Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.306 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.033 beoordelingen in totaal

De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

22 mei 2023

Beetje jammer

Woensdag ochtend besteld extra betaald voor de levering voor de zelfde avond. Zojuist (maandag avond) is de accu bezorgt. Jammer is dat de bezorger is vergeten de €3,99 terug te geven.
14 mei 2023
Extra betaald om een leveringsdatum en tijd te kunnen kiezen om vervolgens hun eigen planning aan te houden. Vind ik Niet zo netjes.
15 mei 2023

Levering op dezelfde dag heeft geen meerwaarde

Ik heb extra betaald voor een eerdere levering, maar uiteindelijk was het alsnog 4 dagen. Oftewel, gelijk aan een normale levering.
25 sep 2023

Goed materiaal, mindere levering

Op maandag een accu besteld. Zou op woensdag geleverd worden. Werd op dinsdag gebeld door een keurige jongeman, dat de levering vertraagd werd tot vrijdag. Aangezien ik de accu dan direct in gebruik moest nemen op vrijdag gevraagd of hij vol was bij levering. Dit bleek niet het geval. Prima materiaal, prima prijs, maar gezien meerdere recensies zou ik niet van de leverdata uitgaan
15 sep 2023

Misleading website info

Bought a battery to pick it up the same day, which was een option on the website. When I got to the location, it appeared to be temporarily closed. Accudeal called me and had the battery delivered the next day, free of charge. However, I expecially ordered with them because I needed it the same day. If that is not an option anymore, get it off your site

Accu niet geleverd

Accu besteld, op de dag dat ie normaal geleverd ging worden krijg ik mail dat ie niet voorradig is. Mocht wel enkele dagen eerder gezegd zijn, of zichtbaar op de website. Het was een dringende bestelling, anders had ik al ergens anders gekocht en had ik de accu al op de dag dat het nodig was. Kan dus beter als bedrijf, verder geen problemen gehad.
13 jul 2023
Volgens mij had ik aangegeven dat de oude accu moest worden meegenomen (man had die er speciaal uitgehaald terwijl hij er eigenlijk geen tijd voor had) Maar die is niet mee terug gekomen. Site liep een aantal keer vast bij het bestellen, missch dat het daaraan lag, maar beetje jammer dat accu hier is achtergelaten

Prijs voor één nieuwe accu is meer dan…

Prijs voor één nieuwe accu is meer daan prima. Maar sales en aftersales is een drama. Word niet gereageerd op mail om maar op te houden over telefonisch............dat lijkt gewoon niet na 33 min in de wacht te hebben gestaan maar opgegeven! Ook de chat functie op de website heb je helemaal niets aan.
De bestelling werd niet geleverd op de aangegeven leverdatum. Na een email bericht werd de bestelling de volgende dag verzonden (2 dagen later) Bij het openen van de bestelling bleken er twee verschillende types accu's in te zitten in plaats van de twee bestelde gelijke accu's.
23 jun 2023
ik heb aangegeven om op donderdag te leveren, omdat er op dinsdag niemand thuis is. Echter op dinsdag wordt er geleverd. Niemand thuis en dus kan ik mijn pakket ophalen in Boxtel, zo'n 18 km verderop.......Daarvoor bestel ik niet op internet!
Antwoord van Accudeal.nl
23 jun 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Wij streven ernaar om op de voorkeursdatum te leveren maar geven op onze website ook aan dat wij dit niet altijd kunnen garanderen. Wij zijn hiervoor afhankelijk van onze externe vervoerders. Vervelend om te horen dat je de accu nu 18 km verderop moet ophalen. Wij hebben op dit moment een personeelstekort waar wij hard aan werken, dus wij zijn ook blij om te lezen dat je bestelling snel is verstuurd en bij je is aangekomen. Wij wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
22 jun 2023
U bent niet Telefonisch bereikbaar of per chat behalve dan de bot niet bereikbaar geen reactie is blijkbaar normaal verder prima bezorgd een dag te laat heb wel extra betaald maar dit kan allemaal veel beter doe eens een beetje meer moeite
24 aug 2023

Accu was niet verpakt en is beschadigd

Accu was niet verpakt, er is mee gegooid door de vervoerder en beschreven met viltstift en beschermkapje ontbreekt. Product lijkt wel tweedehands. Neem een andere vervoerder die wel op tijd levert!!!
10 okt 2023
De juiste vervanging aanprijzen en niet met een detail verschil. De juiste info geven dat een pakketje aan de deur niet retour kan met de bezorger en je dus alsnog met je pakketje zit wat niet goed is
Voor de deur gestaan in Amsterdam blijkt het filiaal gesloten te zijn. Gebeld en besteld via de site. Zou dezelfde dag opgestuurd worden maar helaas nog 2 dagen moeten wachten. Accu prima trouwens.
website voorraad correct aanpassen met beschikbaarheid Bosh batterij was op voorraad doch heb varta moeten nemen want bosh was einde serie .Wacht nog op terugstorten van prijsverschil !!!!
product zelf is correct echter is de levering later dan beloofd en pakket van waarde meer dan 150 euro gewoon achter gelaten te midden op mijn parking
25 okt 2023
Eerlijk zijn in het begin met gratis verzenden. Achteraf nog 2 euro rekenen voor normaal na 2dagen afleveren Dit is niet netjes Groet A de Wit
SD
Ser D.
Amsterdam
Het ook echt waar maken en zelfde dag leveren.betaal extra voor zelfde dag om te leveren, maar word pas de volgende dag geleverd.
TL
Ton L.
Melderslo

Accu's snel geleverd,alleen bij retourneren?

Accu's snel geleverd,alleen bij retourneren telt accu deal 34 euro terugzendkosten welk bedrag ik wel buitenproportioneel vind.
8 okt 2023
s avonds zeer laat geleverd en stond op poort en geen verpakking de andere batt die ik vroeger besteld heb was beter