Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.276 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.112 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Als iets op voorraad is en je besteld het artikel en daarna hoor je niet leverbaar! Dan is de teleurstelling best groot.
PA
Patrick A.
Rixensart (Belgien)
I have not received the ordered battery but another model, sent 3 times an email to the support to inquire, no answer
20 mrt 2024
Jaren lang een trouwe klant geweest van Accudeal,nu laten ze mij in de steek door een verkeerd bestelde accu.

HIER NIET KOPEN!

Meer betalen voor levering dezelfde dag, maar pas 2 dagen later een ándere accu geleverd! Geen compensatie!
2 batteries trojant doivent etre livrée cette semaine. elles ont ete payée . et pas de nouvelles ....
Na verkeerde bestelling totaal geen contact te krijgen via chat telefonisch of retour aanmelding
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Ik zie dat wij inderdaad twee gemiste oproepen hebben. Je gaf aan hulp nodig te hebben bij het retourmelden van een verkeerd besteld product. Ik zie dat het een paar uur later alsnog gelukt is. De retouraanvraag is inmiddels goedgekeurd. Hierover hebben wij je zojuist bericht. Onze excuses voor de vertraagde afhandeling.
de accu is nog steeds niet binnen. en ik krijg niks te horen waarom, of wanneer die binnen komt
Gewoon terugbellen, hoe moeilijk kan t zijn
16 mrt 2024
Neem een andere partij voor verzenden pakket. Bijvoorbeeld BZZ Bezorging Zonde Zorgen. Daar weet je zeker dat het tenminste pakket aangeboden wordt op echte adres. Nu Ben ik twee keer op adres geweest ik heb gewacht en ik krijg alleen maar mailtje we hebben u gemist en dat is zo vervelend. En nu is mijn accu teruggestuurd Omdat ik zogenaamd niet thuis was . PS aan jullie service ontbreekt het echt niet ik werd telefonisch hartstikke goed geholpen en dat vond ik heel bijzonder .

Wel betaald maar niet geleverd

Bosch Accu was besteld en zou worden afgeleverd. Toen kwam bericht dat deze accu toch niet leverbaar was. Vervangend product JBE accu is aangeboden. Dit aanbod heb ik geaccepteerd. Nu is het een week later en ik heb nog niets ontvangen (maar vorige week al wel betaald). Op gestuurd bericht ontvang ik geen antwoord. Telefoon wordt wel opgenomen, maar er wordt alleen muziek gespeeld.
Geen levering ontvangen, batterij was niet voorradig alternatief werd voorgesteld en dat was voor mij geen probleem.Echter batterij is nooit geleverd.Had nogtans 3 buren opgegeven voor moest ik niet thuis zijn.Ik kreeg dan een terugkoppeling van de zogezegde leverancier van "kijk eens voor de deur"???????
10 mrt 2024
het is een gebruikte accu en kwam er pas 2 dagen na ontvangst achter, jekunt na 24 uur niet meer reageren dus nooit geen accu meer van jullie . Ik voel me opgelicht..
3 mrt 2024

Ontevreden

Niet beloven dat je de volgende dag leverd en reageren op feedback die per mail gestuurd is
Had eerder een ervaring geplaatst maar geen antwoord gekregen
10 mrt 2024
Alleen aanbieden op de site wat je wel hebt
WT
Wim T.
Belgien
10 mrt 2024
Klantenservice reageert niet !
16 mrt 2024
18 jan 2024
Na 3 werkdagen wachten en regelmatig geprobeerd een medewerker aan de telefoon te spreken werd ik uiteindelijk terug gebeld door een medewerker met de mededeling dat de gewenste accu niet leverbaar was. Vervangend type kon de volgende dag geleverd worden. Dus ivm slechte communicatie vanuit Accudeal 2 sterren gegeven.