Lucardi Juwelier Zutphen

91 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129 beoordelingen in totaal

De rust en tijd wat door de medewerkers wordt gegeven om iets uit te zoeken en te passen. Het is toch altijd wat ongemakkelijk om in de vitrine iets aan te wijzen, en keer op keer te moeten vragen of je ook het andere nog mag zien of vergelijken .

Ik vond het heel prettig hoe we geholpen werden. We hebben ook 2 mooie ringen en 1 leren armband gekocht. 1 Ring en de armband hebben we laten personaliseren, maar bij de ring was de naam totaal niet leesbaar, heel jammer.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zutphen

25 apr 2024
Verkoopster wat actiever klanten helpen. Nu moesten we vragen om geholpen te worden terwijl verkoopster op telefoon was. Daarna fijn geholpen.
Van mijn zoon een prachtige ring gekregen. Vriendelijke verkoopster die het mooi heeft ingepakt met alle geduld
20 apr 2024
Vriendelijk personeel. Goed geadviseerd. Wat breder assortiment zou mooi zijn!
Leuk personeel, ben goed geholpen en heb gevonden wat ik wilde!
Prima geholpen, veel keuze, nette schone winkel. Medewerkers mogen alleen wat vrolijker kijken .
24 feb 2024
De service, ik werd netjes gebeld toen de bestelling binnen was, leuk geholpen in de winkel
Jammer dat weinig ringen met gekleurd steentje op voorraad waren en maar 1 personeelslid ( dag voor Valentijn). Maar mevrouw die help was aardig!
Fijne en prettige verkoopster, nam de tijd voor me en ook de moeite om een keuze te maken vandaag in de winkel in Zutphen geweest
10 feb 2024
Vriendelijk personeel Ze had veel geduld voor mijn dochter van 9 jaar die maar niet kon kiezen.
Vriendelijke medewerkster, hielp ons goed.
Vriendelijke service. Ze attendeerde me op een extra 10 % als ik member werd. Zo heb een een mooie gouden ring met diamantje voor nog geen 80 euro. Hij staat prachtig in combinatie met mijn andere ringen
18 aug 2023
Goed geholpen. Wat beter kan , ook in andere winkels: dat het personeel vraagt heeft u een Lucardi kaart?
27 mei 2023
Goed geholpen en mijn meiden zijn blij met hun nieuwe oorbellen
15 nov 2023
Fijn geholpen in de winkel, ze nam echt de tijd voor mij
17 okt 2023
Erg vriendelijk geholpen, fijn dat ze meedenken
10 nov 2023
Netjes en correct geholpen Vriendelijk.
4 okt 2023
Goed geholpen van middag