Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.299 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.048 beoordelingen in totaal

De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

RP
Ruud P.
Boesingheliede
18 aug 2023
Als er veranderingen in afspraken zijn deze delen met de klant
6 jun 2023
Bezorger legde het pakketje gewoon zichtbaar voor de deur neer
8 jun 2023
Mooie beloften maar langzame levering en slecht bereikbaar.
19 jul 2023
Ben reeds een week op m’n accu aan het wachten.
27 mei 2023
Op tijd leveren en telefonisch bereikbaar zijn
10 jun 2023
Bedrijf houd zich niet aan de afspraken.
19 jul 2023
Producten leveren die besteld worden.
23 mei 2023
Late levering, slechte communicatie
26 jul 2023
Te laat geleverd zonder bericht
Antwoord van Accudeal.nl
1 aug 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Vervelend om te horen dat je pakket te laat geleverd is. Wij zien dat er een gewenste leverdatum van 21 juli is aangegeven. Wij zien dat wij dit pakket op de gewenste leverdatum verstuurd hebben. Onze excuses hiervoor. Wij wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
HD
Hans D.
Waddinxveen

Ik krijg niet wat ik bestelden

Ik krijg niet wat ik besteld
2 jun 2023
Tot heden nog niks ontvangen.
13 jun 2023
juiste voorraad aangeven
25 jul 2023
Doen conform afspraak!
Antwoord van Accudeal.nl
1 aug 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Wij zien inderdaad dat je pakket helaas 2 werkdagen te laat is afgeleverd. Er is iets mis gegaan in ons magazijn. Onze oprechte excuses hiervoor. Wij hadden je hierover moeten informeren. Toch hopen we je nog een keer terug te zien en wensen je een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
16 mei 2023
Accu te laat geleverd