Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.306 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.033 beoordelingen in totaal

De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

26 aug 2023
Verkeerden accu was geleverd. Vanwege de vakantie was er een snelle correctie nodig. Dit werd onvoldoende begrepen.
25 sep 2023
Voor levering dezelfde avond wordt een toeslag gevraagd, maar accu komt dan pas de volgende dag in de avond.
12 aug 2023
Delivery received but two days late ... I'm OK...but just for the sake of the improvement... thank You

Accu te laat geleverd

Accu is als beloofd. Extra betaald voor levering dezelfde dag 's avonds, maar kwam pas een dag later.
19 mei 2023
Levering ging goed. Alleen twee dagen later dan gepland.
MT
michiel t.
Hilversum
19 mei 2023
levering 2 dagen eerder dan gevraagd
11 mei 2023
Hele slechte bereikbaarheid
12 sep 2023

Levering de volgende dag,wel extra voor betalen.

Levering volgende dag,maar daar moet je wel extra voor betalen.De accu werd verder goed afgeleverd.
6 sep 2023

Kreeg weinig te weten over mn bestelling, en als ik iets te weten kreeg kwam het die dag niet.
6 jul 2023
Batterij niet op aangegeven locatie. De batterij is gelukkig wel naar mij toe verzonden
22 sep 2023
slechte ervaring met het type accu. teveel defecten en weinig garantie ( te kort )
2 jul 2023

Bad service

The product is produced 3 years ago and delivered without a protective package.
28 mei 2023
HEB EXTRA BETAALD VOOR LEVERING ZELFDE DAG EN PAS 2 DAGEN LATER GELEVERD???
Vond nogal raar dat batterij niet was verpakt voor transport??
Twee dag later dan verwachte is mijn batterij afgeleverd
13 sep 2023
Terug bellen wanneer je daarvoor de voice mail inspreekt
2 jun 2023

Geen bericht

Ik heb een accu besteld, maar hoor al drie dagen niets
25 jul 2023
Goed product alleen later geleverd als afgesproken.
Antwoord van Accudeal.nl
25 jul 2023
Beste Niels, Hartelijk dank voor je review. Wij zien dat er als gewenste leverdatum 21 juli aangegeven is en het product ook 21 juli door je ontvangen is. Gelukkig heb je het product in ieder geval ontvangen. Wij wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
10 nov 2023
Vervelend dat je niemand aan de telefoon krijgt
Antwoord van Accudeal.nl
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over de bereikbaarheid. Je hebt op 07/11/2023 telefonisch contact opgenomen om te melden dat je de bestelling niet ontvangen hebt. Gezien de vervoerder middels traceerlink aangeeft dat deze wel is afgeleverd, is er een onderzoek gestart. In afwachting hiervan, hebben wij je direct per email geïnformeerd dat het onderzoek gestart is en dat wij je op de hoogte zullen houden. Vervolgens heb je ons op dezelfde dag 2x gebeld en konden wij je helaas niet te woord staan. Op 16/11 hebben wij je geïnformeerd dat het onderzoek nog lopende is en dat wij het aankoopbedrag aan je zullen crediteren wanneer het onderzoek bevestigd dat de zending niet afgeleverd is.
28 aug 2023
Versturen heeft erg lang geduurd