Vehanoshop.nl- Logo - Beoordelingen

Vehanoshop.nl

23 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23 beoordelingen in totaal

26 nov 2023
Na het lezen van de reviews had ik wat twijfels over de levering. daarom even gebeld met het bedrijf, kreeg een aardige jonge dame aan de lijn die aangaf dat er in het verleden wat problemen waren geweest maar dat dit nu hersteld was. Bestelling geplaatst en erg tevreden. vriendelijke klantenservice, snelle en goede levering. bedanjt voor het goed te woord staan! scherpe prijzen!

28 jun 2023
Een 7 tal dagen geleden een bestelling geplaatst van een product in voorraad. Tot nu toe geen bevestiging gekregen dat deze bestelling verstuurd is of niet. Telefonisch enkele male geprobeerd en niet bereikbaar. Icoon Facebook om via deze weg te proberen werkt niet.

Beoordelingen voor Vehanoshop.nl

28 jun 2023
Antwoord van Vehanoshop.nl
Beste Cirutti, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons heel erg dat uw ervaring niet goed was. Wij hebben een aantal problemen gehad met de bevestigingsmails, onze excuses hiervoor. Het door u bestelde product heeft daarnaast ook nog leverproblemen gehad en als klap op de vuurpijl zijn er een aantal van de verzonden producten om logistieke redenen nog niet op de bestemming aangekomen. Wij doen ons uiterste best om deze zo spoedig mogelijk op de bestemde locatie te krijgen. Mocht u nog verdere vragen hebben schroom niet en neem graag contact met ons op via mail, telefoon of whatsapp. Met vriendelijke groet, Andre Veninga Vehanoshop
8 jul 2023
Een webshop die veel belooft maar niets nakomen. Mailtjes en telefoontjes met mooie verhalen, maar bestelling komt niet en geld wordt niet terugbetaald. Wees gewaarschuwd.
Antwoord van Vehanoshop.nl
Beste Martijn, Allereerst bedankt voor de beoordeling en het spijt me enorm voor deze ervaring. Ondanks ons telefonisch contact, het uitleg van de situatie en uiteindelijk ook de terugbetaling van het besteld product vind ik het enorm jammer dat de ervaring zo negatief is. Ik hoop voor de toekomst dat zich dit niet weer voor zal doen. Met vriendelijke groet, Andre Veninga Vehanoshop