officecentre.nl- Logo - Beoordelingen

officecentre.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden338 beoordelingen in totaal

ongeldig

officecentre.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij officecentre.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

29 mei 2023
Ik ben ontzettend tevreden over Office Centre. Als zzp'er zocht ik naar een betrouwbare leverancier voor mijn kantoorbenodigdheden en Office heeft mij positief verrast. Jullie website is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, en ik vond snel de producten die ik nodig had. Het assortiment is breed en van hoge kwaliteit. De klantenservice was vriendelijk en behulpzaam bij het beantwoorden van mijn vragen. De bestelling werd snel geleverd en de producten waren perfect. Ik beveel OfficeCentre zeker aan voor iedereen die op zoek is naar kantoorartikelen van goede kwaliteit!

Bureaustoel besteld, maar een verkeerde geleverd gekregen. Ik heb direct op de site gekeken welke ik in plaats van de goede had ontvangen, waardoor ik ontdekte dat de door mij bestelde stoel (Euroseats Vigo) niet meer in het assortiment naar voren kwam. Ik wilde iets van bewijs dat dit daadwerkelijk de stoel is die ik heb besteld (naast de bestelbevestigingsemail), dus geprobeerd de factuur te downloaden vanaf mijn accountpagina. Zonder succes; downloaden van factuur werkt niet. Het kostte me twee telefoontjes en twee emails alvorens ik een retourlabel in ontvangst mocht nemen. Na een aantal dagen heb ik het pakket retour gestuurd, de verzendbevestiging netjes op de mail gezet, en twee dagen later kreeg ik bericht van DHL dat de retourzending is afgeleverd op vrijdagochtend. Nu 3.5 dagen later (toegegeven, met een weekend ertussen) heb ik nog geen pro-actief bericht mogen ontvangen van OfficeCentre dat mijn retourzending is ontvangen. Dus maar weer een mailtje gestuurd. Al met al dus geen soepele ervaring. Ik ben 300 euro lichter en redelijk wat gedoe rijker, heb geen factuur, geen stoel, communicatie verloopt stroef en traag, en de door mij bestelde stoel staat nog steeds niet op de site. Dat doet mij vermoeden dat ik kan uitzien naar meer moeilijkheden rondom een spoedige levering.

Beoordelingen voor officecentre.nl

3 aug 2023
zeer matige communicatie. probeer al bijna 3 maanden een factuur te krijgen voor een bestelling die is gedaan. de betaling was direct bij de orderplaatsing betaald middels iDeal, maar de factuur nog steeds niet ontvangen. hopelijk komt dit alsnog gauw. factuur moet worden ingeboekt om Q2 te kunnen afsluiten. anyway, meerdere keren gebeld, en gechat, telkens werd me beloofd dat ik de factuur over een paar dagen zou ontvangen, of dat in ieder geval via de mail een reactie zou komen vanuit de betrokken afdeling.... uiteindelijk via de klantenservice advies gekregen om een ticket te laten aanmaken, misschien zal het dan eindelijk gaan lukken. producten overigens prima.
4 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor je review en feedback. Normaliter krijg je direct een factuur als je betaald hebt maar bij jou is dit door een systeemfout niet goed gegaan. Ik begreep van mijn collega's van de klantenservice dat ze druk bezig zijn om je de factuur te sturen maar dit is een handmatige handeling en duurt wat langer dan verwacht. Excuses voor de vertraging Met vriendelijke groet, Nikki
of ik OfficeCenter moet beoordelen of DHl id de vraag. maar omdat jullie met zo een slechte partner werken , en jullie hier bewust voor schijnen te kiezen komt de beoordeling toch op jullie. Geen mail ontvangen van de bezorg status, geen mail ontvangen dat mijn pakket uiteindelijk op een half uur rijden van het adres ligt. er worden bezorgkosten in rekening gebracht, dan verwacht ik ook dat het pakket bezorgt wordt, en ja erisaltijd wel iemand aanwezig of anders de buren wel.
13 jun 2023
Beste klant, Ik heb begrepen van de klantenservice dat er contact is geweest en de oplossing inmiddels geboden is. Wij hebben inderdaad DHL als vervoerder, maar DHL zou wel degelijk gewoon thuis de zending moeten afleveren en bij niet thuis de buren en je op de hoogte moeten houden waar de zending is. Wij zullen je review dan ook bespreken met DHL tijdens onze maandelijkse meetings. Met vriendelijke groet, Tatjana
1 sep 2023
Ik bestelde 5 pakken Staples 80 grams papier. Bij mijn bestelling ontving ik ander papiersoort van 80 grams. Zonder vermelding van de reden waarom. Ik moest daarvoor terugbellen waarom. Dat is geen service. Het schijnt dezelfde kwaliteit te zijn. Als ik met deze begin is bij mij de vraag of dat inderdaad zo is.
4 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Als we een alternatief uitleveren vanwege niet voldoende voorraad dan zorgen wij ervoor dat de kwaliteit hetzelfde is of zelfs nog beter. Ik ga ervanuit dat we in de toekomt wel het papier kunnen leveren die je hebt besteld. Met vriendelijke groet, Nikki
14 mei 2023
2 bureauladenblokken besteld. Gewoon op voorraad maar worden apart verzonden. Kan er dus 2 dagen rekening mee houden. Daarbij gooit de bezorger met mijn pakket. Kan office centre niks aan doen maar was ook teleurstellend.
15 mei 2023
Beste klant, De bureauladenblokken worden afzonderlijk verzonden omdat deze te groot zijn om beide in een verzenddoos te plaatsen,. Onze vervoerder zou de zending in zijn geheel moeten aanbieden, ook lees ik dat de bezorgen gooit met het pakket dit is uiteraard niet de bedoeling. We zullen dit melden bij onze vervoerder. Met vriendelijke groet, Tatjana
JR
27 mei 2023

