Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.294 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.053 beoordelingen in totaal

De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

Ten eerste er moet veel gebeuren met de service en bereikbaarheid als je telefonisch contact wil hebben en met vragen zit over bestelling of levering.
12 mei 2023
Beloofde producten niet op afgesproken tijd geleverd en nog streds niet geleverd. Nu blijkt deze niet op stock te zijn. Communicatie kan beter.
BT
Bas T.
DEN HELDER
27 mei 2023
Kreeg accu wel op tijd maar een andere dan ik had besteld. Wel met dezelfde waardes. Ook geen mededeling dat ik een andere zou krijgen.
18 jul 2023
In stock wil zeggen direct leverbaar.Geen meerprijs leveren tussen dat uur en dat uur. Drie verschillende tarieven om te leveren, pffff
11 mei 2023
Levering order: voor 12 uur besteld, zelfde dag in huis. Mijn order 3 dagen nog niet ontvangen. En nog geen track en tracé.
2 jul 2023
De accu werd geleverd met een natte bovenzijde. Accuzuur van mijn accu of van een andere accu? Accu doet het verder goed.
24 jul 2023

Niet de volgende dag geleverd, dagen later

Niet de volgende dag geleverd! dagen later, vandaag besteld morgen in huis ??product foto klopte niet zit voet aan accu,
20 jul 2023

Te laat geleverd

Donderdagmiddag accu besteld en op voorrraad , dus vrijdag leveren. Helaas pas maandag geleverd. Dus weekend verloren.
2 jun 2023
Voor de 2e keer niet op de afgesproken dag geleverd. Als je de accu echt snel nodig hebt, zou ik even verder kijken.
12 mei 2023
Kreeg de accu paar dagen later dan dat ik had opgegeven en je wordt daar helemaal niet van op de hoogte gesteld.
12 mei 2023
Mijn accu zou op 11mei afgeleverd worden het is nu 12 mei en noch steeds geen reactie van wanneer en hoe laat
14 mei 2023
Zal de volgende dag geleverd worden 2 dagen later maar nog niets gezien of gehoord ook geen track code
15 mei 2023
Zijn niet bereikbaar. Extra geld betaald voor een avondbezorging, echter pas de volgende dag bezorgd.
Tja je betaald wat extra voor een snelle avond zending. Die moet nog komen denk ik....
14 jul 2023

Bezorging drama

Qua bestellen via de site prima, maar het bezorgen via dat Trunkrs wat een drama
31 mei 2023

Avond bezorging onhandig

Avond bezorging ad 3,99 bleek niet relevant en niets terug ontvangen...helaas.
26 jul 2023
Product niet op voorraad terwijl bij het besteelen voorraad aangegeven werd.
Antwoord van Accudeal.nl
1 aug 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Wij zien inderdaad dat er een voorraadverschil geweest is. Gelukkig zien we dat onze collega direct telefonisch contact met je heeft opgenomen en een gelijkwaardig artikel van een ander merk heeft aangeboden. Wij zien dat de bestelling toch geannuleerd is en je de terugbetaling direct ontvangen hebt. Wij wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
Producten leveren als afgesproken. 1 dag te last. Kost me hele dag inkomen
3 sep 2023

Bezorging was te laat

Bezorging was een dag later dan toegezegd, zonder reden of bericht.
24 jul 2023
Sturen geen factuur, en op mail wordt niet gereageerd. Jammer......
Antwoord van Accudeal.nl
25 jul 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Na verzending van je bestelling krijg je van ons een e-mail met als onderwerp: De factuur van je bestelling. De factuur zit in deze e-mail bijgevoegd als bijlage. Het kan soms zijn dat deze e-mail in je spambox terecht komt. Mocht dit toch niet het geval zijn, dan horen wij het graag. Wij wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal