Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.273 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.128 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Op de website niet zetten dat die accu voorradig is
Geen accu gehad nu een week later nog steeds geen reactie per mail en telefonisch contact betekend wachten wachten tot de verbinding verbroken word! Erg slechte service klinkt meer als oplichting en dit was nooit zo helaas voor mij geen accus meer van accudeal
26 nov 2023
Dit kwam eigenlijk niet door accu deal. Maar door DHL. accu werd vier dagen te laad bezorgd.
23 nov 2023

Accu was lek, service slecht

Accu was lek, service niet te bereiken, alleen maar 10 minuten wachten en dan een antwoord apparaat. Erg slecht
23 nov 2023
Ik heb 14 nov een accu besteld en de 23e nog niet binnen. Beseft men wel hoe belangrijk een accu is.
14 nov 2023
10 nov 2023
Accudeal levert gebruikte accu's, gevraagd om opheldering maar naar een week geen reactie. Accu kwam zonder beschermkapjes en beschadigde polen bij mijn thuis. Het zal wel een retour product zijn van een andere klant maar had een nieuwe besteld.
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Wij leveren enkel nieuwe accu's. Ik zie dat je bestelling is verstuurd met koerier Trunkrs. Wij hebben met hen de afspraak om zonder verpakkingsmateriaal te leveren. Dit zorgt ervoor dat de bezorgers zien wat zij vervoeren en is uiteraard beter voor het milieu. Hierdoor kan het voorkomen dat de kapjes losraken. Mijn collega heeft je hierover ook geïnformeerd per email (03/11/2023). Hoewel dit geen invloed heeft op het functioneren, kunnen wij deze uiteraard naar je opsturen. Hiervoor kun je het beste een email sturen naar support@accudeal.nl.
9 nov 2023
Heel slechte bedrijf slechte service 2 november accu besteld t/m 8 november niks gehoord.contact genomen de antwoord is over 10 dagen ze krijgen mij bestelling binnen ik heb de bestelling geannuleerd. De oude accu 11 manden oud hij is niet onder garantie beoordeeld.erg een slechte bedrijf ik ga niet meet iets bestelen bij dit bedrijf en ik ga en klacht indienen bij eigenaar of bij bosch accu bedrijf.
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Wij hebben je bestelling op 02/11/2023 ontvangen met ingevulde bezorgdatum 06/11. Op 03/11 hebben wij je gebeld en gemeld dat er vertraging op het product zit. Vervolgens hebben wij je een gelijkwaardig alternatief aangeboden. Helaas mochten wij geen alternatief opsturen en is de bestelling geannuleerd. De garantieaanvraag voor je oude bestelling hebben wij op 03/11 ontvangen en is binnen 3 dagen (op 06/11) afgekeurd, omdat er een te hoge laadspanning is gebruikt. Uiteraard snappen wij dat je teleurgesteld bent dat dit niet onder de garantie valt. Maar wij hopen dat je ook begrijpt dat alleen oorzaken vanuit problemen in de accu zelf onder garantie valt en niet die van verkeerd gebruik.
Leveren enkel tussen 17 en 22 uur en als het zakelijk adres is komen ze niet meer terug, dan moet je ergens anders gaan zitten wachten op een ander adres en dat in 2023.
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Het is mogelijk op onze website te kiezen voor een dagdeel (overdag of 's avonds). Bij het plaatsen van je bestelling heb je gekozen voor 'Gratis verzending' tussen 09:00 en 22:00u. In dit geval versturen wij de bestelling met de snelste optie. In dit geval was dat met avondkoerier Trunkrs. Zij leveren inderdaad enkel 's avonds. Om dit te voorkomen, is het aan te raden te kiezen voor levering overdag (09-17u). Na meerdere mislukte bezorgpogingen, is de zending geretourneerd en het aankoopbedrag terugbetaald.
29 okt 2023
De batterij is beschadigd aangekomen. Deze was ze ook niet meer verpakt zoals mijn vorige bestellingen
12 okt 2023
Accu's leveren zonder zuur. Staat weliswaar in de kleine lettertjes. Wat moet je ermee zonder zuur? Volksverlakkerij.
10 okt 2023
Accu niet op voorraad en geen goed e vervanging ervoor. Product staat nog steeds online te koop
30 sep 2023
Op de site stond dat ze snel konden leveren. Maar dat deden ze niet Het was pas 14 dagen later dat ze leveren Dat is gewoon liegen
25 sep 2023
Mijn accu’s zsm leveren, en reageren opde mail
21 sep 2023
21 sep 2023
19 sep 2023
Slechte info op de site en weinig behulpzaam daarna
17 sep 2023
De levering heeft niet plaats gevonden ondanks het verzoek en de betaling voor een bezorging op de dag na de bestelling.
13 sep 2023
Zorgen als je het tekoop heeft,ook op voorraad moet zijn .
12 sep 2023
Erg slechte bezorging door Trunkerz. ik mocht kiezen voor bezorging, ik heb aangegeven dat ik er alleen overdag ben. vervolgens word het toch savonds geleverd, geen probleem. kan gebeuren maar ik moet persee een prive adres opgeven zodat ze savonds kunnen bezorgen en niet overdag. ik ben hierdoor te laat met levering.