Vehanoshop.nl- Logo - Beoordelingen

Vehanoshop.nl

22 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22 beoordelingen in totaal

26 nov 2023
Na het lezen van de reviews had ik wat twijfels over de levering. daarom even gebeld met het bedrijf, kreeg een aardige jonge dame aan de lijn die aangaf dat er in het verleden wat problemen waren geweest maar dat dit nu hersteld was. Bestelling geplaatst en erg tevreden. vriendelijke klantenservice, snelle en goede levering. bedanjt voor het goed te woord staan! scherpe prijzen!

28 jun 2023
Een 7 tal dagen geleden een bestelling geplaatst van een product in voorraad. Tot nu toe geen bevestiging gekregen dat deze bestelling verstuurd is of niet. Telefonisch enkele male geprobeerd en niet bereikbaar. Icoon Facebook om via deze weg te proberen werkt niet.

Beoordelingen voor Vehanoshop.nl

Het duurde even voor de maaier kwam maar dat was wegens de drukte de eigenaar nog gesproken hele aardige man.. voor mij was het top! Alles goed gekomen. Anny Graveland
Snel en professioneel geholpen, levering en kosten goed! Niets minder dan beloofd! 😀
LT
L. t.
Deventer

Prima!

Netjes, binnen een paar dagen thuis, wat er is aangegeven bij het artikel.
Uitstekende service en garantie

Prima webwinkel een aanrader

Snelle reactie en juiste informatie gekregen op een vraag over het product. Product ook snel ontvangen
Prima prijs en gewoon goed verzonden en afgeleverd. Nu nog even verhuizen en de maaier plaatsen, maar dat is buiten jullie macht. Dikke prima dus.
Snel geleverd, voldoet aan de verwachtingen.
26 nov 2023

goede service en top product

29 mei 2023

Bestelling verliep prima maar levering mag beter.

Bestelling verliep prima. Voortgangsrapportage van de bestelling was beperkt en mag wat beter. Kreeg vrij direct een bevestiging van de bestelling maar de track en tracé heb ik gemist. Kreeg 2 dagen later een mail van post nl dat ze onderweg waren. Tevens is het pakket voor de deur gezet omdat er niemand thuis was.
6 jun 2023
Bedankt voor de beoordeling en feedback. We zijn op de achtergrond druk bezig om ons bestel en verzendsysteem aan elkaar gekoppeld te krijgen zodat u in de toekomst beter geïnformeerd wordt. Met vriendelijke groet, Andre Veninga Vehanoshop
Goede webshop met mooie deals. Na aankoop via whatsapp aanvullende vragen gehad. Deze werden snel en vriendelijk beantwoord. Ik vind het prettig als er naast een goede prijs ook persoonlijk contact is. Leveringstijd werd zeer goed gecommuniceerd en ook waargemaakt.
6 jun 2023
Beste Allard, Bedankt voor deze beoordeling en zullen zeker wat doen met deze feedback. Met vriendelijke groet, Andre Veninga Vehanoshop
27 jul 2023
Leuke shop met hele mooie prijzen. Een robotmaaier besteld, en binnen 4 werkdagen geleverd. Top. Ook de communicatie is volledig. Elke fase in het proces wordt beschreven. Met name omdat je ook gebruik kunt maken van Klarna loop je ook geen risico!
22 nov 2023
Top, snelle levering die door de eigenaar zelf bij me thuis gebracht werd. Wist nog niet dat de winkel om de hoek bij me om de hoek zat waar ze net een showroom geopend hebben. Super fijn dat ik ook voor onderhoud daar straks terecht kan.
16 nov 2023
Duidelijke en snelle communicatie over het product en de levertijd. Het pakket was zelfs eerder aangekomen dan dat er als eerste levertijd aangegeven werd. Zeker een aanrader
29 jul 2023
Betrouwbare website, snelle levering, duidelijke informatie over de bestelstatus. Eerlijke prijs.
Snelle en accurate service. Ik ben zeer tevreden!
12 sep 2023
25 jul 2023
28 jun 2023
Antwoord van Vehanoshop.nl
Beste Cirutti, Allereerst bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons heel erg dat uw ervaring niet goed was. Wij hebben een aantal problemen gehad met de bevestigingsmails, onze excuses hiervoor. Het door u bestelde product heeft daarnaast ook nog leverproblemen gehad en als klap op de vuurpijl zijn er een aantal van de verzonden producten om logistieke redenen nog niet op de bestemming aangekomen. Wij doen ons uiterste best om deze zo spoedig mogelijk op de bestemde locatie te krijgen. Mocht u nog verdere vragen hebben schroom niet en neem graag contact met ons op via mail, telefoon of whatsapp. Met vriendelijke groet, Andre Veninga Vehanoshop