Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.276 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.083 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

16 apr 2024
16 apr 2024
29 apr 2024

Enorm slechte ervaring

Accu ontvangen, die je zelf moet vullen met zuur. Helaas zat er onvoldoende zuur bij. Volledig via de beschrijving gevuld en ook al vaker dezelfde accu’s gehad. Volgens de telefoniste kon dit niet en moest ik maar naar een garage in de buurt gaan voor zuur. Zij mogen het niet versturen. Een mail gestuurd, maar daar komt al een week geen reactie op. Wat een slechte service. Klanten niet geloven (of wel, want waarom anders naar een garage sturen?) en geen verantwoordelijkheid nemen voor het verstuurde product. Super slecht. Vooral het niet reageren en geen oplossing bieden. Prutsers.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat we niet aan je verwachting hebben voldaan. Het is een vervelende situatie. Onze klantenservice heeft hier inmiddels contact met je over gezocht en een oplossing voorgesteld. Wij nemen de situatie mee om onze dienstverlening te verbeteren.

Accu komt pas twee dagen later

Ik heb op zondag 5 mei een accu besteld en een fee betaald voor levering op maandagavond 6 mei. Op 6 mei kreeg ik een mail van Trunkrs.nl dat de zending pas op dinsdag 7 mei geleverd wordt. Dinsdagmiddag 7 mei krijg ik van hun een mail dat de accu in de verkeerde regio zit en op woensdagavond 8 mei bezorgd zal worden. Dit uiteindelijk gelukt. Ik ben enorm teleurgesteld dat ik in deze hele periode niets gehoord heb van Accudeal.nl en ook de fee is niet teruggestort. Ik ga er vanuit dat dit alsnog gaat gebeuren. Mijn vertrouwen in Accudeal.nl is gedaald tot nul.
SD
Stefan D.
Oudenaarde
24 apr 2024
Mensen, koop niets op deze site. Ik bestelde een varta batterij van 90 euro, en kreeg een vmf batterij van 60 euro thuis. Na 3 weken verder te zijn, 20 telefoontjes, mails en alle mogelijke berichten aan hun, sturen ze 'de gevraagde' batterij. Bij levering is het dus terug de verkeerde. Terug een vmf batterij. Dit was hier mijn eerste en laatste bestelling. Mijn goede raad. KOOP HIER NIETS! Tenzij je zin hebt in een hele boel gelul! Zoek vulg een deftige firma voor een goede afhandeling! KOOP HIER NIET!!! Duidelijker kan ik het niet zeggen!
26 apr 2024
Beste Stefan, Nogmaals onze oprechte excuses dat het twee keer mis is gegaan. Ik ben blij dat we telefonisch contact hebben gehad en dat we de juiste accu nu naar je op gaan sturen. Hopelijk mogen we de volgende keer laten zien dat we het ook in 1 keer goed kunnen! :)
21 apr 2024
Ik kan zelf achter mijn bestelling aan bellen. 3x moeten bellen waar deze blijft. Terwijl ik ook nog extra heb betaald voor een snelle levering. Reactie Accudeal, we doen pas iets als de klant gaat bellen.
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Vervelend dat je zending niet op tijd bezorgd is. Ik zie dat je bestelling op tijd is meegegeven met de avondkoerier, maar dat deze niet is geleverd. Dat is uiteraard vervelend. Na contact met de koerier bleek dat de zending vermist is geraakt . Wij hebben hierop de verzendkosten terugbetaald en een nieuwe zending naar je verstuurd. Gelukkig heb je deze inmiddels ontvangen.

Slechte zaak!

Als lokkertje varta accu's aanbieden en dan hun eigen merk er voor in de plaats pushen. Beloofde levertijd is lachertje, volgende dag leveren blijkt, op z'n vroegst, volgende week te zijn

Nooit meer

Zaterdagochtend besteld, dinsdagavond om 22:00 uur pas bezorgd. Onduidelijk waar je pakketje uithangt. Nooit meer.

Accu niet geleverd

Accu zou geleverd worden op 29/04. Op 03/05 nog steeds niet in huis. Nog geen reactie ontvangen.