Een andere bezorgservice gebruiken

Een andere bezorgservice inschakelen. Bij het uitladen vaan de doos papier is deze uit de bestelauto gevallen. De bezorger heeft deze doos zo afgeleverd. (zie foto). Dat moet anders !!!!!!
Antwoord van officecentre.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review en de toegevoegde foto, het is uiteraard niet de bedoeling dat onze zendingen zo bij de klant aankomen. Gelukkig is de inhoud van de doos nog goed en bruikbaar. Ik zal de foto en klacht doorgeven aan onze klantenservice zodat ze dit kunnen bespreken met onzer vervoerder. Met vriendelijke groet, Tatjana
6 jun 2023
Zorgen dat de bestelling ook aankomt op de afgesproken tijd.! Ik heb nog niets ontvangen namelijk....
7 jun 2023
Beste klant, Onze excuses dat je de zending tot op heden nog niet ontvangen hebt. We leveren inderdaad binnen een werkdag. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we de status kunnen bekijken. Met vriendelijke groet, Nikki
Te veel mee gemaakt om het hier op te schrijven
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je review, helaas is de tekst niet concreet genoeg om te begrijpen waarop je doelt. Mocht je toch nog je verhaal kwijt willen dan adviseer ik je een mail te sturen naar onze klantenservice. https://www.officecentre.nl/klantenservice/contact-opnemen Met vriendelijke groet, Tatjana
4 jun 2023
Levering 3 dagen te laat; verpakking kapot.
5 jun 2023
Beste Klant Bedankt voor je review. Spijtig om te lezen dat de order te laat is geleverd. Indien de inhoud van de bestelling ook defect is dan zou je dit kunnen melden bij onze klantenservice zodat we dit kunnen oplossen voor je.
4 okt 2023
Bereikbaarheid zeer slecht
4 okt 2023
Beste Klant, Helaas hebben wij te maken met personeelstekort waardoor de wachttijden aan de telefoon oplopen, en per e-mail wij niet zo snel reageren als van ons gewend is. Dit zorgt ervoor dat de service niet is zoals wij willen, Ik ben dan ook druk bezig met het werven van nieuw personeel om ons leuke team uit te breiden. Met vriendelijke groet, Tatjana
9 jun 2023
Juiste artikelen sturen
Antwoord van officecentre.nl
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Ik begrijp uit je beoordeling dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een omruiling kunnen verzorgen. Met vriendelijke groet, Nikk