Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.319 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.961 beoordelingen in totaal

De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

4 mei 2023
Beloftes over levertijd worden niet nagekomen. De telefoon wordt niet opgenomen. Op de chatberichten wordt niet gereageerd. Maar wat me het meeste stoort, alle andere aanbieders communiceren eerlijk over de verwachte levertijd van 3-5 dagen, terwijl Accudeal (misleidende) reclame maakt over levering op zelfde dag als bestelling of de dag erna. Praktijk is dat ik nu nog steeds niets heb gehoord van dit bedrijf. Overweeg melding te maken bij Reclame Code Commissie.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Ik heb een accu besteld en bijbetaald voor een snelle levering. Voor 11:00 besteld is vanavond nog geleverd, zo wordt er geadverteerd. De volgende dag om 12:00uur volgt er een email, de bestelde accu is niet leverbaar maar er is een alternatief, avond levering niet mogelijk dus daar krijg ik mijn bijbetaalde geld voor terug, vervolgens nog 3 dagen moeten wachten tot het pakketje er was.

Te veel communicatie met te weinig informatie.

Ik heb een bestelling geplaatst op 27 maart. Op 3 april weet ik nog niet wanneer de zending komt. Wel zijn we al 15 mailtjes verder. Ik hoef maar 1 mail met bevestiging van de bestelling met de factuur erbij. En 1 mail met een link van de transporteur. En dan als laatste deze mail.

Wel betaald maar niet geleverd

Bosch Accu was besteld en zou worden afgeleverd. Toen kwam bericht dat deze accu toch niet leverbaar was. Vervangend product JBE accu is aangeboden. Dit aanbod heb ik geaccepteerd. Nu is het een week later en ik heb nog niets ontvangen (maar vorige week al wel betaald). Op gestuurd bericht ontvang ik geen antwoord. Telefoon wordt wel opgenomen, maar er wordt alleen muziek gespeeld.
20 mrt 2024
Accu's leveren zonder enige verpakking (waardoor de pakbon vastgekleefd zit aan de accu zelf en niet goed te verwijderen is). Bovendien later dan eerst aangegeven geleverd en zéér laat in de avond 22.30, zonder dat ik daarvoor iets heb aangegeven.
17 mrt 2024
Helaas geen bevestigingsmail en verzendmail gekregen. De hele dag zijn ze telefonisch niet bereikbaar. De accu is overigens wél op tijd bezorgd
Als iets op voorraad is en je besteld het artikel en daarna hoor je niet leverbaar! Dan is de teleurstelling best groot.
Had eerder een ervaring geplaatst maar geen antwoord gekregen
WT
Wim T.
Belgien
10 mrt 2024
Klantenservice reageert niet !
Allereerst heb ik een accu gevonden die werd aangeboden op internet die in de aanbieding werd aangeboden voor €72,95. Ik wilde deze gaan bestellen maar bij de bestelling werd deze in een keer €87,95. Vervolgens gebeld en gechat met hun hierover hoe dit kon maar de prijs was toch echt €87,95 werd me verteld. Zou een fout zijn op de website volgens hen. Toch maar besteld op woensdag om toch zo snel mogelijk te kunnen rijden en aangegeven voor een levering 2 dagen later op vrijdag zodat ik het weekend kon rijden. Krijg ik een mailtje rond 14.30 uur die vrijdag dat de accu aangemeld was om door GLS opgehaald te worden bij hen. Uiteindelijk dus op maandagmiddag de accu ontvangen, baalde er wel echt van.
18 jan 2024
Na 3 werkdagen wachten en regelmatig geprobeerd een medewerker aan de telefoon te spreken werd ik uiteindelijk terug gebeld door een medewerker met de mededeling dat de gewenste accu niet leverbaar was. Vervangend type kon de volgende dag geleverd worden. Dus ivm slechte communicatie vanuit Accudeal 2 sterren gegeven.

gekocht maar toch niet op voorraad

had eennaccu besteld ennbetaald, maar helaas niet op voorraad, netjes bericht daarover gekregen met voorstel andere accu. Wil ik niet -had ik geeimailed. dan geen gehoor meer van hun kant.
5 jul 2023

Maak geen Afspraken die je niet kan nakomen!!!

