Onlinealuminium.nl- Logo - Beoordelingen

Onlinealuminium.nl

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden406 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
Onlinealuminium.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 mrt 2024
Mijn eerste bestelling. Binnen 2 dagen geleverd; bij de meeste aanbieders heb je het al snel over 5-10 werkdagen. Exact op maat gezaagd. Goed verpakt, in stevig karton en met kunststof beschermhoeken. Dit zou wel eens mijn vaste adres voor aluminium kunnen worden!
MN
Martin N.
Utrecht

Product is nooit aangekomen

Beoordelingen voor Onlinealuminium.nl

snelle levering
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Super dat u zo tevreden bent over de snelheid waarmee we uw order hebben afgehandeld! We streven er altijd naar om onze klanten een efficiënte en snelle service te bieden. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring!
30 mrt 2024
Hoge verzendkosten voor brievenbuspakjes. Positief: groot assortiment, snelle verzending, accuraat afwerking
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij dat u tevreden was met de snelheid van uw bestelling en ons assortiment. We begrijpen dat verzendkosten een overweging zijn en we proberen altijd de beste balans te vinden tussen service en kosten. We zullen uw opmerkingen zeker intern bespreken om te kijken of we onze verzendopties kunnen verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. We streven ernaar om continu onze diensten te verbeteren en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Snelle levering, prompt bezorgd en op maat
Antwoord van Onlinealuminium.nl
We streven er naar om elke order op maat gezaagd en dezelfde dag nog te versturen. Succes met uw project en bedankt voor uw beoordeling!
19 mei 2023

proces

snelle reactie op mail en snelle levering. de verpakking voor bescherming kan beter
22 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Als uw materiaal beschadigd is, hoor ik dit graag en zoek ik graag met u naar een passende oplossing.
Perfect verpakt, alleen de porto kosten zijn toch wel zeer pittig.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Dank u wel voor uw feedback! We zijn blij dat u tevreden was met de zorgvuldige verpakking van uw bestelling. We begrijpen dat verzendkosten een overweging zijn en we proberen altijd de beste balans te vinden tussen service en kosten. We zullen uw opmerkingen zeker intern bespreken om te kijken of we onze verzendopties kunnen verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. We streven ernaar om continu onze diensten te verbeteren en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
30 aug 2023
Snel en goed verpakt geleverd
31 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling! :)
9 sep 2023
19 jul 2023