Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.276 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.112 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Ik voel me opgelicht,stuurde netjes een accu terug van ze en bestelde direct een nieuwe. beweren nu dat ze m beschadigd terug hebben ontvangen en krijg mn geld niet terug, zeiden dat ze plujes zouden sturen,NOOIT gedaan. kan naar mijn geld fluiten ,OPLICHTERS!!WEES GEWAARSCHUWD!
Wat een zootje. Batterij wordt volgende dag beloofd en komt pas week later binnen. Niemand neemt de moeite om mails te beantwoorden. Ook op chatbox totaal geen reactie.jammer dat er nog zo een bedrijven zijn.
Product zou de volgende dag er zijn maar kwam maar niet binnen. Blijkt dat ze het niet op voorraad hadden en dit niet communiceren.
Waardeloze organisatie. pakket niet aangekomen en retour gegaan. maar de refund kan wachten tot wel 14 dagen.
Gebruikte accu gekregen. En nu 5 dagen verder en geen reactie ontvangen op mijn mail.
17 aug 2023

Volgende accu koop ik ergens anders.

Geen contact mogelijk, 6 weken gewacht en gebeld en alleen met ander nummer kreeg ik ze te pakken. Op de vraag waarom ik mijn geld niet ontvangen heb werd gezegd dat men vergeten is om op de knop te drukken. Volgende accu koop ik ergens anders.
24 aug 2023
koop nooit bij dit bedrijf, de goederen zijn niet aangekomen. Vier weken schrijven van e-mails met het verzoek om het geld terug te geven, tot vandaag. Ik heb geen terugbetaling ontvangen
22 aug 2023
Garantie oppakken en reageren. Na meer dan een week en herhaalde vragen nog geen reactie op een garantieaanvraag.
3 jun 2023
Nog steeds niet bezorgt ! Ongeldig adres zegt men ! Wat een bullshit! Alsof ik mijn eigen adres niet weet !
5 jul 2023

Maak geen Afspraken die je niet kan nakomen!!!

Ik had snel een accu nodig, en Accudeal heeft de optie voor avondlevering tegen betaling als je voor 11.00 uur besteld. De bestelling zou dan tussen 17.00 en 22.00 uur geleverd worden. Dus deze optie gekozen maar helaas kreeg ik om 15.30 uur een mailtje dat mijn bestelling de volgende dag zou arriveren tussen 09.00 en 17.00 uur. Ik heb hier meteen over gebeld maar kreeg niemand te pakken. Op de bij verzonden PDF stond dat er wel een avondlevering zou plaatsvinden, dus hopende dat dit zou gebeuren....., maar helaas. Omdat ik de volgende ochtend om 08.00 uur een afspraak had staan met een monteur op de boot kon ik die gaan afzeggen omdat er geen accu was. ik heb deze ochtend ook telefonisch contact gehad met Accudeal en wel meerdere malen excuses gekregen en de bevestiging dat hij deze dag geleverd zou worden. Dan volgt er een mail van de bezorgdienst, zij hebben de bestelling binnen gekregen om bij mij op de volgende dag deze te bezorgen. Ik heb meteen telefonisch contact gezocht met deze bezorgdienst Berser. De heer die ik gesproken heb verklaarde mij dat zij die ochtend om 10.30 uur de bestelling hadden binnengekregen, n.a.v. het tijdstip is dat dus na mijn telefoontje naar Accudeal. Deze aankoop heeft mij meer gekost dan de €285.00 voor de accu, de monteur die niets kon doen en een vrije dag voor mijzelf waar ik niks mee kon. Al met al DRAMA!!!! Als je als bedrijf zijnde opties aanbied zorg ervoor dat je ze na kan komen naar je klant, want zonder je klanten zul je niet lang bestaan
26 aug 2023
Slechte afhandeling. Ik heb de bestelling geplaatst en had de keus om hem, tegen extra kosten, op een zaterdag te laten bezorgen. Vrij snel na bestelling kreeg ik een telefoontje dat een zaterdag bezorging niet mogelijk is omdat de accu op een pallet geleverd wordt. (Waarom bied je die optie dan?) Daarna tot 2x toe er achteraan moeten zeuren om dat geld weer terug te krijgen. Na overleg heb ik gekozen voor de eerstvolgende woensdag omdat ik die dag vrij had. Betreffende dag heb ik de hele dag voor niks thuis zitten wachten. Geen bezorging en geen bericht. S'avonds maar een berichtje gestuurd met de vraag waar mijn accu bleef en hoe dit opgelost ging worden. Waarschijnlijk is hij hem gewoon vergeten omdat ik die zelfde avond een geautomatiseerd bericht kreeg dat hij klaar gemaakt was voor verzending. Van de transporteur kreeg ik daarna bericht dat hij waarschijnlijk die vrijdag bezorgd zou gaan worden en of ik maar wilde zorgen dat er iemand thuis was voor ontvangst..... Met het risico dat er weer niemand zou komen is mijn vrouw thuis gebleven om de accu in ontvangst te nemen. Gelukking ging dat goed en is de accu uiteindelijk bezorgd. Soms kan er sprake zijn van overmacht of fouten. Op zich geen heel groot probleem maar communiceer dat dan met de klant. Mijn "waardering" is voornamelijk gebaseerd op het totale gebrek aan communicatie.
5 jun 2023

