Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.276 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.139 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

RJ
R J.
Herten ( Roermond )
Voor de bestelling vandaag bestellen en volgende werkdag bezorgen, werkt niet, dit is een extra optie die je extra moet betalen! Accudeal en bezorgdienst Trunkrs werkt niet samen, ik heb het hele weekend een kapotte auto- accu gezeten! Dan moet je ook nog achter je eigen geld achteraan ( extra optie ) om dit terug te krijgen. Voor het ongemak krijg je een magere korting van 5% aangeboden, koop hier dus nooit meer.
Levering pas na 6 dagen. Het zou afgezet zijn bij een buur volgens de transporteur, geen idee echter welke buur!

Bestelling niet geleverd...

Leveren wat er besteld is en vragen beantwoorden. Ik heb op 18-12-2023 voor dik 500 euro accu besteld en niets ontvangen, vervolgens is er ook niemand bereikbaar in de bedrijf, niet telefonisch, niet op de chat en niet via de email. Heel erg slecht.
25 dec 2023
Accu wordt 2 x niet op afgesproken tijdstip geleverd
De accu die ik bestelde was leeg = stuk

Slechte service

Zowel telefonisch als per e-mail geen reactie. Betaal extra voor snelle levering moet je alsnog 3 dagen wachten.

Zeer slechte levering en contact mogelijkheid

Zeer slechte levering, andere vervoerder nemen. Er is geen enkele mogelijkheid om contact met hun te krijgen, mail wordt niet op gereageerd, ingesproken berichten wordt niet op gereageerd.
Extra betaald zodat de accu dezelfde dag geleverd zou worden. Nu 8 dagen verder en nog steeds geen accu. Na meerdere malen bellen naar accudeal steeds niet door de wachtrij komen. Uiteindelijk maar een bericht ingesproken met mijn telefoonnummer maar terugbellen tot op heden ook nog niet gebeurd.

Geen contact te krijgen

Is geen contact met het bedrijf te krijgen telefonisch en reageren ook niet op mailtjes, accu werd 5 dagen te laat bezorgd en had juist extra betaald om het dezelfde avond te laten leveren
Niet goed
Tot de dag van vandaag nog geen accu gekregen. mail wordt niet op gereageerd, telefoon niet opgenomen oplichters!!!!!
Accu besteld, geven aan 1 werkdag levertijd 7 dagen verder nog geen accu, bericht gestuurd geen reactie op gehad tot zover 2 dagen later gevraagd om order te annuleren en me geld terug te storten Afwachtende....

Te late levering geen contact

Te late levering en absoluut geen mogelijkheid om contact met hun te krijgen.

Slecht contact / levering te laat

Extra betaald voor spoedlevering. Levering een dag later. Telefonisch niet bereikbaar en over credit van extra betaling komt geen reactie.
3 dec 2023
Ten eerste het bestelde product is niet op voorraad. Ten tweede heb ik hem nog niet. Zou ten alle tijde trunkers afraden!!! Geen fijne verzenddienst.
Alles. Op jullie site bieden jullie artikelen die jullie niet kunnen leveren. Zeer slecht en onbetrouwbaar
Tig keer gebeld voor advies na aankoop accu die niet voldoet aan eisen en specificaties. Wordt nooit de telefoon opgenomen wordt ook niet terug gebeld na inspreken antwoord apparaat
Let dit is een eerlijk bericht. Niet om te klagen, maar om jullie service op een hoger niveau te tillen. Het volgende: "op donderdag 23 november online om 16.34 een accu besteld, deze stond op de site, als zijnde voorradig. Vier dagen later, op maandag ochtend krijg ik een telefoontje dat de accu die ik besteld had niet voorradig was. Wanneer hij geleverd kon worden was onbekend. Dan alternatief. Die zou dan maandag 27-11 geleverd worden. Niet dus. Dinsdag 28-11 bellen, antwoord hij wordt echt die avond geleverd. NIET DUS. Weer bellen en uiteindelijk is de accu gisteren geleverd. Nu komt het aangegeven dat ze bij de buren nr. 12 zouden afgeven als we niet thuis waren en ja hoor vrolijk bij nummer 13 afgeleverd. De accu was niet verpakt, geen bescherming eromheen, nu is deze aan de zijkant iets beschadigd. Tja, het is dus niet goed gegaan. Tevens de bereikbaarheid, vond ik ook onvoldoende. Helaas, eens maar nooit meer.