Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.294 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.053 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

21 jun 2023

Maar afwachten wanneer je je accu krijgt..

Besteld. Zou geleverd worden GLS , niet dus. Kontakt gezocht..neemt geen telefoon op...Ook de Robot reageerd niet. Dan maar een mail gestuurd dat ik mijn 115 euro van de accu terug wilde. En dan ineens hebben ze een andere vervoerder ingeschakeld. Nooit meer bij die praatjesmakers.
12 mei 2023
Op vrijdag voor 12.00 uur besteld dus de volgende werkdag verwacht. Krijg ik een bevestiging met de info dat de accu op dinsdag komt. DUS NIET !!!! Telefonisch onbereikbaar en een email gestuurd maar geen normaal antwoord. Schandelijk. De accu kwam dus vrijdag om 18 00 uur.
25 jun 2023

Jammer dat de klantenservice niet bereikbaar is.

Het grootste deel is is geautomatiseerd, als er da iets mis gaat, wat bij mij gebeurde, krijg je bij het opnemen van contact een standaard antwoord wat niet nagekomen wordt. Uiteindelijk omdat ik geen antwoord kreeg op mijn vraag de bestelling geannuleerd.
27 jun 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Vervelend om te lezen dat wij niet telefonisch bereikbaar waren, je vraag niet konden beantwoorden en je daarom de bestelling moest annuleren. Wegens personeelstekort zijn wij de afgelopen periode slecht telefonisch bereikbaar geweest. Inmiddels hebben wij nieuwe collega's die wij aan het inwerken zijn en hopen zo snel mogelijk het probleem opgelost te hebben. Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij het graag en wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
RA
Roger A.
Beilen
16 aug 2023

Accu is volledig onverpakt en ontladen…

Accu is volledig onverpakt (documentatie eraan geplakt) afgeleverd. Accu was allesbehalve opgeladen. Eerst een nacht aan de lader gezet voordat ik de accu kon inbouwen. Ik hoop dat de ontladene toestand niet voor problemen gaat zorgen mbt levensduur.
11 mei 2023
Voor 12.00 besteld, vanavond bezorgd, mooie tekst maar dat gebeurt dus niet. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar en op mails of whatsapps word gewoonweg niet gereageerd. Uiteindelijk enkele dagen later wel het bestelde geleverd gekregen.
BM
Bert M.
ROOSENDAAL
De bestelde accu werd niet geleverd op de aangevraagde dag, een dag erna werd gebeld dat de accu ook niet op voorraad was, en een alternatieve accu geleverd kon worden voor meerprijs. Dat dan maar gedaan, en die accu is wel snel geleverd.
12 jul 2023

Leveren niet op tijd

Ze adverteren met vandaag besteld, vanavond in huis. Dat betaal je ook voor. Mijn accu kwam 3 avonden later aan. Toen had ik ondertussen al een andere accu gekocht. Ik heb het bedrijf gemaild hierover. Tot op heden nog geen bericht gehad.
23 jun 2023

aanbod is goed - handeling en communicatie matig

aanbod is goed. Communicatie erg matig . Waren niet telefonisch bereikbaar tijdens de openingsuren . De afhaal locatie bleek een dag na bestellen ineens gesloten te zijn ( Amsterdam ) . nu wacht ik al 3 dagen te lang op mijn bestelling.
23 jun 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Het spijt ons dat wij de afgelopen periode slecht telefonisch bereikbaar zijn geweest. Door personeelstekort is het ons niet gelukt de telefoon altijd op te nemen. Inmiddels hebben wij een aantal nieuwe collega's die wij op dit moment aan het inwerken zijn. Wij hopen dat hierdoor het probleem zo snel als mogelijk opgelost zal zijn. Wij zien dat je had aangegeven dat je de bestelling graag in ons filiaal in Amsterdam wilde ophalen. Erna hebben wij telefonisch contact met je gezocht om je te laten weten dat het filiaal gesloten zou zijn. Als alternatief hebben wij een gratis thuislevering voorgesteld. Hier ben je mee akkoord gegaan en wij zien dat je vandaag begin van de middag de accu thuis hebt ontvangen. Wij wensen je nog een fijne avond en zien je graag in de toekomst terug. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
16 aug 2023
Bij betaling blijkt afleveren op wadden eiland toeslag. Waarom? Meest andere bedrijven doen dat niet. Op site staat levering de volgende dag, blijkt derde dag. Het geleverde artikel is goed en stevig verpakt en van goede kwaliteit.
18 nov 2023