Accu onbeheerd voor de deur achtergelaten

Ik ben zeer teleurgesteld. Er werd aangegeven dat de zending 5 juni zou worden bezorgd. Dit werd zonder aankondiging 2 juni. Ik was niet thuis het weekend. De accu is voor de voordeur gezet aan de openbare weg!. Zondag in de loop van de dag ontdekte ik de accu toevallig. Die stond er dus al 2 dagen en nachten. Sorry maar dat is onacceptabel. Er spelen kinderen voor de deur (speeltuin) en daarnaast was de kans op verdwijnen erg groot. Hoe kan dit in vredesnaam als een succesvolle aflevering worden beschouwd.
24 mei 2023
Waardeloos bedrijf! Bestelproces is eenvoudig maar zodra ze het geld hebben zijn ze onbereikbaar. We hebben het geprobeerd door te bellen, te mailen en te chatten maar een reactie bleef uit EN nog steeds geen product ontvangen! Beloftes van "op tijd leveren" en "reactie binnen 1 werkdag" zijn in deze ook niks waard. Wel een mail ontvangen om een review te schrijven, dus bij deze: Bestel hier niet!
22 aug 2023
Ik heb de accu uitgekozen op merk van mijn motor, helaas paste de geleverde accu totaal niet.
Let dit is een eerlijk bericht. Niet om te klagen, maar om jullie service op een hoger niveau te tillen. Het volgende: "op donderdag 23 november online om 16.34 een accu besteld, deze stond op de site, als zijnde voorradig. Vier dagen later, op maandag ochtend krijg ik een telefoontje dat de accu die ik besteld had niet voorradig was. Wanneer hij geleverd kon worden was onbekend. Dan alternatief. Die zou dan maandag 27-11 geleverd worden. Niet dus. Dinsdag 28-11 bellen, antwoord hij wordt echt die avond geleverd. NIET DUS. Weer bellen en uiteindelijk is de accu gisteren geleverd. Nu komt het aangegeven dat ze bij de buren nr. 12 zouden afgeven als we niet thuis waren en ja hoor vrolijk bij nummer 13 afgeleverd. De accu was niet verpakt, geen bescherming eromheen, nu is deze aan de zijkant iets beschadigd. Tja, het is dus niet goed gegaan. Tevens de bereikbaarheid, vond ik ook onvoldoende. Helaas, eens maar nooit meer.
9 jun 2023
Beste, op 5/06 bestelling ( 218883 ) geplaatst blackline 55Ah 12V 480 A + pool rechts: 24,2x17,5x17,5. Dezelfde dag ( snel ) een 60 Ah batterij gekregen waarvan de + pool links staat en de batterij een hoogte heeft van 19,5 cm. Hier kan ik echt niks mee, deze week al drie keer een mail gestuurd. Ik krijg natuurlijk het standaard bericht terug, van het computer programma. Vandaag vrijdag 9 juni, om 14 uur meerdere keren naar verschillende nummers gebeld, blijkbaar bel ik buiten de openingsuren. Dus ik heb een batterij waar ik niks mee kan, en na een week nog geen enkel antwoord of feedback. U moet begrijpen dat 1 ster nog een verschrikkelijke hoge score is. Ter verbetering zou men mij de juiste batterij kunnen leveren, of feedback geven, terugbetaling, ander batterij, nu heb ik een auto die niet rijd.
Allereerst heb ik een accu gevonden die werd aangeboden op internet die in de aanbieding werd aangeboden voor €72,95. Ik wilde deze gaan bestellen maar bij de bestelling werd deze in een keer €87,95. Vervolgens gebeld en gechat met hun hierover hoe dit kon maar de prijs was toch echt €87,95 werd me verteld. Zou een fout zijn op de website volgens hen. Toch maar besteld op woensdag om toch zo snel mogelijk te kunnen rijden en aangegeven voor een levering 2 dagen later op vrijdag zodat ik het weekend kon rijden. Krijg ik een mailtje rond 14.30 uur die vrijdag dat de accu aangemeld was om door GLS opgehaald te worden bij hen. Uiteindelijk dus op maandagmiddag de accu ontvangen, baalde er wel echt van.

