Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.983 beoordelingen in totaal

De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

4 mei 2023
Beloftes over levertijd worden niet nagekomen. De telefoon wordt niet opgenomen. Op de chatberichten wordt niet gereageerd. Maar wat me het meeste stoort, alle andere aanbieders communiceren eerlijk over de verwachte levertijd van 3-5 dagen, terwijl Accudeal (misleidende) reclame maakt over levering op zelfde dag als bestelling of de dag erna. Praktijk is dat ik nu nog steeds niets heb gehoord van dit bedrijf. Overweeg melding te maken bij Reclame Code Commissie.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Enorm slechte ervaring

Accu ontvangen, die je zelf moet vullen met zuur. Helaas zat er onvoldoende zuur bij. Volledig via de beschrijving gevuld en ook al vaker dezelfde accu’s gehad. Volgens de telefoniste kon dit niet en moest ik maar naar een garage in de buurt gaan voor zuur. Zij mogen het niet versturen. Een mail gestuurd, maar daar komt al een week geen reactie op. Wat een slechte service. Klanten niet geloven (of wel, want waarom anders naar een garage sturen?) en geen verantwoordelijkheid nemen voor het verstuurde product. Super slecht. Vooral het niet reageren en geen oplossing bieden. Prutsers.
Slechte service
Heb mijn batterij nog niet ontvangen
Comment donner un avis positif alors que le colis n'est toujours pas là 🤨
Antwoord van Accudeal.nl
Cher, Je vois que vous avez spécifié le 29 avril comme date de livraison avec votre commande. Nous organiserons donc la livraison le 29. Après la livraison, souhaitez-vous voir si votre expérience s'est améliorée par rapport à l'avis actuel ? Merci d'avance et si vous avez d'autres questions, n'hésitez pas à me le faire savoir.
SD
Stefan D.
Oudenaarde
Mensen, koop niets op deze site. Ik bestelde een varta batterij van 90 euro, en kreeg een vmf batterij van 60 euro thuis. Na 3 weken verder te zijn, 20 telefoontjes, mails en alle mogelijke berichten aan hun, sturen ze 'de gevraagde' batterij. Bij levering is het dus terug de verkeerde. Terug een vmf batterij. Dit was hier mijn eerste en laatste bestelling. Mijn goede raad. KOOP HIER NIETS! Tenzij je zin hebt in een hele boel gelul! Zoek vulg een deftige firma voor een goede afhandeling! KOOP HIER NIET!!! Duidelijker kan ik het niet zeggen!
Antwoord van Accudeal.nl
Beste Stefan, Nogmaals onze oprechte excuses dat het twee keer mis is gegaan. Ik ben blij dat we telefonisch contact hebben gehad en dat we de juiste accu nu naar je op gaan sturen. Hopelijk mogen we de volgende keer laten zien dat we het ook in 1 keer goed kunnen! :)
Betaald voor snelle levering. 3e dag pas geleverd
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Ik zie inderdaad dat vervoerder Trunkrs jouw bestelling te laat heeft afgeleverd, ondanks dat wij deze op tijd mee hadden gegeven voor aflevering. Vervoerder Trunkrs geeft aan een sorteerfout gehad te hebben. Helaas kunnen deze fouten voorkomen bij de vervoerders. Zoals beloofd heb ik de extra kosten die je hebt gemaakt terug laten storten. Mijn excuses voor deze vertraging en hopelijk tot een volgende keer.
Ik kan zelf achter mijn bestelling aan bellen. 3x moeten bellen waar deze blijft. Terwijl ik ook nog extra heb betaald voor een snelle levering. Reactie Accudeal, we doen pas iets als de klant gaat bellen.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Vervelend dat je zending niet op tijd bezorgd is. Ik zie dat je bestelling op tijd is meegegeven met de avondkoerier, maar dat deze niet is geleverd. Dat is uiteraard vervelend. Na contact met de koerier bleek dat de zending vermist is geraakt . Wij hebben hierop de verzendkosten terugbetaald en een nieuwe zending naar je verstuurd. Gelukkig heb je deze inmiddels ontvangen.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat we je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Ik zie dat er een probleem was met het bestelde artikel. Helaas konden wij je telefonisch niet bereiken. Ik zie dat er later contact is geweest via email.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat jammer dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Ik zie dat je bestelling op tijd is overgedragen aan de avondkoerier, maar dat deze vertraging heeft opgelopen. Gelukkig heb je de accu de volgende werkdag ontvangen. De verzendkosten worden uiteraard terugbetaald. Excuses voor het ongemak.
Bestelling 3 dagen later pas geleverd!!!
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling vertraging heeft opgelopen. Ik zie dat je ons inmiddels bericht hebt dat je de zending graag wilt retourneren. Onze klantenservice zal je hierover contacten om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Neem contact op als er door de klant wordt gevraagd. Jullie leveren niet op tijd en daarna zijn jullie niet bereikbaar per telefoon en per mail.
Ben nog steeds aan het wachten op de accu , had er woe tussen 17.00 en 20.00 uur moeten zijn. Dit komt door een sorteer fout bij DHL
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Wat vervelend dat je zending niet op tijd geleverd is. Ik zie dat deze op tijd is overgedragen aan de bezorgdienst, maar vertraging heeft opgelopen. Dit komt inderdaad door een sorteerfout. Ik zie dat je gistermiddag contact hebt opgenomen met onze klantenservice. De vervoerder geeft aan het probleem verholpen te hebben en verwacht vandaag tussen 1605-1815u te kunnen leveren.
JH
JOLanda H.
Belt-schutsloot
Bezorger kon adres niet vinden…. Dus we hebben nog steeds niets ontvangen… dit vind ik zeer slecht, elke postbezorger kan ons vinden!
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Bedankt voor je bericht. Uiteraard vervelend dat de bezorging vertraging heeft opgelopen. Wij zullen dit met de vervoerder bespreken en hopen dat je dit ons niet aanrekent. Ik zie dat je de bestelling inmiddels gelukkig ontvangen hebt.
7 apr 2024
Het verzendbedrijf Trunks heeft er 3 dagen over gedaan om de goederen te leveren. Dit ondanks een dagelijks overvloed aan mailtjes dat zij vanaf dag 1 zouden komen. Temeer daar in het bestelproces een gewenste leverdatum gevraagd wordt en opgegeven is. Tandenbijtend zoiets.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Wat vervelend dat de bezorging vertraging heeft opgelopen. Ik zie dat de zendingen op de gewenste leverdatum zijn meegegeven met de avondkoerier. Gelukkig heb je de accu's inmiddels in handen. Wij zullen dit aankaarten bij de vervoerder. We hopen dat je dit ons niet aanrekent.
Na verkeerde bestelling totaal geen contact te krijgen via chat telefonisch of retour aanmelding
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Ik zie dat wij inderdaad twee gemiste oproepen hebben. Je gaf aan hulp nodig te hebben bij het retourmelden van een verkeerd besteld product. Ik zie dat het een paar uur later alsnog gelukt is. De retouraanvraag is inmiddels goedgekeurd. Hierover hebben wij je zojuist bericht. Onze excuses voor de vertraagde afhandeling.
de accu is nog steeds niet binnen. en ik krijg niks te horen waarom, of wanneer die binnen komt
TD
Trienus D.
Langweer
De telefoon opnemen en de e mail naar behoren beantwoorden en niet alleen de orderbon en de factuur voor de tweede keer opsturen en vervolgens niets meer te laten horen