Aanbod niet leverbaar

Spullen die jullie op de website hebben ook kunnen leveren. Van de 3 merken accu's voor mijn auto waren er 2 niet leverbaar terwijl ze wel gewoon op de site staan op voorraad. Als alternatief wordt er dan een ander merk aangeboden.
15 mei 2023

Lange levertijd

Accudeal beloofd levering de volgende dag. 2 dagen zou ik ook prima vinden maar ik heb anderhalve week mogen wachten de bestelde accu. Accudeal was telefonisch niet bereikbaar en op mail werd pas na 2 dagen gereageerd.
22 jul 2023
Bereikbaar zijn. Bestelling z.s.m. versturen. Voorraadartikelen zijn dinsdag definitief besteld, nu zaterdag en nog niets verzonden. Ook niet meer te bereiken via mail, telefoon, WhatsApp of chatt. Waardeloos.
2 aug 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Wij zien dat een collega van ons contact met je heeft gezocht voor een alternatief vergelijkbaar product. Door personeelstekort is je bestelling later de deur uit gegaan dan verwacht en ook waren daardoor onze kanalen minder goed bereikbaar. Inmiddels hebben wij dit weer op orde en zal het niet meer voorkomen. Om het goed te maken zullen wij je een kortingscode per mail versturen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
1 jul 2023
Accu was niet verpakt en duidelijk eerder aangesloten geweest. Grote sticker erop geplakt met een datum? Niet teruggestuurd omdat er haast was bij de plaatsing van de accu. Daarom avondverzending betaald.
4 jul 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Allereerst goed om te lezen dat de bestelling ook op dezelfde dag geleverd is. Uiteraard verkopen wij geen tweedehands accu's en er zit 2 jaar garantie op de accu's. Het klopt dat wij de accu niet verpakt versturen. Dit is afgesproken met onze leverancier. Zo weten zij wat ze vervoeren, zodat er geen schade aan de accu kan ontstaan. Een accu bevat namelijk gevarengoed en dit kan bij schade meerdere gevolgen hebben. Mocht er iets met de accu zijn, dan horen wij dit uiteraard graag. Wij wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
RV
Ron v.
Breda
11 jul 2023
Volgendag bezorging Not dus Woensdag Avond 17-22 word maandag avond 18:00 andere Accu maar wel een Betere en was iets duurder €2 zet moet alleen de 4 euro extra voor bezorging nog terug betalen
27 mei 2023

terug bellen doen ze niet !!

terug bellen doen ze niet op mail beantwoorden doen ze ook niet leveren op tijd ok niet iets zondag besteld en woensdag was het er nog niet afbesteld dus helaas nu wachten op de terug betaling !!
22 sep 2023
Op vrijdag besteld en extra betaald voor een zaterdag bezorging. Zaterdag kwam er echter geen accu en de bestelling bleef in behandeling staan. Bedrag is vervolgens wel netjes terug betaald
1 jun 2023
Betaal extra voor avond levering komen ze voor de middag leveren en zeer slechte verpakking accu schuin op pallet accu zuur uit gelopen op pallet alles stink naar accu zuur.
5 jun 2023
Doe geen uitspraken over levering die niet kunnen worden nagekomen. Er is na 3 dagen geen zicht op de levering. Grote drukte is geen excuus, neem dan meer tijd voor levering.
5 jul 2023

Hello, I'm not very satisfied because when I ordered the battery, it was in stock with you. I was supposed to receive it on 26 June and I got it on 3 July! Kind regards.
Ten eerste er moet veel gebeuren met de service en bereikbaarheid als je telefonisch contact wil hebben en met vragen zit over bestelling of levering.