Ik had snel een accu nodig, en Accudeal heeft de optie voor avondlevering tegen betaling als je voor 11.00 uur besteld. De bestelling zou dan tussen 17.00 en 22.00 uur geleverd worden. Dus deze optie gekozen maar helaas kreeg ik om 15.30 uur een mailtje dat mijn bestelling de volgende dag zou arriveren tussen 09.00 en 17.00 uur. Ik heb hier meteen over gebeld maar kreeg niemand te pakken. Op de bij verzonden PDF stond dat er wel een avondlevering zou plaatsvinden, dus hopende dat dit zou gebeuren....., maar helaas. Omdat ik de volgende ochtend om 08.00 uur een afspraak had staan met een monteur op de boot kon ik die gaan afzeggen omdat er geen accu was. ik heb deze ochtend ook telefonisch contact gehad met Accudeal en wel meerdere malen excuses gekregen en de bevestiging dat hij deze dag geleverd zou worden. Dan volgt er een mail van de bezorgdienst, zij hebben de bestelling binnen gekregen om bij mij op de volgende dag deze te bezorgen. Ik heb meteen telefonisch contact gezocht met deze bezorgdienst Berser. De heer die ik gesproken heb verklaarde mij dat zij die ochtend om 10.30 uur de bestelling hadden binnengekregen, n.a.v. het tijdstip is dat dus na mijn telefoontje naar Accudeal. Deze aankoop heeft mij meer gekost dan de €285.00 voor de accu, de monteur die niets kon doen en een vrije dag voor mijzelf waar ik niks mee kon. Al met al DRAMA!!!! Als je als bedrijf zijnde opties aanbied zorg ervoor dat je ze na kan komen naar je klant, want zonder je klanten zul je niet lang bestaan
7 mei 2023

Bereikbaar zijn en duidelijk over levervoorwaarden

Bereikbaar zijn en e-mails beantwoorden. Ik heb extra leverkosten betaald om de zelfde avond geleverd te krijgen volgens voorwaarden en op tijd de order geplaatst. Er wordt pas de avond op de dag erna geleverd en tussentijdse verzoeken om communicatie via telefoon, chatbot, e-mail zijn tot nu gewoon onbeantwoord gebleven. Ik was altijd erg tevreden maar dit is niet voor herhaling vatbaar en vandaar 2 sterren.
7 jun 2023

Beschadigde levering

De transporteur stond een dag eerder dan de track and trace in de ochtend aangaf op de stoep. Toen was er niemand aanwezig om de accu inontvangst te nemen. De volgende dag kwam de transporteur opnieuw, maar liet de accu toen uit zijn wagen vallen. Ik heb de accu om die rede niet geaccepteerd. Zending is retour gegaan maar ik heb nog geen reactie van accudeal ontvangen en tevens geen credit gezien. Accudeal is telefonisch niet bereikbaar. Mijn auto staat nog een extra dag stil. Ik heb een vervangende accu besteld bij een concurrent.
10 jun 2023
Ik bestelde de accu smorgensvroeg en dan zouden ze het savonds leveren, maar helaas geen accu, ook de volgende dag geen accu de dag daarop kwam het alsnog aan, lekker als je met een lege accu staat, geen kant op kan, gelukkig kwam het voor mij toch op de valreep op tijd omdat het voor m’n boot bedoeld was Mede werker beloofde enkel het bedrag dat je extra betaalde voor de abondlevering op de besteldag terug te storten. Een schrale troost normaal dat, zeker als je de accu dezelfde dag nodig zou hebben.
9 nov 2023

Beloftes zijn niets waard, contact onmogelijk.

1. Leveren op de afgesproken dag; Besteld op woensdag. In eerste instantie levering op vrijdag. Ik werd gebeld dat het zaterdag door tekort in voorraad geleverd kon worden. Prima. De hele zaterdag thuis gebleven. Geen levering. Uiteindelijk maandag avond geleverd. 2. Ik heb 3x getracht telefonisch in contact te komen. Na 3x 15 minuten in de wacht te hebben gestaan, werd de verbinding verbroken. 3. De notities achtergelaten voor de koerier worden totaal niet gelezen.
29 apr 2023
Dinsdag heb mijn batterij besteld,het is nu zaterdagavond heb nog steeds niets ontvangen,morgen zondag zijn er geen bestellingen evenmin maandag 1 mei in Belgie is dit een verlofdag,ik zit nu bijna een week zonder batterij ,wanneer gaat mijn bestelling toekomen,jammer dat ik al betaald heb.
4 mei 2023
Bevestiging ontvangen en accu zou op 3 mei geleverd worden. Tevens zou ik een track&trace ontvangen. Tot op heden nog niks gehoord of ontvangen. Vandaag bericht gestuurd omtrent status maar (nog) geen reactie
5 mei 2023

Bij bestellen was niet bekend dat de…

bij bestellen was niet bekend dat de accu niet op voorraad en ik ben na 5 dagen na bestellen ook niet op de hoogte van de mogelijke levertijd. Heel jammer
5 mei 2023
Het is mijn eerste ervaring, heb accu besteld, maar hij is niet geleverd en krijg geen contact. Ik kan dus geen echte beoordeling geven