Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.276 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.112 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

10 jun 2023
Ik bestelde de accu smorgensvroeg en dan zouden ze het savonds leveren, maar helaas geen accu, ook de volgende dag geen accu de dag daarop kwam het alsnog aan, lekker als je met een lege accu staat, geen kant op kan, gelukkig kwam het voor mij toch op de valreep op tijd omdat het voor m’n boot bedoeld was Mede werker beloofde enkel het bedrag dat je extra betaalde voor de abondlevering op de besteldag terug te storten. Een schrale troost normaal dat, zeker als je de accu dezelfde dag nodig zou hebben.
22 jul 2023

Accu toch niet op voorraad

Had direct een accu nodig. Gaven aan dat hij op voorraad was, dus direct besteld. Zou binnen 1 uur ophaalbericht krijgen. Na twee uur nog geen ophaalbericht dus contact opgenomen. Accu bleek toch niet op voorraad te zijn en was in bestelling. Gevraagd of we het over uren of dagen hadden? Het zou nog enkele dagen duren. Ik kon geen dagen wachten dus moest noodgedwongen de bestelling annuleren en direct op zoek naar een andere aanbieder. Waarom dit niet direct laten weten? Het was geen fijne ervaring!
2 aug 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Vervelend om te lezen dat je het niet als prettig hebt ervaren. Helaas waren er op dat moment meer producten besteld dan op voorraad waren. Wij hopen dat het niet meer voor zal komen en dat je het product bij een andere aanbieder alsnog hebt gevonden. Onze excuses voor het ongemak. Wij wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
9 nov 2023

Beloftes zijn niets waard, contact onmogelijk.

1. Leveren op de afgesproken dag; Besteld op woensdag. In eerste instantie levering op vrijdag. Ik werd gebeld dat het zaterdag door tekort in voorraad geleverd kon worden. Prima. De hele zaterdag thuis gebleven. Geen levering. Uiteindelijk maandag avond geleverd. 2. Ik heb 3x getracht telefonisch in contact te komen. Na 3x 15 minuten in de wacht te hebben gestaan, werd de verbinding verbroken. 3. De notities achtergelaten voor de koerier worden totaal niet gelezen.
Kon geen contact krijgen Zou mijn accu zelf ophalen in Amsterdam maar deze vestiging is gewoon dicht Word niet gereageerd op berichten daarom via hun eigen berichten de bestelling geannuleerd omdat ik niet zonder auto kan Na bijna 2 weken werd ik gebeld om te melden dat ze niet de bestelde accu hadden maar wel 1 die er op lijkt en dat de vesting Amsterdam tijdelijk gesloten is Toen duidelijk gemaakt dat ik helemaal geen accu meer nodig had en al voorzien was
RJ
R J.
Herten ( Roermond )
Voor de bestelling vandaag bestellen en volgende werkdag bezorgen, werkt niet, dit is een extra optie die je extra moet betalen! Accudeal en bezorgdienst Trunkrs werkt niet samen, ik heb het hele weekend een kapotte auto- accu gezeten! Dan moet je ook nog achter je eigen geld achteraan ( extra optie ) om dit terug te krijgen. Voor het ongemak krijg je een magere korting van 5% aangeboden, koop hier dus nooit meer.
13 jul 2023

Jammer van de levering en klantenservice

Gekozen voor de webshop omdat je leverdatum aan kon geven en ze je oude accu meenemen. Het werd uiteindelijk eerder geleverd, terwijl ik niet thuis was en het een aantal dagen voor de deur heeft gestaan, hier was ik niet zo blij mee. Daardoor hebben ze ook niet de oude accu mee kunnen nemen. Na contact opgenomen te hebben met de klantenservice kwam het erop neer dat het jammer was en ik zelf uit mocht zoeken.
9 nov 2023
Heel slechte bedrijf slechte service 2 november accu besteld t/m 8 november niks gehoord.contact genomen de antwoord is over 10 dagen ze krijgen mij bestelling binnen ik heb de bestelling geannuleerd. De oude accu 11 manden oud hij is niet onder garantie beoordeeld.erg een slechte bedrijf ik ga niet meet iets bestelen bij dit bedrijf en ik ga en klacht indienen bij eigenaar of bij bosch accu bedrijf.
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Wij hebben je bestelling op 02/11/2023 ontvangen met ingevulde bezorgdatum 06/11. Op 03/11 hebben wij je gebeld en gemeld dat er vertraging op het product zit. Vervolgens hebben wij je een gelijkwaardig alternatief aangeboden. Helaas mochten wij geen alternatief opsturen en is de bestelling geannuleerd. De garantieaanvraag voor je oude bestelling hebben wij op 03/11 ontvangen en is binnen 3 dagen (op 06/11) afgekeurd, omdat er een te hoge laadspanning is gebruikt. Uiteraard snappen wij dat je teleurgesteld bent dat dit niet onder de garantie valt. Maar wij hopen dat je ook begrijpt dat alleen oorzaken vanuit problemen in de accu zelf onder garantie valt en niet die van verkeerd gebruik.
8 jun 2023

Bestelling niet geleverd. Accudeal en JBE Batteries niet bereikbaar. UPDATE: Inmiddels m'n geld terug.

