Vehanoshop.nl- Logo - Beoordelingen

Vehanoshop.nl

23 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23 beoordelingen in totaal

26 nov 2023
Na het lezen van de reviews had ik wat twijfels over de levering. daarom even gebeld met het bedrijf, kreeg een aardige jonge dame aan de lijn die aangaf dat er in het verleden wat problemen waren geweest maar dat dit nu hersteld was. Bestelling geplaatst en erg tevreden. vriendelijke klantenservice, snelle en goede levering. bedanjt voor het goed te woord staan! scherpe prijzen!

28 jun 2023
Een 7 tal dagen geleden een bestelling geplaatst van een product in voorraad. Tot nu toe geen bevestiging gekregen dat deze bestelling verstuurd is of niet. Telefonisch enkele male geprobeerd en niet bereikbaar. Icoon Facebook om via deze weg te proberen werkt niet.

Beoordelingen voor Vehanoshop.nl

29 mei 2023

Bestelling verliep prima maar levering mag beter.

Bestelling verliep prima. Voortgangsrapportage van de bestelling was beperkt en mag wat beter. Kreeg vrij direct een bevestiging van de bestelling maar de track en tracé heb ik gemist. Kreeg 2 dagen later een mail van post nl dat ze onderweg waren. Tevens is het pakket voor de deur gezet omdat er niemand thuis was.
Antwoord van Vehanoshop.nl
6 jun 2023
Bedankt voor de beoordeling en feedback. We zijn op de achtergrond druk bezig om ons bestel en verzendsysteem aan elkaar gekoppeld te krijgen zodat u in de toekomst beter geïnformeerd wordt. Met vriendelijke groet, Andre Veninga Vehanoshop