
8 sep 2023
Snelle levertijd. Goed verpakt. Alles duidelijk omschreven, eventueel terugsturen.
19 aug 2023
Goed verpakt en snel geleverd. Omschrijving bij de artikelen qua pasvorm ook goed.
27 jun 2023
Goede kwaliteit, komen afspraken na en bij mogelijke problematiek direct reactie.
AV
Anja v.
Tilburg
4 okt 2023
Ik koop al vanaf 2006 kleding van Cecil. Alleen jammer dat de winkel hier weg is
20 aug 2023

Online bestellen

Ik had hulp nodig met online bestellen, prima begeleiding en pakje snel ontvangen
9 aug 2023
Correcte afhandeling van mijn bestelling. Nog geen negatieve ervaring gehad. Top
12 mei 2023
Maat was uitverkocht. Kreeg naar een paar dagen bericht dat hij weer aanwezig was
TE
Trijntje E.
Enschede
18 mei 2023
Alles prima. Wat niet goed is ligt aan mij (mijn figuur) Dus niet aan producten
MS
25 aug 2023

Duidelijke en fijne webshop

Bestellen, betalen gaat heel gemakkelijk!!! Leuke kleding van goede kwaliteit!