Onlinealuminium.nl- Logo - Beoordelingen

Onlinealuminium.nl

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden406 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
Onlinealuminium.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 mrt 2024
Mijn eerste bestelling. Binnen 2 dagen geleverd; bij de meeste aanbieders heb je het al snel over 5-10 werkdagen. Exact op maat gezaagd. Goed verpakt, in stevig karton en met kunststof beschermhoeken. Dit zou wel eens mijn vaste adres voor aluminium kunnen worden!
MN
Martin N.
Utrecht

Product is nooit aangekomen

Beoordelingen voor Onlinealuminium.nl

Snelle reactie van de klantenservice op mijn email en daarna ging bestellen vlot en de levering ook. Alles netjes gezaagd en verpakt. Ik ben zeer tevreden!
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Goed om te horen dat uw bestelproces vanaf de eerste stap tot en met de levering zo prettig verliep. Als u in de toekomst weer eens materiaal nodig heeft, helpen we u graag weer! Succes met uw project!
19 apr 2024
Top service en snelle levering. Ontvangen wat ik nodig had dankzij eenvoudige bestelprocedure.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Top om te horen dat u zo'n positieve ervaring hebt gehad! Het is altijd fijn om te weten dat een bestelprocedure soepel verloopt en dat je snel de benodigde producten ontvangt. Goede service en snelle levering zijn essentieel voor een prettige winkelervaring, dus het is fantastisch om te horen dat dit voor u ook het geval was. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring!

dikke prima

Heel vlot geleverd. Fijn dat particulieren kleine hoeveelheden af kunnen nemen.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Het is altijd ons doel om het zo gemakkelijk mogelijk te maken voor particulieren om de (soms kleine) hoeveelheden te krijgen die ze nodig hebben, zonder gedoe. Super dat u zo tevreden bent met onze levering en bedankt voor uw positieve feedback! We helpen u graag weer wanneer u meer materiaal nodig heeft.
Klantvriendelijkheid snelle levering
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Super dat u zo tevreden bent over de snelheid waarmee we uw order hebben afgehandeld! We streven er altijd naar om onze klanten een efficiënte en snelle service te bieden. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring!
16 apr 2024
Bedankt voor de goede prijs kwaliteit verhouding!
17 apr 2024
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding! We streven er altijd naar om onze klanten de beste waarde te bieden. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor uw positieve feedback!
een zeer snelle levering, nog nooit meegemaakt!!
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Dit horen we graag! We proberen iedere order dezelfde dag nog te versturen, zonder concessies te doen aan onze kwaliteit die we zeer hoog in het vaandel hebben. Succes met uw project en bedankt voor uw positieve beoordeling!
Snelle en correcte afhandeling
Antwoord van Onlinealuminium.nl
We streven er naar om elke order correct, goed ingepakt en dezelfde dag nog te versturen. Succes met uw project en bedankt voor uw positieve beoordeling!
Goede en snelle service
Snel en op maat
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Dat is precies waar we voor staan! :) Bedankt voor uw positieve beoordeling en heel veel succes met uw project!
20 apr 2024
14 apr 2024
MN
Martin N.
Utrecht
24 mrt 2024

Super snelle levering

Antwoord van Onlinealuminium.nl
Super dat we u niet alleen snel konden helpen, maar dat de kwaliteit en verpakking ook nog eens aan uw wensen voldeed. Ons productiepersoneel streeft er dagelijks naar om zo snel en nauwkeurig mogelijk te zagen. Ook onze expeditie medewerkers proberen alle orders zo snel mogelijk de deur uit te krijgen, zonder concessies te doen aan de kwaliteit van onze verpakkingen. Mocht u in de toekomst weer onze hulp nodig hebben, dan staan we graag weer voor u klaar. Bedankt voor uw vertrouwen in ons!

Goed advies. Makkelijk bestellen. Snelle klaar. Zelf gehaald. Geen foto omdat het nog niet klaar is. Het wordt een waswafelpers watergekoeld.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Goed om te horen dat we u zo snel konden helpen. Veel succes met het maken van de watergekoelde waswafelpers en als we u ooit nog kunnen helpen, weet u ons te vinden.
Super eenvoudig bestellen extreem snelle afhandeling en verzending. Volgende dag was het er al.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Fijn dat u zo content bent met de snelheid en eenvoud van ons bestelproces! We streven er iedere dag naar om onze klanten een efficiënte en snelle service te bieden. Bedankt voor het delen van uw ervaring!
JV
JCM V.
Waalre
Bestelling binnen twee dagen ontvangen. Materiaal schoon en goed verpakt. Helemaal top.
Antwoord van Onlinealuminium.nl
Goed om te horen dat u zo tevreden bent over de snelheid en kwaliteit van onze service. We streven er iedere dag naar om onze klanten snel en efficiënt van dienst te zijn, zonder concessies te doen aan de kwaliteit. Bedankt voor uw reactie!