Waarschuwing: Vermijd Accudeal en Trunkrs voor Elke Prijs!

Extreem teleurstellend! Accudeal's belofte van 'snelle levering' via Trunkrs bleek een totale farce. Wat 'de volgende dag geleverd' moest zijn, werd een onaanvaardbare vertraging van zes dagen. Dit is geen misstap, maar regelrechte misleiding. Hun service is synoniem aan misleidende communicatie, gebroken beloftes, en een schrijnend gebrek aan betrouwbaarheid. Dit is geen klantenservice; dit is klanten totaal in de steek laten. Ik raad iedereen ten sterkste aan om Accudeal en Trunkrs te vermijden. Betaal indien nodig meer bij een ander bedrijf, maar bespaar jezelf de frustratie en vermijd deze bedrijven volledig. Zeer slechte ervaring – absoluut nooit meer!
HB
Han B.
Krommenie
2 jun 2023

Accu besteld, niet geleverd!

Ik heb dinsdag rond de middag een accu besteld. Door 4 euro bij te betalen zou deze nog dezelfde dag geleverd worden. Na betaling bleek dat dit een leugen was, dit zou de dag erna bezorgd worden met Trunkrs. Woensdag kreeg ik in de avond bericht van Trunkrs dat de levering pas de dag erna zou plaats vinden. Donderdag de hele dag gewacht, niets geleverd. In de avond contact opgenomen met Trunkrs, die zeiden dat men "vergeten" was het pakket te scannen maar dat het vrijdag zeker geleverd zou worden. Het is nu vrijdagmiddag en zojuist contact met Trunkrs opgenomen. Men heeft geen idee waar het pakket is en gaan een onderzoek instellen.
7 jun 2023

Beschadigde levering

De transporteur stond een dag eerder dan de track and trace in de ochtend aangaf op de stoep. Toen was er niemand aanwezig om de accu inontvangst te nemen. De volgende dag kwam de transporteur opnieuw, maar liet de accu toen uit zijn wagen vallen. Ik heb de accu om die rede niet geaccepteerd. Zending is retour gegaan maar ik heb nog geen reactie van accudeal ontvangen en tevens geen credit gezien. Accudeal is telefonisch niet bereikbaar. Mijn auto staat nog een extra dag stil. Ik heb een vervangende accu besteld bij een concurrent.