Op maandag een accu gekocht voor 12:00 uur. Extra betaald om het dezelfde dag nog geleverd te krijgen. Helaas kwam er niets. Ook nu heb ik nog steeds niets ontvangen. Er is op geen enkele manier contact te krijgen met dit bedrijf. Niet via de telefoon, niet via de mail en ook niet via de chat. Accudeal.nl is een onderdeel van JBE Batteries B.V. en JBE Group. Ook deze bedrijven zijn niet te bereike
24 jun 2023

Katastrophe!

Een ramp! Accu besteld op 21.06. met avondlevering 22.06. 22.06.: Geen accu, geen e-mail, niets. Geen medewerker bereikbaar via telefoon, chat of e-mail. 23.06.: Geen medewerker bereikbaar via telefoon, chat of e-mail. s Middags hebben we de bestelling geannuleerd en we wachten nu op ons geld. Tot nu toe heeft geen enkele medewerker contact met ons opgenomen!!!
5 jun 2023

Accu retour maar geld nooit terug gezien

Accu geretourneerd maar nooit mijn betaalde centen terug ontvangen. Meerdere emails gestuurd. Ik krijg 1 keer reactie om te vragen wat mijn iban is, maar geen bedrag ontvangen en ook geen reactie meer op mailtjes of telefoontjes. Jammer dat het zo een slecht georganiseerde bedrijfje is.
23 mei 2023

betaal extra voor een bezorging maar geen levering

betaal extra voor een bezorging op een moment dat het mij uit komt en dat ik thuis ben en nog steeds geen bericht ontvangen wanneer het wel wordt bezorgt. waar betaal je dan eigenlijk voor?
6 aug 2023
Beloftes die men niet waar kan maken
26 aug 2023
Bestelling duurde 6 dgn ipv 2
9 sep 2023
Volgens jullie site voor 11 uur besteld zelfde dag in huis. Dus zondag besteld maar dan kan je dus niet op maandag laten bezorgen. Dus het zou dinsdag worden. Toen was m’n bestelling dus blijkbaar zoek en kwam het woensdag avond om 21.50. Wel een mail gehad van jullie dat de bezorging niet gelukt was maar dat is een dag later pas. Voortaan bestel ik m’n accu wel ergens anders.
Zéér slechte service van dit bedrijf. Door onbetrouwbare rekentool de eerste keer al een verkeerde bestelling. 2e keer een lekkende accu toegestuurd gekregen met chips resten in de doos. Bedrijf is al 4 weken niet bereikbaar. Telefoon neemt niemand aan, en op mails wordt niet gereageerd. Nu maar proberen via andere manieren mijn geld terug te halen. WEES GEWAARSCHUWD!
24 jul 2023

Komen beloftes op website niet na

Een courante accu was ruim voor 11.00 besteld en werd pas na 1 week bezorgd. Tussendoor was het bedrijf telefonisch en per email niet te bereiken. Deze klant voelt zich bedonderd en kon 1 week niet meer met de auto rijden. Een bedrijf kan zeker eens te kampen hebben met te weinig personeel, zorg dan dat je eerlijk en transparant bent over de levertijden.
1 aug 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Vervelend om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. Wij snappen dat je een auto snel weer wilt gebruiken. Wij zien dat er een gewenste leverdatum van 20 juli is aangegeven. Helaas hebben wij dit niet gered en is je pakket over het weekend heen getild voor versturing. Onze excuses hiervoor. Gelukkig zien we dat het pakket inmiddels wel door je ontvangen is. Ook goed om te vermelden dat de bereikbaarheid weer geheel op niveau is. Wij wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
16 jun 2023

Waarom afspraken maken?

Accu werd een dag eerder dan afgesproken geleverd. Ik kon toen niet thuis zijn. De accu van 199 euro is zonder overleg in de tuin gezet. Wat als hij gestolen wordt? Wie is dan verantwoordelijk?! De nieuwe accu is naast de oude accu gezet. Die zou volgens afspraak meegenomen worden. Niet dus! Die komen jullie nog ophalen?? Al met al een slechte ervaring!
Site up to date houden . In mijn geval was de accu op voorraad echter bleek achteraf dit dus niet het geval te zijn. Tevens heb ik betaald voor een snelle levering welke dus niet doorging ivm voorraad verschil. Helaas heb ik de extra gemaakte kosten a' € 3,99 voor een snelle levering , tot op heden nog niet op mijn rekening terug gezien.

Filiaal in Amsterdam is permanent gesloten

In de web-shop had ik aangegeven om mijn bestelling op te willen halen in Amsterdam. Die optie was beschikbaar, maar later bleek dat deze permanent gesloten is. Via de chat kon ik iemand van AccuDeal bereiken en heb ik gevraagd om het geld terug te storten. Dat ik gelukkig wel gebeurd. Heeft wel een hoop oponthoud veroorzaakt.
12 sep 2023
Erg slechte bezorging door Trunkerz. ik mocht kiezen voor bezorging, ik heb aangegeven dat ik er alleen overdag ben. vervolgens word het toch savonds geleverd, geen probleem. kan gebeuren maar ik moet persee een prive adres opgeven zodat ze savonds kunnen bezorgen en niet overdag. ik ben hierdoor te laat met levering.