Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.306 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.033 beoordelingen in totaal

De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

MS
Maria S.
Elburg
beter bereikbaar zijn ondanks ziekte of andere vorm van personeels tekort.
Ze zijn telefonisch niet te bereiken
Dinsdag besteld, pas vrijdag in huis. GLS wijzigt 6x per dag de bezorgtijden. Hierdoor is het lastig om beschikbaar te zijn voor een pakket dat uiteindelijk 3x dag later wordt uitgesteld. Ook lekte de accu hierdoor uiteindelijk door lang transport en waren de gele dopjes allang eruit gevallen. Accu werkt gelukkig prima, alleen een slechte bezorgservice en niet al te behulpzame klantenservice die iets kan betekenen hierin behalve bij elke telefoontje zeggen “wij nemen contact op met GLS en u krijgt terug koppeling” om vervolgens niks meer van terug te horen.
Had vorig jaar een accu hier gekocht. Helaas is deze nu al stuk. Omdat de garantietermijn van een half jaar met 2mnd is verstreken konden ze helaas niets voor mij betekenen. Beetje jammer dit. Vind de klantenservice hierin iig teleurstellend. Omdat ik in tweede kansen geloof, opnieuw een accu gekocht. Time will tell hoe dit zal verlopen. Maar kom het zeker melden als dit nodig blijkt.
Bezorgd op de aangegeven dag
accu was wel goed verpakt, maar niet geheel opgeladen, maar 12,5 volt en dat is eigenlijk voor een nieuwe accu te laag, verder zaten er pool vergroter bij die eigenlijk een te geringe diameter vergroting bewerkstellen zodat de poolklem niet goed vast te zetten was, poolklemmen moeten aanpassen, kortom nog voor verbetering vatbaar.
Jai commandé une batterie F21 et j'ai reçu une A6 !! Il aurait fallu informer le client à l'avance. La livraison avec GLS est médiocre, le colis était livré à un point de relais alors j’étais chez moi toute la journée !!! Surtout que j’ai payé les frais de livraison
CM
Carine M.
INGOOIGEM
Hadden bijbetaald voor levering de dag erna . De vrijdag leveren . Ze hebben maar de maandagavond geleverd . Jammer van mijn geld dat ik extra moest bijbetalen
Zaterdag leveringoptie uitzetten als jullie dicht zijn en niet kunnen verzenden. Te veel betaald voor een extra dienst die jullie niet na zijn gekomen
14 jan 2024
Antwoord van Accudeal.nl
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Zodra bekend was dat wij het bestelde product niet op de gekozen bezorgdatum konden leveren, hebben wij je inderdaad gebeld met een gelijkwaardig alternatief. Deze is vervolgens netjes op de gekozen bezorgdatum afgeleverd. We hopen dat je tevreden bent met het geleverde product.
24 mei 2023
Zat op een accu te wachten en was hele dag thuis gisteren terwijl ik al 2 dagen daarvoor besteld had en dat geeft niet. Maar geef even mailtje dat het dag later komt
14 mei 2023

Redelijk

Snelle levering, hetzelfde merk niet verkrijgbaar, vervangende accu had de polen verkeerd om zitten, reactie op mailtjes laat op zich wachten.
15 sep 2023

Tegenvallende 1ste ervaring.

De acuu die ik besteld had bleek niet voorradig te zijn en ook niet de vervanger die ik dan wilde. Dit ondanks dat beide wel voorradig moesten zijn. Telefonische bereikbaarheid is zeer slecht, ik heb 40 minuten in de wacht gestaan. Werd toen wel vriendelijk te woord gestaan en werd mij uitgelegd dat het voorraadsverschil was ontstaan door een recente verhuizing. De accu die men geleverd heeft was lastig te vullen dmv de bijgeleverde houders met vloeistof. Dus zal wellicht de vlgde keer ergens anders iets dergelijks kopen.
GB
GG B.
Tolbert

Jammer

Als het er op liijkt dat een nieuwe accu defect is op de boot en je bent onderweg, is het erg complex om een nieuwe aan boord te krijgen. Met name omdat de communicatie via devmsil moet ivm vacantie drukte. Erg jammer als de mail vervolgens niet goed word gelezen. Ondanks 2 jaar garantie op de Bosch 180ah, wordt dit nirt accuraat afgehandeld en moet je vooraf weer investeren in een nieuwe accu voordat de eindbeslissing door Bosch is genomen. Hier heb je als watersporter onderweg niets aan.
29 sep 2023
Ik ben niet tevreden, omdat ik de accu had besteld om te leveren op maandag 25 september. Wat schetst mijn verbazing, de accu in een kartonnen doos staat aan de voordeur, open en bloot. Hij is zaterdag bezorgd, omdat het zaterdag heeft geregend, was de verpakking doorweekt. Op de bestelling had ik nadrukkelijk de bezorging op maandag gezet. Er is toch wel iemand, die kan lezen. Enfin, de handleiding, verpakking en binnendoos nat. Voor hetzelde geld, had iemand de doos kunnen meenemen.
JW
John W.
Bergschenhoek

Kan beter…

Op zich een prima bedrijf. Maar ik betaalde extra voor avondbezorging, alleen maakten ze een foutje met de bezorgdatum, een maand later in plaats van diezelfde avond. Daardoor te lang moeten wachten op een accu die ik nodig had. Het minste wat je dan kunt doen is aanbieden om die extra kosten terugbrengen betalen. Jammer. Verder prima accu.
27 mei 2023

Kleine verbetering verder top!

Ik heb toch moeten betalen voor een avond levering terwijl dat anders op de website stond vermeld. En er zat geen doos oid om de accu en als je dus een pakket brievenbus hebt. Dan gaat deze daar dus onbeschermd in. Verder ondanks betaling snelle en heel nette levering. Goede accu.
KI
Klant I.
Nederland
26 mei 2023
De spullen zijn goed en de prijs is goed. De aflevering komt met dagen vertraging. Dat is niet erg als je daar over wordt geïnformeerd. Helaas was dat niet het geval. Daarom maar 3***.